به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    چند توصیه برای مراقبت از پاها
    درد پا در اغلب مواقع غیرقابل تحمل است و باعث بروز مشکلات جدی در سلامتی می شود. متخصصان، پا را قلب دوم انسان می دانند. بنابراین لازم است که مراقب نوع کفش، اندازه پاشنه کفش، گرفتن ناخن پا و غیره باشید. در این مطلب چند توصیه برای مراقبت از پاها ارائه می دهیم.

    کفش های خیلی تخت و صندل باعث ایجاد میخچه و ترک پاشنه پا می شود

    کفش های خیلی تخت و انواع صندهای تخت و کفش های باله و غیره به خوبی از پا محافظت نمی کنند و این امر فشار زیادی به عضلات و تاندون ها وارد می آورد. کفی نازک این کفش ها و تماس مداوم پوست پا با آنها باعث بروز پینه و ترک پاشنه ها می شود. پوشیدن این نوع کفش ها و صندل ها در طولانی مدت باعث بدشکلی انگشت های پا شده و میخچه های دردناکی بر جای می گذارد.

     

    کفش مناسبی انتخاب کنید
    یکی از توصیه های لازم برای مراقبت از پاها، دقت در هنگام خرید کفش است . اگر زیاد پیاده می روید، از کفش های راحت استفاده کنید. از کفش هایی استفاده کنید که کفی طبی دارند و پاشنه شان کمی بلند است. بهترین اندازه ی پاشنه یا لژ کفش، 3 تا 4 سانتی متر است.
    لازم است که کفش به طور کامل پا را گرفته و محافظت کند. فرم کفش باید به گونه ای باشد که انگشت های پا راحت باشند، اما نباید بزرگتر از اندازه ی پا باشد. هر دو روز یک بار، کفش و همچنین بلندی پاشنه ی آن را عوض کنید تا از کشش عضلانی پیشگیری شود.

     

    خرید کفش را به عصرها موکول کنید. در این ساعت از روز، پاها در بزرگترین اندازه ی خود بوده و کمی متورم هستند. در حین خرید، کفش ها را بپوشید و کمی قدم بزنید. پای شما باید در کفش احساس راحتی کامل داشته باشد. از خرید کفش های تنگ بپرهیزید.
    با همین یه روش ساده، خیلی سریع برای خودت درآمد ارزی بساز

    دنبال خرید آپارتمان شیک در زعفرانیه هستید؟ (اینجا پیدا کنید)


     

    اندازه پاشنه کفش
    مناسب ترین کفش ها، کفش های تخت و یا با پاشنه ها یا لژهای 3 تا 4 سانتیمتری است. به کفش هایی با مدل ها و پاشنه های متفاوت عادت کنید و به طور مرتب کفش ها را عوض کنید. از کفش های پاشنه دار و بخصوص پاشنه های تیز، فقط در موقعیت های خاص مانند مهمانی ها استفاده کنید.

    زمانی که به یک مدل خاص کفش با اندازه پاشنه ی ثابت (مثل کفش های پاشنه بلند یا تخت) عادت می کنید، به سختی قادر به تعویض کفش خواهید بود، چون به محض تعویض کفش، تاندون ها کشیده می شوند. در این صورت نیز مشکل تاندونیت و درد پاها بروز می کند. بنابراین لازم است که خودتان را به یک مدل خاص کفش عادت ندهید.

     

    مراقبت از پاها,علت درد در پاها,محافظت از پاها

    کفش های پاشنه بلند باعث ایجاد درد، بدشکلی انگشتان و ایجاد میخچه در پاها می شوند

     

    کفی مناسب با زمین
    اگر روی سطح سفت مانند سطح بتونی زیاد راه می روید، یک روز از کفشی با کفی نرم و روز دیگر کفشی با کفی سفت تر استفاده کنید. در سطوح نرم تر که کمی لیز هستند، حواستان به کفی های چرمی و کفش های پاشنه بلند باشد، چون امکان سر خوردن و زمین خوردن بالاست. حتما از کفی هایی از لاستیک طبیعی و پاشنه های کلفت استفاده کنید.

    برای مراقبت از پاها ، گاهی پا برهنه راه بروید
    پابرهنه راه رفتن، پاها را در وضعیتی ایده آل قرار می دهد. نتایج یک پژوهش آمریکایی نشان می دهد که پوشیدن مداوم کفش «بیومکانیک» راه رفتن را با خطر مواجه می سازد و باعث تغییر دامنه ی حرکتی مفصل های ران ها، زانوها، قوزک پا، انگشتان پا و ظاهر و ریتم راه رفتن می شود. این عادت نامناسب باعث افزایش ناراحتی های مفصلی می شود و در طولانی مدت امکان ابتلا به آرتروز در ناحیه اعضای تحتانی و همچنین مشکلات استخوانی را بالا می برد.
    پا برهنه راه رفتن در همه ی سطوح باعث تحریک حساسیت پوست پاها شده و به تعادل بدن و پیشگیری از زمین خوردن کمک می کند. این کار باعث افزایش استحکام استخوان ها شده و از پوکی استخوان پیشگیری می کند.
    پیشنهاد ویژه
    بهترین دندانپزشک،لمینت,کامپوزیتلبخند زیبا برای تمامی سنین خانه و آشپز خانه ,مواد شوینده و پاک کنندهجلوگیری از انتقال میکروب به منزل|*تارومارخرید دستگاه جوجه کشی خانگی,دستگاه جوجه کشی صنعتی,دستگاه جوجه کشیجوجه کشی ازتخم نطفه دار پرنده اهلی وزینتی

     

    برای مراقبت از پاها در پوشیدن کفش های رسمی و اسپورت زیاده روی نکنید
    با پوشیدن کفش هایی که پاشنه های بلند و نوک تیزی دارند، بدن به سمت جلو متمایل می شود و روی نوک پنجه فشار بیشتری وارد می شود. این وضعیت تعادل بدن را به هم زده و امکان زمین خوردن را افزایش می دهد. علاوه بر این کفش های پاشنه بلند باعث ایجاد درد، بدشکلی انگشتان پا و میخچه می شوند. بهتر است پوشیدن کفش های پاشنه بلند و تیز را به موقعیت خاص اختصاص دهید و از کفش هایی با پاشنه های کوتاه تر و پهن تر استفاده کنید.


    علاوه بر این استفاده ی زیاد از کفش های اسپورت و ورزشی نیز توصیه نمی شود. بهتر است هر از گاهی به جای این کفش ها، از کفش های رسمی نیز استفاده کنید. باید بدانید که پوشیدن افراطی کفش های اسپورت در طولانی مدت باعث کاهش استحکام استخوان ها می شود.

     

    علت درد در پاها,مراقبت از پاها,محافظت از پاها

    ناخن ها را هر دو هفته یک بار کوتاه کنید

     

    ناخن های پا را با دقت کوتاه کنید

    برای پیشگیری از فرو رفتن ناخن انگشت شست پا در گوشت که بسیار دردناک است، ناخن ها را هر دو هفته یک بار کوتاه کنید. ناخن ها را صاف بگیرید (نه گرد) و به گوشه های آن دست نزنید (گوشه ناخن را نگیرید). بهتر است بعد از تمام شدن کار، سوهان ناخن بکشید.
    ناخن های پا را زیاد کوتاه نکنید، چون اولین عامل فرو رفتن آن در گوشت است.

     

    درد پاها را جدی بگیرید
    اگر در پاها احساس ناراحتی داشته باشید، بدن تلاش می کند که به نوعی این درد را جبران کند. در نتیجه در وضعیتی متفاوت قرار می گیرد تا فشار را از روی پاها بردارد. به این ترتیب که مدل یا ریتم راه رفتن و وضعیت بدن تان تغییر می کند. این امر در طولانی مدت روی مفاصل، تاندون ها و عضلات تاثیر منفی به جا می گذارد و به مرور درد به ران ها، زانوها، کمر و ستون فقرات نیز می رسد. در نتیجه لازم است که هر گونه ناراحتی یا درد در ناحیه ی پا را جدی گرفته و به متخصص بیماری های پا مراجعه کنید. لازم است که هر نوع میخچه، پینه و ترکی درمان شود تا احساس درد از پاها رفع شود. اگر وزن تان بالای 70 کیلوگرم است، در انتخاب کفش دقت بیشتری کنید تا پاهایتان دچار مشکل نشود.

    منبع:

    https://www.beytoote.com/health/prevention/recommendations3-care2-feet.html

    فروشنده فروشگاه
    چهارشنبه 29 / 2 / 1400 - 21:12
    بازدید : 350
    برچسب‌ها :

    برخی از لوازم آرایشی را نمی توان پس از باز کردن در محیط اتاق نگهداری کرد چون باعث زودتر خراب شدن آن می گردد. از قدیم رژ لب و کرمها را درون یخچال نگه می داشتند اما می توان تمامی “لوازم آرایشی” را درون یخچال گذاشت؟

    بسیاری از محصولات آرایشی ما در جایی ثابت و محلی خاص مثل کیف لوازم آرایش،ساک دستی و یا کشوی میز آرایشیمان نگهداری میشوند اما آنهایی که در خانه نگهداری میشوند، ممکن است عمر مفید شان کاهش یابد و از کارایی آنها کاسته شود.

    نظر یک شیمی دان آرایشی بر این است که شما میتوانید به سادگی کرم صورتتان را از حمام به یخچال ببرید(بله،یخچال)که میتواند تمام توانایی خود برای مبارزه با چین چروک ها و تمییز کردن پوست را تغییر دهد.

    لوازم آرایشی در یخچال

    باید و نبایدهای نگهداری لوازم آرایش در یخچال
    نگهداری لوازم آرایشی دور از نور خورشید و در یخچال :
    دمای اتاق برای بسیاری از لوازم آرایشی و کرم های مراقبت پوستی شما مناسب است ، به شرطی که آنها را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید. نور خورشید کهنه شدن محصول را توسط گرما تسریع میبخشد و باعث تجزیه مواد تشکیل دهنده فعال آن میشود.

    بهتر است اکثر محصولات خود را در داخل کابینت ها نگهداری کنید تا آنها را امن نگه دارید اما نه همه ی لوازم آرایشی تان را چراکه برخی از انها بایستی داخل یخچال قرار داده شوند پس چند قسمت از یخچالتان را خالی کنید. درجه حرارت سرد می تواند مدت زمان نگهداری برخی از محصولات را بیشتر کند (به علاوه،با استفاده از انجماد سریع باعث می شود که آنها تازه تر به نظر برسند).

    فضای پاک برای هر محصول مراقبت از پوست با رتینول یا ویتامین C:

    درجه حرارت سرد سرعت خراب شدن هر دو مواد سازنده را کند تر میکند. به عملکرد کرم چشم مورد علاقه از بین برنده پف چشمتان سرعت ببخشید و دمای پوستتان را زمانی که از محصولات بعد از آفتاب که خنک نگه اشان داشته اید استفاده میکنید پایین نگه دارید.

    با گذاشتن مواد آرایشی در یخچال از شر مواد گوله شده خلاص میشوید اگر چه باید بیشتر تکانشان دهید تا از هم جدا نباشند. اگر رژ لب را یک بار در یخچال بگذارید، برای همیشه باید در یخچال نگهش دارید اما اگر به طور تصادفی رژلب در کیفتان یا در ماشینتان ذوب شده است ، میتوانید آن را در یخچال بگذارید تا دوباره سفت شود.

    فقط بعد از سفت شدن حتما از یخچال خارجشان کنید ، چون در طول زمان سرما میتواند موجب جدا شدن روغن و موم آن شود.

    نکات مراقبت از پوست

    تاثیر نگهداری لوازم آرایشی در یخچال بر پوست
    نکات مهم در مورد نگهداری لوازم آرایشی
    لوازم آرایشی تان را روی میز داخل حمام نگذارید:

    بخار برخواسته از آب هیچ لطفی در حق لوازم آرایشی شما نمیکند، بلکه میتواند بر روی سطح برخی از مواد آرایشی لکه ایجاد کند و شروع به کپک زدن کند. هر نوع اسکراب،پودر و هر چیزی که مهر و موم محکمی ندارند، مثل سایه چشم را در جایی خشک نگهدارید.

    همچنین در رابطه با پد اسفنجی، که اگر دائما مرطوب بماند ممکن است مولد کپک باشد. بعد از اینکه تمیزش کردید، اجازه دهید تا در هوای بیرون از حمام خشک شود.

    از یخ زدگی لوازم آرایشی خودداری کنید:

    دمای بسیارسردمیتواند به اندازه گرما برای لوازم آرایشی شما مضر باشد. امولوسیون ها مثل لوسیون، کرم ها و حالت دهنده ها به ویژه اگر مدتی منجمد باشند و بعداز حالت انجماد در بیایند، بسیار ناپایدار می شوند. اگر در جایی زندگی میکنید که در طول زمستان یخ زدگی دارید، لوازم آرایشیتان را از کناره پنجره ها دور نگه دارید و اگر محصولی را در گاراژ یا زیرزمین انبار کرده اید، جایش را تغییر بدهید .

    یخ زدن لوازم آرایشی

    شرایط نگهداری لوازم آرایشی در یخچال
    9 محصول زیبایی و لوازم آرایشی که باید در یخچال نگه داری کنید:
    1.ژل یا کرم چشمی:

    بسیاری از افراد با چشم های پف کرده از خواب بیدار میشوند. این بدین خاطر است که هنگام خواب مایعات به قسمت ناحیه زیرین چشم میروند به خصوص که اگر شام شوری خورده باشید.

    چنانچه پیش از این در بخش سلامت نمناک به طور کامل توضیح دادیم برای از بین بردن سریع پف چشم هایتان در صبح،کرم یا ژلتان را در که یخچال گذاشته اید، استفاده کنید، چرا که سرما رگ های خونی را منقبض میکند و تورم را کاهش میدهد.

    2.لاک ناخن:

    گرما و نور آفتاب میتواند فرمول لاک را ضخیم کند و یا حتی رنگش را تغییر دهد. نگه داشتن لاکتان در یخچال کمک میکند که لاک نازک بماند. به طوری که حتی در حقیقت رنگ واقعی آن نیز حفظ می شود.

    https://elanza.com/category/body-weight-scale

    لاک در یخچال

    فواید نگهداری لاک ناخن در یخچال
    نگهداری این لوازم آرایشی در یخچال
    3.کرم ضد آفتاب:

    بعد از تابستان،اگر قوطی باز نشده یا نیمه استفاده شده ای از کرم یا اسپری ضدآفتاب دارید که میخواهید نگهش دارید،در یخچال بگذاریدش. محیط گرم باعث کاهش کارآیی SPF می شود،به این معنی که اگر بار دیگر بخواهید از آن استفاده کنید، از پوست شما محافظت نخواهد کرد.

    4.کرم ضد خارش:

    بدن نمیتواند خارش و سرما را همزمان با هم حس کند، بنابراین اگر حشره نیشتان زده باشد و بخارد، چیز یخی روی آن بگذارید تا بدن شما حس خنکی را بیشتر از خارش حس کند.

    5.عطر:

    اگر عطرتان را در کمدتان نگه میدارید و در معرض میزان زیادی از نور و گرما قرار دارد، مواد شیمیایی آن تجزیه میشود و بوی خوب آن یکباره به یک بوی متفاوتی تبدیل میشود.

    عطر در یخچال

    نگهداری عطر در یخچال و دور از نور خورشید
    خانم ها این لوازم آرایشی را در یخچال نگهداری کنید
    6.محصولات ضد آکنه:

    اگر متخصص پوست شما یک نسخه از داروهای ضد آکنه مانند کلیندامایسین یا Tri-luma را به شما بدهد، برچسب را بررسی کنید تا ببینید آیا گفته است تا آن را در یخچال ذخیره کند یا خیر. این فرمول اگر به درستی نگهداری نشود، مؤثر نخواهد بود.

    7.رژ لب:

    رژ لبی که هر روز از آن استفاده میکنید نیازی به سرد کردن ندارد، اما اگر رژتان رو به اتمام است و میخواهید باقی مانده اش را نگهدارید، اگر در یخچال نگهداری شود بیشتر باقی میماند در غیر این صورت چنانچه در بخش دنیای مد نمناک گفته ایم ، گرما می تواند مواد شیمیایی را در طول زمان تجزیه کند و طوری از بین ببردش که دیگر شبیه روز اولی نباشد که خریداری کرده اید.

    رژلب در یخچال

    رژلب از لوازم آرایشی که باید در یخچال نگهداری شود
    مراقبت از لوازم آرایشی در یخچال و دور از نور خورشید
    8.محصولات زیبایی طبیعی:

    از آنجاییکه محصولاتی که ادعا می کنند آلی و طبیعی هستند،حاوی مواد نگهدارنده،پارابن، سولفات و غیره نیستند ، شما باید آنها را در یخچال نگه دارید تا خراب نشوند. این کار، نه تنها طول عمر مفید شان را افزایش می دهد، بلکه از رشد باکتری ها هم جلوگیری می کند.

    9.مایع آرایشی ( کرم پودر - ریمل - خط چشم و..):

    این شامل همه چیز از کرم پودر تا ریمل و خط چشم مایع میباشد. پس از باز شدن این محصولات، یک تاریخ انقضا وجود دارد ؛ برای اینکه بتوانید طولانی تر نگهشان دارید، آنها را در یخچال نگهداری کنید و همچنین برای محصولاتی که میخواهید باز نشده برای مدتی طولانی نگهشان دارید، نیز چنین کاری را انجام دهید.

    احتمالا شما از آلوئه ورا به خاطر آفتاب سوخته شدن استفاده میکنید که اگر سرد نگهش دارید، به محض استعمال آن بر محل سوختگی پوستتان قادر به از بین بردن احساس سوزش،خارش و احساس نا خوش آیندی که همراه با سوختگی پوستتان به وجود میآید، است.

    ریمل و خط چشم در یخچال

    نگهداری ریمل و خط چشم در یخچال
    لوازم آرایشی که هرگز نباید در یخچال نگهداری کنید:
    روغن ها:

    هرگز و به هیچ وجه روغن ها را در یخچال نگهداری نکنید . نه تنها از هم جدا و سفت میشوند، بلکه سرما فرمول شیمیایی را تغییر میدهد و باعث سر خوردن و لیز خورد روغن میشود.

    https://elanza.com/category/health-care-thermometers

    سایه چشم:

    بهتر است سایه چشم،رژ گونه و پن کک در جایگاهی خشک و دور از نور آفتاب نگهداری شوند، تا رنگشان نپرد و اکسیده نشوند به یاد داشته باشید که پودر ها،رژلب ها و محو کننده ها حاوی آب نباشند تا کپک نزنند.

    نگهداری سایه چشم در یخچال

    روش صحیح نگهداری سایه چشم
    این لوازم آرایشی در یخچال نگهداری نشود
    هر چیز ارگانیک:

    لوازم آرایشی طبیعی و یا خانگی بدون نگهدارنده باید در یخچال قرار بگیرند اما تاریخ انقضا آنها باید بررسی شود، بدین خاطر که تنها برای مدت طولانی تری تازه باقی خواهند ماند نه برای همیشه.

    مداد ها:

    اگر هوا واقعا گرم هست و شما به یک مداد لب یا چشم نوک تیز نیاز دارید،قبل از تیز کردنش چند دقیقه ای در یخچال بگذاریدش و معجزه را ببینید.با این حال مراقب استفاده از مداد چشم سرمه که برای دیواره داخلی چشمتان استفاده میکنید، باشید ؛ میخواهید که آنها نرم باشند نه سفت، پس در یخچال نگهداری نکنید.

    منبع:

    https://namnak.com/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84.p16453

    فروشنده فروشگاه
    چهارشنبه 29 / 2 / 1400 - 21:10
    بازدید : 361
    برچسب‌ها :

    طبق اعلام آکادمی درماتولوژی آمریکا، تغییر در شکل ناخن ها ممکن است جای نگرانی نداشته باشد اما برخی تغییرات باید جدی گرفته شوند.

     

    طبق گزارش متخصصان این آکادمی، در صورت بروز هر یک از علائم زیر بر روی ناخن ها باید حتما با پزشک مشورت کرد:

    -رگه ها و خط های تیره: این وضعیت می تواند نشانه سرطان پوست ملانوما باشد.
    با همین یه روش ساده، خیلی سریع برای خودت درآمد ارزی بساز

    کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

    https://elanza.com/category/bleaching
    - بلندشدن ناخن: می تواند نشانه عفونت قارچی، پسوریازیس، آسیب ناشی از مانیکور تهاجمی یا آسیب ناشی از تمیز کردن زیر ناخن ها باشد.

    - قرمزی و تورم اطراف ناخن: احتمالا نشانه عفونت است.

    - رنگ سیاه متمایل به سبز: نشانه عفونت است.

    - پیتینگ ناخن یا سوراخ سوراخ شدن ناخن: این حالت می تواند نشانه پسوریازیس، درماتیت آتوپیک یا آلوپسی باشد.

    - ناخن های زرد رنگ: می تواند نشانه بیماری ریه یا آرتروز روماتوئید باشد.
    پیشنهاد ویژه
    لیزر هموروئید و بواسیراز بیماری دردناک هموروئید خلاص شویدجذب فالور,خرید فالوور,فالووریابمرجع خرید فالوور واقعی و فعالارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیارتودنسی توسط پزشک دارای بورد تخصصی اروپا

    - شیارها یا شکاف های عمیق: می توانند ناشی از شیمی درمانی، آسیب یا استرس حاد باشد.

    - ناخن های منحنی شده: می تواند ارثی باشد یا علامت بیماری ریه، کبد، قلب یا معده باشد.

    عادات رایج امروزی که ناخن ها رو خراب می کنه
    داشتن ناخن هایی سالم وزیبا آرزوی همه افراد به ویژه خانم هاست. بدین منظور باید در مراقبت از آن ها دقت بیشتری داشته باشید و اشتباهاتی که موجب آسیب دیدن شان می شود را بدانید و درصدد رفع آن ها برآئید. در حقیقت ناخن های شما می توانند وضعیت کلی سلامتی تان را نشان دهند که اگر از خود مراقبت نکنید ناخن ها آن را نشان می دهند.

    ما می دانیم که ناخن هایی با ظاهر ناخوشایند چقدر می تواند روحیه شما را از بین ببرد، به همین دلیل تحقیقاتی را انجام داده ایم تا بفهمیم کدام عادات روزانه باعث خرابی ناخن ها می شود پس با ما در این بخش از بهداشت و سلامت نمناک همراه باشید.

    ناخن

    استفاده از اسپری مو
    اگر دائما از اسپری مو استفاده می کنید، ممکن است بدون اینکه حتی متوجه شوید ، به ناخن های خود آسیب برسانید. اسپری های مو حاوی 50 درصد الکل هستند که حین استفاده ناخن هایتان را کاملاً خشک می کنند و ممکن است که آن ها را ضعیف و شکننده کنند. همچنین ترکیبات موجود در اسپری مو لاک ناخن را از بین می برد، به طوری که حتی می توانید از آن برای از بین لکه های لاک ناخن از روی لباس استفاده کنید.

    سیگار کشیدن
    مصرف دخانیات سبب می شود ناخن های شما زرد شده و به درستی رشد نکند. علاوه بر این سیگار کشیدن استرس مضاعفی به ناخن ها وارد می کند و در کار خون رسانی به انتهای بدن نیز اختلال ایجاد می کند، پس برای سلامت ناخن ها بهترین کار ترک سیگار است.

    سیگار کشیدن

    https://elanza.com/category/body-spray

    انجام کارهای مختلف
    همه ی ما هرازگاهی از ناخن های خود برای باز کردن قوطی های نوشابه یا خراشیدن یک برچسب قیمت استفاده می کنیم اما اگر به طور مرتب این کار را انجام می دهید ، ناخن هایتان را بیش از حد تحمل شان تحت فشار قرار می دهید . اگر از ناخن های خود برای انجام کارهایی استفاده می کنید که ابزارمناسبش وجود دارد ، ممکن است منجر به ضربه خفیف به ناخن ها شده و حتی باعث شکسته شدن شان شود.

    رژیم های لاغری
    گرفتن رژیم های لاغری سخت به مدت 2 یا 3 ماه بر روی ناخن ها تاثیر می گذارد و ناخن ها را نرم و شکننده می کنند . ناخن ها برای زیبا و سالم بودن نیاز به ویتامین و مواد مغذی دارند، شکننده شدن ناخن ها علامت کمبود ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز سلامت ناخن ها است. پس برای سلامت ناخن باید برنامه غذایی متنوع و متعادلی داشته باشید و از غذاهای دریایی و تخم مرغ برای جذب مواد مغذی مورد نیاز ناخن ها استفاده کنید.

    رژیم لاغری

    برش دادن کوتیکول ناخن
    پوست اطراف ناخن نقش محافظتی برای آن ها دارد و در واقع ناخن را در بسترش محکم نگه می دارند. پس وقتی آن ها را برش داده یا می کنید، پوست محافظ ناخن ها را از بین برده و درنتیجه، ناخن های تان را درمقابل باکتری و عفونت آسیب پذیر خواهید کرد. این پوست ها را هرگز نکنید زیرا این کار باعث افزایش احتمال عفونت می شود.

    بلند نگه داشتن ناخن
    اگرچه داشتن ناخن های بلند باعث زیبایی می شوند اما کوتاه تر نگه داشتن شان قطعاً سلامت شما را به همراه دارد. ناخن های بلند می توانند به راحتی خاک و باکتری را در خود جای دهند و به طور بالقوه عفونت ها را گسترش دهند. کاشت ناخن نیز می تواند به ناخن ها آسیب برساند زیرا برای چسباندن ژل اکریلیک روی آن ها باید ناخن های طبیعی تان را تحت اشعه UV قرار دهید که خود باعث شکنندگی و تضعیف شدن آن ها خواهد شد.

    استفاده مداوم از لاک ناخن
    بر اساس توصیه متخصصان مراقبت از ناخن، اگر پشت سر هم لاک بزنید و ناخن ها را طراحی کنید، باعث می شوید تا آن ها به مرور زمان خشک، زرد و حتی ضعیف شوند. استفاده بیش از اندازه از لاک پاک کن ها هم باعث خشک و هم ضعیف شدن ناخن ها خواهد شد.

    لاک زدن

    استفاده از ترکیبات شیمیایی
    اگر ناخن هایتان رشد خوبی ندارند و دچار شکنندگی ناخن هستید، احتمالا دستانتان بیش از حد با مواد شوینده و محصولات شیمیایی تماس دارند. ناخن ها ضمیمه پوست هستند پس آنچه سبب آسیب به پوست می شود به ناخن نیز آسیب می رساند. پس هنگام استفاده از شوینده ها و محصولات شیمیایی دستکش بپوشید.

    پوشیدن کفش های تنگ
    پوشیدن کفش های سایز اشتباه نه تنها ناراحت کننده است بلکه می تواند ناخن های پا را نیز به دردسر بیندازد. اگر کفش هایتان بیش از حد به ناخن ها فشار بیاورد، می تواند منجر به ضربه ناخن شود و حتی ممکن است باعث جدا شدن ناخن از بسترش شود. به منظور پیشگیری از این مشکل، مطمئن شوید که کفش شما مناسب است و به پاها اجازه نفس کشیدن می دهد.

    کفش تنگ

    نگه داشتن ناخن ها به مدت طولانی در آب
    اگر شغل یا سبک زندگی شما طوری است که با آب سروکار دارید و روزانه چندین بار دست هایتان را می شویید، شستن زیاد دست ها باعث می شود ناخن ها حساس و آسیب پذیر شوند پس حتما برای شستشوی دست ها به جای صابون از ژل های شستشو استفاده کنید و بعد از شستن دست ها چندین بار کرم به دست ها و ناخن ها بزنید زیرا کرم های مخصوص ناخن، آنها را برای 3 تا 4 بار شستشو مقاوم می کنند.

    شنا در استخر
    گرچه کلر موجود در آب شما را در برابر میکروب ها و باکتری های موجود در استخرها محافظت می کند، اما می تواند ناخن ها را بیش از حد خشک کرده و آن ها را تحریک کند. اگر شناگر هستید و دوست دارید ساعت ها در استخر بمانید، از یک براق کننده ناخن استفاده کنید تا رطوبت آن ها از بین نرود. استفاده از لوسیون دستی که حاوی لانولین است نیز از دست و ناخن شما در برابر اثرات منفی کلر محافظت خواهد کرد.

    منبع:

    https://namnak.com/bad-nail-habits.p52725

    فروشنده فروشگاه
    چهارشنبه 29 / 2 / 1400 - 20:58
    بازدید : 361
    برچسب‌ها :

    آرایش کردن نیز مثل هر کار دیگری وقتی به یک عادت تبدیل شود علاوه بر تاثیرات مضری که بر روی پوست ،چشم ، مژه و سایر اعضای صورت خواهد گذاشت پس از مدتی برای خود ما نیزخسته خرید اینترنتی پاک کننده آرایش صورت  کننده خواهد شد و چون ما به قیافه ی همیشه آرایش شده عادت کرده ایم نمی توانیم در مقابل آینه چهره ی واقعی خود را ببینیم و دوست داریم هر چه زودتر آن را با آرایشی همیشگی تغییر دهیم.

     

    این امر از جوانی و متاسفانه امروزه از نوجوانی شروع شده و مثل یک عادت با ما همراه می شود تا زمانی که خود ما از این امر خسته شویم و بخواهیم آن را تغییر دهیم که برای تغییر چنین مقوله ی واقعا سختی بهتر است مثل هر عادت بد دیگری از کم شروع کرده و آرام آرام آن را به یک آرایش و به نوعی یک رسیدگی ساده به پوست و مو و چهره تبدیل کنیم.
    تبلیغات آنلاین،رشد درآمد,هزینه تبلیغات

     
    پیشنهاد ویژه
    لاغری,لاغری سریع,لاغریبدون رژیم"لاغری آسان"بدون رژیم،جراحی های سختمحوطه سازی,طراحی فضای باز,سورن باممحوطه سازی فضای سبز در حداقل فضای ممکنلباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانهکفش های عروسکی دخترانه ترند امسال

    پیشنهاد می شود برای شروع ابتدا انواع پودرهای رنگی مثل سایه ها و رژگونه را کاملا کنار بگذارید به طوری که تا مدتی آرایش قبلی خود را بدون اینها انجام دهید و بعد از اینکه به این حالت چهره عادت کردید نوبت به چشمها می رسد و بهتر است تا مدتی فقط از ریمل و تنها روی مژه های بالا استفاده کنید .

    با عادت به این چهره کار شما کمی راحت تر خواهد شد حال می توانید کرم پودرتان را به یک ضد آفتاب رنگی که خود حاوی کرم پودر است تبدیل کرده و از این پس به جای انواع کرم پودرهای مضر و پنکیکها که پس از مدتی اثرات بد خود مثل لکه و کک و مک را بر روی پوست به جا خواهند گذاشت از این ضد آفتاب که برای پوست ضروری است حتی در منزل نیز استفاده نماییدوبه عنوان یک پوشاننده ی خوب پوستی استفاده کنید .از براق کننده های ویتامینه با طعمهای مختلف نیز به جای رژ لب بر روی لبها بزنید و زمانی را که همیشه برای آرایش کردن صرف می کردید به یک سوم برسانید.

    موچین خوب را بشناسید
    هنگام خرید یک موچین باید به نکات و اصولی توجه کنید که کار شما را برای برداشتن مناسب ابرو درست مثل آرایشگران حرفه ای راحت کند. موچین های انواع مختلفی دارند که به طور کلی به دو دسته سر کج و صاف تقسیم بندی می شوند. هیلاری فوت، آرایشگر و متخصص ابرو با تقریبا 20 سال تجربه می گوید:موچین ها یکی از بهترین ابزارهای زیبایی هستند که می توانید بخرید. ما درباره ی موچین ها با هیلاری گفتگوی کوتاهی انجام داده ایم که در زیر می خوانید:

    مشخصات موچین های خوب برای ابرو
    موکن های آرایشی و طبی، شکل ها، اندازه ها و سرهای مختلفی دارند. برای جلوگیری از عفونت ناشی از زنگ زدگی در هنگام برداشت ابرو در اطراف فولیکول مو، همیشه از فولاد ضد زنگ، بدون نیکل یا آلیاژهای دیگر استفاده کنید.

    هیلاری که به کامرون تاتل در نوشتن کتاب Raising Eyebrows کمک کرده است، توضیح می دهد:موچین ها را مانند یک جفت گوشواره در نظر بگیرید. شما دوست دارید از فلزی استفاده کنید که به پوستتان صدمه نزند. اکثر موچین ها حدود 8 سانت طول دارند و طوری طراحی شده اند که بتوانید به راحتی و بدون آسیب رساندن به پوستتان، از آنها استفاده کنید.

    موچین خوب

    معرفی مشخصات موچین خوب
    تا حد ممکن از موچین هایی که سرشان نوک تیز یا کج است، استفاده کنید. موچین های کج با زاویه ی دقیقی موها را بر می دارند و استفاده از آنها، راحت تر از بقیه است.موچین هایی که سرشان شیب زیادی دارد، به شما این امکان را می دهند که موچین را در مقابل صورتتان، صاف نگهدارید. بنابراین می توانید ببینید که دقیقا کدام موها را بر می دارید.

    موچین های نوک تیز برای در آوردن موهای نازک یا زیر پوستی و تراشه های چوب، ایده آل هستند. این موچین ها، برای استفاده ی شخصی مفیدند، زیرا متخصصان از موچین های نوک تیز، برای مشتریان استفاده نمی کنند. هیلاری می گوید:بیرون کشیدن موهای زیر پوستی با موچین های نوک تیز، برای آرایشگران غیر مجاز است. به همین دلیل، مهم است که یک عدد از این موچین های نوک تیز داشته باشید. این ابزار دقیق، برای استفاده ی شخصی افرادی مناسب است که می دانند دارند چه کار می کنند.

    موچین های نامناسب برای ابرو
    در موقع بررسی گزینه های مختلف، ازموچین هایی که نوک صاف، گرد و مربعی دارند، اجتناب کنید. هیلاری می گوید:هیچ کدام از این ها دقت لازم را ندارند. شما هرگز دوست ندارید که بخش های بزرگی از موهای ابرو را همزمان بردارید و تمام این موچین ها، این کار را انجام می دهند.

    موچین های نوک گرد مانند موچین های بی خطر قیچی شکل هستند، آنها برای افرادی مناسبند که به تازگی یاد گرفته اند از موچین استفاده کنند.

    روش برداشتن ابرو با یک موچین خوب
    کندن موهای ابرو، یک کار جدی است، شما در اکثر کشورها برای برداشتن ابرو به مجوز این کار نیاز دارید. بنابراین، روش کار به اندازه ی ابزاری که استفاده می کنید، مهم است. هیلاری می گوید:مهم ترین چیز در کندن ابرو، در آوردن ریشه است. اگر شما گردی انتهای فولیکول مو را بیرون نیاورید، مو را در ضخیم ترین نقطه ی فولیکول می شکنید و مو، ضخیم تر از قبل رشد می کند.

    برای اینکه درد کندن مو به حداقل برسد، پوستی که فولیکول مو در آن قرار دارد را بکشید اما نه خیلی محکم. موها را موازی با جهت رشد آنها بکنید (در ابروی سمت راست، به سمت راست و در ابروی سمت چپ، به سمت چپ بکشید).

    موچین خوب

    موچین خوب برای برداشتن ابرو
    هیلاری به رشد موها درست در بالای برامدگی بینی اشاره می کند و می گوید:من معمولا وسط ابروها را به سمت بالا می کشم. سرعت عمل هم مهم است. خرید لوازم آرایشی چشم الانزا هیلاری توصیه می کند که برای درد کمتر، حرکات سریع تری انجام دهید. اگر نسبت به درد حساس هستید، 15 دقیقه قبل از شروع کار، یک کرم بی حس کننده روی محل مورد نظر بمالید، سپس بعد از کندن تمام موهای اضافه، آن محل را با یخ خنک کنید.

     

    روش نگهداری از موچین ها
    موچین ها، مانند هر وسیله ی دیگری که می خرید، به مرور زمان و با استفاده ی مکرر، کارایی خودشان را از دست می دهند. با نگهداری مناسب، می توانید به طول عمر موچین هایتان بیفزایید.

    ساده ترین قدم، نگهداری درست است. هیلاری می گوید:بسیاری از مردم از موچین ها، مانند قلم موهایشان نگهداری می کنند و تیغه ی آنها را کند می کنند. این خوب نیست. هر اصطکاکی روی نوک موچین، باعث کندی آن می شود، بنابراین هنگامی که از موچین استفاده نمی کنید، آن را بطور افقی روی یک پارچه ی نرم بگذارید.

    اگر موچین شما کند شده است می توانید آن را تیز کند این کار را چاقوو فروشی ها و گاها بعضی لوازم آرایشی ها انجام می دهند .

    منبع: https://namnak.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D9%88%DA%86%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A8.p30120

     

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 27 / 2 / 1400 - 22:06
    بازدید : 337
    برچسب‌ها :

    با بالا رفتن سن افراد، افزایش وقوع اکسیداسیون موجب ایجاد چروک پوست می شود و به همین دلیل متخصصان سعی می کنند به وسیله آنتی اکسیدان ها روند اکسیداسیون و خرید لوازم آرایش مو  الانزا پیری پوست را به تاخیر بیندازند.

    پوست حساس دور چشم ها نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد؛ شاید استفاده از یک کرم خوب یک قدم اساسی در حفظ زیبایی چشم ها باشد.

    کرم دور چشم

    سن استفاده از کرم دور چشم
    سن مناسب استفاده از کرم های ضد چروک برای به تاخیر انداختن ایجاد چروک، بالای 25 سال است. اگر استفاده از کرمهای ضد چروک از سن مناسب شروع شود اکسیداسیون ها کمتر سبب چروک پوست می شوند.
    پوست اطرف چشم یکی از حساس ترین قسمت های بدن است و معمولا روی تمام محصولات و کرم های مختلف نوشته شده که در زیر چشم استفاده نشود. اما برای خرید کرم دور چشم چه باید کرد؟ در این مورد باید دقت ویژه ای داشت تا مبادا به پوست این قسمت آسیبی برسد. در داروخانه ها انواع مختلفی از این نوع کرم ها وجود دارد که به راحتی شما را گیج می کنند تا در نهایت نتوانید کرم مناسب را شناسایی کنید اما اگر نکات خاصی را بدانید و روش های تشخیص یک کرم خوب را یاد بگیرید به راحتی می توانید بهترین کرم را انتخاب کنید.

    برای چه کرم می خرید
     اول از همه هدف خود را از خرید کرم دور چشم مشخص کنید مثلا کرمی برای درمان چروک ها می خواهید یا می خواهید سیاهی های زیر چشم را برطرف کنید یا می خواهید پف چشم ها را برطرف کنید و. . . کرم های مختلفی برای درمان مشکلات متفاوتی طراحی شده اند و هرکدام یک مشکل را برطرف می کنند.

    چه موادی باید در کرم شما باشد
     وقتی قرار است برای یک کرم هزینه کنید بهتر است از مواد اولیه آن مطلع شوید تا مطمئن شوید کرم را درست می خرید ،به همین دلیل حتما به برچسب کرم خریداری شده دقت کنید و آن را بخوانید؛ مثلا یک کرم ضدچروک و ضدپیری چشم باید حاوی موادی چون رتینوئید، کافئین، آلفاهیدروکسی اسید، آنزیم Q10 و ویتامین C باشد. کرمی هم که برای از بین بردن حلقه های دور چشم به کار می آید باید حاوی موادی چون ویتامین K یا هیدروکینون یا کافئین یا عصاره چای سبز یا رتینول باشد. توجه کنید حتما کرم شما یکی از این مواد را داشته باشد.
    کرم دور چشم

    ویژگی های کرم دور چشم خوب
    کرم شب یا روز؟
     با خود فکر کنید که قرار است چه زمان هایی از کرم خود استفاده کنید مثلا می خواهید در طول روز کرم بزنید یا تنها شب ها از کرم دور چشم استفاده کنید یا اینکه به دنبال کرم های مختلفی برای هردو این حالت ها هستید. به عنوان مثال بعضی افراد کرم ضدچروک روشن کننده ای می خواهند که زیر آرایش از آن استفاده کنند اگر شما هم چنین کرمی می خواهید حتما باید در آن فیلترهای محافظت کننده در اشعه ماورای بنفشSPF وجود داشته باشد. البته اگرهم درون کرم شما موادی چون دی اکساید تیتانیوم یا زینک اکساید وجود داشته باشد می تواند از پوست در مقابل آفتاب محافظت کند.

    چه کرم هایی نخرید
     پوست زیر چشم بسیار حساس است به همین دلیل به راحتی تحریک می شود و می تواند دچار التهاب شود پس توجه کنید حتما کرمی بخرید که هیچ گونه مواد عطری در آن وجود نداشته باشد و PH درون آن نیز نزدیک پوست و اشک چشم باشد. علاوه بر اینها وجود هرگونه الکل و منتول نیز می تواند باعث التهاب پوست شما شود. علاوه بر این بهتر است از خرید کرم هایی که بسته بندی شیشه ای دارند صرفنظر کنید و به دنبال کرم هایی باشید که در تیوب هستند. به این دلیل که بیشتر شیشه ها در گشادی دارند و این سبب می شود که کرم بیشتر در معرض هوا و نور قرار گیرد و همین موجب کم شدن کیفیت کرم و رشد بیشتر باکتری ها می شود.

    کرم گران نخرید
     پیشنهاد می کنیم خیلی به دنبال کرم های دور چشم گران قیمت نباشید، به همین دلیل اول از همه انتخاب های تان را محدود کنید و بعد بین آنها ارزان ترین را بخرید و اگر دیدید بعد از چند هفته فایده چندانی نداشت، یکی دیگر بخرید. با این روش شما پول زیادی را صرف خرید محصول اول نکرده اید و می توانید به راحتی کرمی دیگر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هیچ گاه قیمت بالا نشانه کیفیت خوب یک محصول نیست. گاهی مارک های تجاری تنها به دلیل نامی که دارند از شما پول زیادی می گیرند. انجمن متخصصان پوست ایالات متحده در گزارشی گفته است که حتی محصولات ارزان قیمت هم می توانند کیفیت خوبی داشته باشند.

    چگونه کرم را استفاده کنید
     استفاده از کرم دور چشم نیز تکنیک های خاصی دارد شما باید اول از گوشه داخلی چشم هایتان شروع کنید و سپس به سمت بیرون حرکت کنید یا اینکه از گوشه بیرونی چشم ها شروع کنید و به سمت داخل بیایید تا به بینی برسید. اما آیا باید روی پلک هایتان نیز کرم بزنید؟نه لازم نیست،البته اگر اصرار دارید ضرری ندارد اما بهتر است فقط شب ها بزنید چون وقتی روی پلک ها کرم می زنید در طول روز کرم با مواد آرایشی مخلوط می شود و الانزا ممکن است وارد چشم شود و مشکلاتی را به وجود بیاورد. البته بستگی به کرم مصرفی شما هم دارد. بعضی از کرم ها را نباید اصلا روی پلک ها زد البته روی بعضی از کرم ها نوشته شده که روی پلک ها نیزمی توان استفاده کرد.

    برای پف چشم ها چه کنید
     پف چشم ها می تواند به دلیل واکنش های حساسیتی یا جمع شدن مواد مایع در زیر آن باشد. گاهی هم پف چشم ها به دلیل سینوس ها یا سندرم های پیش از قاعدگی است. قبل از آنکه برای پف چشم های تان از کرمی استفاده کنید باید بدانید مواد مرطوب کننده داخل این کرم ها می تواند باعث پف بیشتر زیر چشم ها شود.

    کرم های بوتاکس فایده ای ندارند
     کرم های شبه بوتاکس از حدود 2 تا 3 سال پیش وارد بازار شده اند و سازندگان آن ادعا دارند که به جای تزریق بوتاکس به خصوص در دور چشم از این کرم ها استفاده کنید. استدلال آنها این است که این کرم ها در عضله نفوذ و آن را فلج می کند اما باید بگویم که تمام مستندات علمی این کرم ها را رد می کنند و هیچ مدرکی مبنی براینکه بتوان کرم موثری از بوتاکس داشت، وجود ندارد و اصلا نمی توان چنین کرمی ساخت اما چون به مدت خیلی کمی در زمان مصرف عضله را منقبض و بی حس می کند فرد گمان می برد که تاثیر دارد و کمی چروک هایش کم شده در صورتی که بعد از 2 ساعت همه چیز مثل اول می شود و چروک ها برمی گردند. کرم های شبه بوتاکس به هیچ وجه علمی نیستند و صرفا تبلیغاتی اند.

    سیاهی زیر چشم هیچ ربطی به بی خوابی ندارد
     بسیاری از مردم فکر می کنند علت سیاهی زیر چشم می تواند تماشای زیاد تلویزیون تا دیر وقت یا چند شب نخوابیدن یا زیاد با کامپیوتر کار کردن یا... باشد.در واقع خیلی از مردم فکر می کنند اگر زیر چشم هایش سیاه است به دلیل طرز زندگی آنهاست اما باید بدانید این باور اصلا درست نیست. شما هیچ تقصیری در سیاهی زیر چشم های تان ندارید،آنها به دلیل کم خوابی یا استرس یا کار زیاد یا... به وجود نیامده اند. دلیل سیاهی زیر چشم ها چیزی شبیه کبود شدن دست یا پاست و در واقع به دلیل رگ های خونی بسیار ریزی است که زیر پوست ظریف این قسمت قرار دارد.

    دورچشم سیاه ها توجه کنند
     برخی پزشکان هم اعتقاد دارند سیاهی دور چشم مشکلی است که بیماری محسوب نمی شود و یک صفت ارثی غالب است و اگر یکی از والدین به این مشکل دچار باشند معمولا نصف فرزندان آن خانواده نیز به این مشکل دچار می شوند. البته در بعضی از مواقع نیز والدین دچار سیاهی دور چشم نیستند اما فرزندان آنها دچار این مشکل هستند و به دلیل ارثی بودن این مشکل درمانی دائم برای آن وجود ندارد البته مصرف بعضی کرم ها برای تیرگی دور چشم تا حدی مفید است اما به طور کامل این مشکل را برطرف نمی کند. توصیه می شود افراد از عینک آفتابی جهت محافظت از چشم و پوست اطراف چشم و پلک ها استفاده کنند و استفاده از مرطوب کننده را هم فراموش نکنند.

    منبع:

    https://namnak.com/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%DA%86%D8%B4%D9%85.p60739

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 27 / 2 / 1400 - 22:03
    بازدید : 385
    برچسب‌ها :

    دوره نقاحت عمل کاشت مو برای دستیابی به نتیجه موفقیت آمیز از اهمیت بالایی برخوردار است. نکات زیادی وجود دارد که بیماران باید در این دوره به آن توجه کنند. در این میان شستشوی سر از اهمیت بالایی برخوردار است و انجام یک اقدام اشتباه ممکن است باعث آسیب رسیدن به فولیکول های مو شده و نتیجه این عمل را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین توجه و پیروی از توصیه های پزشکی نقش به سزایی در دستیابی به نتیجه دلخواه بیمار خواهد داشت. در این قسمت از سلامت پوست و موی الانزا به ارائه نکاتی در زمینه شستشو موها بعد از انجام عمل کاشت مو خواهیم پرداخت.

    نحوه شستشو موها بعد از عمل کاشت مو
    1. پانتنول را روی موهای پیوند زده شده خود اسپری کنید و 40 دقیقه صبر کنید و در صورت کمبود وقت 20 دقیقه صبر کردن کافی خواهد بود و یک لایه نازک که پیوند را بپوشاند کافی است. در صورت تهیه این اسپری با مشکلی مواجه نخواهید شد و می‎ توانید از آن برای ناحیه اهدا کننده نیز استفاده کنید.

    تا 15 روز بعد از عمل کاشت مو باید از اسپری پانتنول استفاده کنید و در صورت عدم دسترسی به این اسپری، از لوسیون بپانتول استفاده کنید.

    در صورتی که بعد از گذشت 15 روز استفاده از اسپری پانتنول ، پوسته ای بر روی سرتان مشاهده نکردید ، می ‎توانید مصرف آن را متوقف کنید اما با این وجود ، در صورت تمایل می توانید به مصرف پانتنول ادامه دهید زیرا این محصول مرطوب کننده خوبی است.

    2. به حمام بروید و از آب گرم با فشار پایین استفاده کنید زیرا ناحیه پیوند زده شده نباید در معرض فشار مستقیم آب قرار بگیرد.

    3. شامپو را بر روی دست خود ریخته و با مالیدن دستان خود به یکدیگر کف ایجاد کنید. دو عدد از انگشتان کفی خود را به مدت 15 دقیقه بر روی ناحیه پیوند زده شده بمالید و از مالش دادن ناحیه پیوند زده شده به صورت دایره ای خودداری کنید و تنها انگشتان خود را به صورت عمودی و به آرامی بر روی آن حرکت دهید و به طور کلی نیازی به ماساژ دادن ناحیه پیوند زده شده نخواهد بود. (بعد از گذشت 13 روز از عمل کاشت مو، برای از بین بردن پوسته های ایجاد شده در نواحی تحت درمان قرار گرفته ، می ‎توانید پوست ناحیه مورد نظر را ماساژ دهید).

    https://elanza.com/category/makeup-pad-and-blender

    بعد از گذشت 15 دقیقه از شستشو آرام ناحیه پیوند زده شده، سر خود را با استفاده از آب گرم با فشار پایین شستشو دهید.

    4. ناحیه اهدا کنند را با استفاده از شامپو به خوبی شستشو دهید تا بقایای خون به کلی برطرف شود و از اعمال فشار بر روی این ناحیه تا 1 هفته خودداری کنید.

    5. موهای خود را با استفاده از حوله کاغذی و یا حوله آشپزخانه خشک کنید و از استفاده از حوله های معمولی خودداری کنید زیرا ممکن است به موهای پیوند زده شده، آسیب برسد.

    6. کرم فوسیکورت را روی ناحیه اهدا کننده بمالید و از اعمال آن بر روی ناحیه پیوند زده شده خودداری کنید.

    از آنجایی که ناحیه اهدا کننده بعد از گذشت 5 روز بهبود می ‎یابد ، می ‎توانید استفاده از کرم فوسیکورت را متوقف کنید و بعد از گذشت 14 روز از عمل جراحی می ‎توانید به طور عادی دوش بگیرید.

    شستشو بعد از کاشت مو

    نکاتی مهم درباره شستشوی مو بعد از کاشت مو
    شستشوی موها در زمان مناسب بعد از انجام عمل کاشت مو از اهمیت بالایی برخوردار است. زمان مناسب شستشوی سر در هر موردی متفاوت است و بستگی به نظر پزشک دارد. با این وجود در اکثر موارد، شستشو سر 2 تا 4 روز بعد از عمل کاشت مو مجاز می‎ باشد و این کار باید تا 10 روز به صورت روزانه انجام شود.

    پس از انجام عمل بیمار باید از شامپو های فاقد پارابن و حاوی مواد طبیعی ، تغذیه کننده و جوان کننده تار های مو استفاده کنند.

    همانطور که انتظار می ‎رود، از آسیب رساندن شدید به پوست سر و تماس ناخن ها به تارهای موی پیوند زده شده در حین شستشو خودداری کنید.

    نشستن و تمیز نکردن سر بعد از کاشت مو سبب ایجاد چربی و شوره و بروز جوش های چرکی و کیست مویی خواهد شد.

    برای خشک کردن موهای کاشته شده خود از سشوار استفاده نکنید و همانگونه که در بالا توضیح دادیم موهای خود را خشک کنید و یا اجازه دهید موهایتان خودش خشک بشود.

    از قرار گرفتن زیر دوش آب مستقیم و عمودی پرهیز کنید زیرا این کار سبب رسیدن آسیب به موهای کاشته شده می شود بنابراین میتوانید در صورت استفاه از دوش بخشی از جریان آب را با دست خود مسدود کنید تا آب به طور مستقیم و با فشار با پوست سرتان تماس پیدا نکند و یا از دوش دستی و یا کاسه آب گرم استفاده کنید .همچنین می توانید آب را روی موهایتان اسپری کنید.

    برای شستشوی موها از آب گرم استفاده کرده و در اولین مرتبه استحمام بعد از عمل کاشت مو ، از یکی از اعضای خانواده و یا دوستان خود کمک بخواهید.

    شستشو پس از کاشت مو

    شامپوی مناسب بعد از کاشت مو
    بعد از کاشت مو برای شستشو موهایتان از شامپو مناسب استفاده نمایید. شامپویی که استفاده می کنید باید ملایم باشد و مواد شیمیایی کمی داشته باشد. می توانید از شامپو بچه برای شستن موهایتان استفاده کنید زیرا فاقد مواد شیمیایی مضر برای موهای کاشته شده است. برای شستشوی موهایتان باشامپو ، یک ابر را آغشته به شامپو کنید و آن را روی سر فشار دهید طوری که ابر با سر تماس پیدا نکند. سپس سر خود را آبکشی کنید.

    برای انتخاب شامپوی مناسب از پزشک راهنمایی بگیرید تا او با بررسی عواملی مانند :ترکیبات شامپو، میزان پی اچ (PH) شامپو، میزان چربی موی سر، حالت آنتی اکسیدانی و لیپوزیمی شامپوی مناسب را برای شما تجویز کند. انتخاب شامپو نامناسب سبب ریزش موها و یا از بین رفتن رشد طبیعی موهای کاشته شده می شود.

    شستن بعد کاشت مو

    رفتن به استخر بعد از کاشت مو

    بهتر است فردی که کاشت مو انجام داده حدود دو هفته تا یک ماه و تا زمانی که زخم های سر او ترمیم نشده است از رفتن به استخر پرهیز کند زیرا کلر موجود در آب استخر موجب خشکی ، شکنندگی و ژولیدگی و ظاهر تیره موها می شود.

    منبع: https://namnak.com/%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88.p2078

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 25 / 2 / 1400 - 23:52
    بازدید : 366
    برچسب‌ها :

    مصرف داروهای تقویتی بعد از کاشت مو به دلیل جلوگیری از عوارض بعد از کاشت مانند؛ عفونت و همچنین کاهش درد های ناشی از کاشت بسیار ضروری است کاشت مو یک عمل زیبایی و همچنین ترمیمی است که برای تاثیر گذاری بیشتر نیاز به مراقبت دارد که از مهمترین آن ها مصرف داروهای تقویتی است. در این بخش از بهداشت و سلامت الانزا درباره داروهای بعد از کاشت مو صحبت خواهیم کرد.

    نکته بسیار مهم :

    ***تمامی داروها و ویتامین های نام برده در این مطلب تنها با مجوز پزشک معالج قابل مصرف است، بنابراین از مصرف خودسرانه داروها خودداری نمایید. ***

    چرا باید بعد از کاشت مو دارو مصرف کنیم؟
    بعد از جراحی ممکن است موها دچار شوک شوند و برای مدتی ریزش موها و یا عوارض جراحی را تجربه کنید، پزشک در این مواقع با تجویز داروهای بعد از کاشت مو، عوارض جراحی را به حداقل رسانده تا درمان موفقیت آمیز تر شود. تجویز داروهای تقویتی بعد از کاشت مو نیز به کاهش ریزش مو و تقویت موها کمک شایانی می کند.

    دارو بعد کاشت مو

    داروهای بعد از کاشت مو
    بعد از کاشت مو پزشک داروهای مختلفی برای بیمار تجویز می کند که باعث بهبودی آن ها می شود. برخی از این داروها عبارتند از:

    داروهای مسکن یا ضد درد:
    بعد از کاشت مو درد شایع است. پزشک برای تسکین درد داروی مسکن تجویز خواهد کرد. استامینوفن کدئین از بهترین مسکن ها برای تسکین درد بعد از کاشت مو هستند اما به هیچ عنوان ژلوفن، آسپیرین و ایبوپروفن نباید مصرف نمود.

    آنتی بیوتیک ها:
    یکی از عوارض بعد از عمل کاشت مو بروز عفونت است. پزشک برای کاهش عفونت بعد از کاشت مو، آنتی بیوتیک برای شما تجویز می کند.

    داروهای ضد التهاب :
    تورم نیز یکی از عوارض کاشت مو می باشد. پزشک برای کاهش التهاب داروهای ضدالتهاب را تجویز می کند تا تورم کاهش پیدا کند.

     

    داروهای خواب آور :
    داشتن خواب کافی برای بهبودی بعد از کاشت مو ضروری است. بنابراین پزشک در صورتی که بیمار دچار بی خوابی شود، داروی خواب آور تجویز می کند.

    بعد کاشت مو

    داروهای تقویتی بعد از کاشت مو :
    اکثر پزشکان توصیه می کنند که بیماران برای مدتی از داروهایی مانند فیناستراید، ماینوکسیدیل استفاده کنند زیرا در تحریک فولیکول ها نقش بسیار زیادی داشته و سرعت رشد را افزایش داده و در ترمیم جای زخم ها موثر هستند.

    مصرف داروهای تقویتی تقریبا یک هفته پس از انجام عمل شروع می شود، زمانی که التهاب ها کاهش یافته و فرد در حال آغاز زندگی سابق خود و روال عادی زندگی اش می باشد.

    ماینوکسیدیل:
    در بخش های قبلی بهداشت و سلامت درمورد این دارو کامل توضیح دادیم و خواندید که ماینوکسیدیل یکی از اصلی ترین داروهای بعد از کاشت مو است که محلول بوده و بصورت موضعی استفاده می شود و برای رویش مجدد موها کاربرد دارد. این دارو با تجویز پزشک قابل استفاده است و نحوه مصرف توسط پزشک تعیین می شود.

    فیناستراید:
    فیناستراید یکی دیگر از رایج ترین داروهای بعد از کاشت مو است که از تبدیل هورمون تستسترون به دی هیدروسترون و از ریزش موی ارثی پیشگیری می کند. این دارو به دو صورت خوراکی و موضعی موجود است که با تجویز پزشک قابل استفاده است.

    فیناستراید

    ویتامین های پس از کاشت مو
    ویتامین E :
    یکی از دارو های مفید پس از کاشت مو ویتامین E است که برای تمامی نقاط بدن مفید است و خواص آنتی اکسیدانی دارد و از آسیب های بعد از کاشت مو جلوگیری می کند. این ویتامین با خونرسانی به پوست سر، باعث افزایش اکسیژن در بافت مو می شود.

    ویتامین C :
    ویتامین C یکی از داروهای بسیار مهم پس از کاشت مو است. ویتامین C به مویرگ ها کمک می کند که خون بیشتری را به فولیکول ها برساند و جریان خون را در سر افزایش می دهد و باعث تقویت و رشد مو می شود.ویتامین C با کمک به کلاژن سازی و کمک به جذب آهن باعث سلامت موها و کاهش تورم و قرمزی می شود.

    ویتامین سی

    ویتامین A :
    این ویتامین با تولید سبوم به رشد موها کمک زیادی می کند و از شوره سر جلوگیری می کند.

    بیوتین :
    ویتامین B یا بیوتین برای رشد موها ضروری است و باعث رشد صحیح موها می شود.

    روی :
    روی به جلوگیری از ریزش موها و تقویت آنها کمک می کند.

    اسید فولیک :
    اسیدفولیک از خانواده ویتامین های B است و سبب افزایش تولید سلول های قرمز خون و تقویت موها می شود.

    دارو بعد کاشت مو

    نکته بسیار مهم :

    ***تمامی داروها و ویتامین های نام برده در این بخش از بهداشت و سلامت نمناک تنها با مجوز پزشک معالج قابل مصرف است، بنابراین از مصرف خودسرانه داروها خودداری نمایید. ***

    منبع: https://namnak.com/hair-transplant-medicine.p78783

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 25 / 2 / 1400 - 23:50
    بازدید : 339
    برچسب‌ها :

    سایه ابرو به شیوه شیدینگ سایه دائمی ابرو یکی از انواع تاتو ابرو است و این روزها بسیار طرفدار دارد. سایه ابرو جهت پر کردن بخش های خالی ابرو و همینطور پوشانیدن جای زخم  الانزا و برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند و یا بر اثر بیماری ابروهای خویش را از دست داده اند یا بخشی از ابروی آن ها بر اثر زخم های قبل ديگر رشد نمی کند، کاربرد دارد.
    با توجه به فرم سایه دادن به ابروها در مواردی استفاده می شود که شخص با جایگزین کردن این شیوه ديگر احتیاجی ندارد با مداد کشیدن ابروهایش را پر نشان دهد. این شیوه شبیه استفاده از مداد ابرو است ولی تنها یکبار آنرا انجام می دهید و دوام طولانی تری دارد و کار را برای اشخاص آسان تر می کند و شخص ديگر نیاز ندارد برای پر کردن ابروهای خویش زمان صرف کند.

    شیدینگ ابرو از جدید ترین سبک های آرایش نیمه دائمی ابروهاست که ظاهری طبیعی و زیبا به ابرو می بخشد این شیوه توسط دستگاه های مخصوص به نام میکروپیگمنتیشن انجام می شود. در این شیوه توسط میکروپیگمنتیش، رنگدانه در عمق مناسب ابرو تزریق می شود.

     

    شیدینگ ابرو,شیدینگ ابرو چیست,نحوه انجام شیدینگ ابرو
    شیدینگ ابرو

     

    شیدینگ ابرو چیست؟

    شیدینگ ابرو( سایه ابرو) یک روش بسیار کارامد و مؤثر برای آرایش نیمه دائمی ابروها می باشد. در این شیوه، رنگدانه­ ها به وسیله سوزن میکروشیدینگ به زیر پوست نفوذ نموده، ابروها حالت مخملی گرفته و در اینصورت ابروها زیبا و طبیعی بنظر می­ رسند.

     

    شیدینگ ابرو با میکروبلیدینگ ابرو تفاوت دارد. در شیوه میکروبلیدینگ ابرو خطوطی شبیه به فرم مو­­ در بین ابروهای شخص کشیده می­ شود و ابروهای شخص در اینصورت طبیعی جلوه می ­کند ولی در شیوه شیدینگ سرتا­­سر ابرو به صورت نقطه پوشیده می­ شود که تراکم این نقاط از تاج به طرف دم بیشتر می­ شود. این نقاط با فشار بر روی پوست ایجاد می­ گردد و کاملاً سایه روی ابروهای شما قرار می­ گیرد و خرید رنگ ابرو  حالت پودری به ابروها می دهد.

     

    انواع شیوه های شیدینگ ابرو

    شیدینگ با سوزن پاور:میتوان برای کلیه قسمت های ابرو و قسمت های کوچک ابرو که خالی می باشند، به صورت نقطه ای از این روش استفاده نمود.

     

    شیدینگ با سوزن فلت:این شیوه با استفاده از چند سوزن فلت، به صورت شیدینگ پرتابی باتوجه به حجم ابرو، کار انجام می گردد. میتوان به صورت نقطه ای جاهایی از داخل ابرو که خالی هستند را پر کرد.

     

    شیدینگ ابرو,شیدینگ ابرو چیست,نحوه انجام شیدینگ ابرو
    سایه ابرو به شیوه شیدینگ

     

    اموزش شیدینگ ابرو

    -ابتدا پوست ابرو را از هر گونه مواد آرایشی پاک و ضد عفونی کنید

     

    - در مرحله بعد لایه ای بسیار جزیی از ماده بی حس کننده را بر پوست این ابرو زده و یک نایلون کوچک برای ایجاد حرارت و سرعت بیشتر به مدت ۱۵ دقیقه بر روی آن قرار دهید.

     

    - با مداد به صورت دقیق ابرو را کادر می گیریم

     

    - نقاطی از ابرو را که خالی هستند معلوم می کنیم و قسمت هایی از ابرو ها که احتیاج به پررنگ تر شدن دارند را توسط مداد پررنگ تر کنید تا زمان عمل شیدینگ برایتان مشخص تر باشند.

     

    - برای انجام عملیات شیدینگ یا سایه ابرو بهتر است از انتهای ابرو شروع به سایه زدن می کنیم.

    - برای شیدینگ، با استفاده از نوک سوزن و به شکلی سطحی به ایجاد نقاطی ریز در لا به لای تار های ابرو پرداخته و در بعضی ناحیه ها سایه کاری را به نحوه ای پرتابی انجام دهید.
    تبلیغات آنلاین،رشد درآمد,هزینه تبلیغات

     

    - بایستی زمان شیدینگ ابرو توجه داشته باشید که کاملاً به ابروها تسلط داشته باشید. امتداد سوزن، زاویه نشستن شما، فشار سوزن باید با هم تناسب داشته باشند.

     

    طراحی حرفه ای در شیدینگ ابرو

    در شیدینگ ابرو باید ابروها به شکلی کاملاً تخصصی طراحی شوند. یعنی فاصله تاج ابرو از گوشه داخل چشم ها رعايت شده و قوس و انتهای ابرو در هماهنگی کاملی با یکدیگر قرار گیرند.

     
    پیشنهاد ویژه
     آرایش و زیبایی, لوازم آرایشی%12 تخفیف خرید عطر و ادکلن اورجینالدنبال خونه مناسب با بودجت هستی؟شلف,نظم دهنده,استندبهترین روش چیدن لاک روی میز/ استند لاک

    تنها در اینصورت است که قرینگی ابرو بعد از انجام این روش حفظ شده و تعادل صورت دستخوش تغيير نخواهد شد. بهتر است کادر را معلوم نموده ولی در زمان انجام کار، خطی پر رنگ ایجاد ننمائیم تا ابروها طبیعی تر بنظر برسند.

     

    فاصله بین دو ابرو را با الگوی تیغه بینی تنظیم نموده و کادر تاج ابرو را با دو گوشه داخلی چشم ها منطبق می نمائیم. بعد نوک انتهایي ابرو را با استفاده از خطی که گوشه بینی و گوشه خارجی چشم را به یکدیگر متصل کرده امتداد داده و نقطه پاياني را معلوم می نمائیم.

     

    شیدینگ ابرو,شیدینگ ابرو چیست,نحوه انجام شیدینگ ابرو
    مراقبت های بعداز شیدینگ ابروها

     

    مراقبت های بعداز شیدینگ ابروها

    - تا 24 ساعت بعداز میکروشیدینگ، نباید ابروهاتون رو خیس کنید. در صورت لوزم تنها می توانید با توپ پنبه ای و مقدار کمی آب، ناحیه اطراف ابرو رو تمیز کنید.

     

    - به هیچ عنوان نباید تا 3 روز از مواد مرطوب کننده و محصولات آرایشی بر روی ابروها استفاده کنید.

     

    - شما میتونید پس از گذشت 3 روز از میکروشیدینگ ابرو، استحمام کنید ولی بهتره ابروها تا 10 روز تماس خيلي زيادي با آب نداشته باشند و از هیچ محصول ارایشی هم بر روی ابروها استفاده نکنید.

     

    - در این مدت باید روی ابروها و زخم رو با پمادی که متخصص بهتون معرفی نموده چرب کنید تا روند بهبودی زخم های ابرو سریعتر بشه.

     

    - هنگامی که همه زخم ها بطور طبیعی خوب شدند، میتونید از مرطوب کننده و محصولات آرایشی استفاده کنید.

     

    - به هیچ عنوان نباید روی ابروها رو خارش بدید و پوسته های ایجاد شده بر روی ابروها رو به زور از روی پوست جدا کنید. اجازه بدید این زخم ها با گذشت زمان و بطور طبیعی بهبود پیدا کنند.

    همه چیز درمورد کاشت مژه طبیعی و اکستنشن مژه مصنوعی
    کاشت مژه و اکستشن عنوانی است که این روزها بسیار می بینید و درموردش می شنوید پس برای آنکه به روز باشید و اگر قصد داشتن مژه های زیبا و پری دارید بدون تردید اقدام کنید با این بخش همراه شوید تا از ابتدا تا انتهاب جراحی ، اکستشن ، پیوند مژه طبیعی دائم و موقت مصنوعی را بدانید . همانطور که گفته شد یکی از جدید ترین ترفندها در افزایش زیبایی چشم ها، اکستنشن مژه است.

    البته بسیاری از افراد اکستنشن را با کاشت مژه اشتباه می گیرند در صورتی که این دو با هم کاملا متفاوت هستند در ادامه با هر دوی آنها آشنا می شوید. یکی از روش های نوین زیبایی چشمها و افزایش مژه کاشت است که به روش طبیعی دائم و موقت انجام می شود ، اگر شما هم برای انتخاب حساسیت خاصی دارید پس از سیر تا پیاز اکستشن را این بخش از پوست و موی نمناک بخوانید.

    کاشت مژه

     کاشت مژه چگونه است؟ 
    انواع کاشت مژه
    دو نوع کاشت داریم؛ کاشت دائم و موقت.

    چه نوع جراحی برای کاشتن مژه ای مناسب است؟
    به توصیه یک متخصص در انتخاب نوع عمل کاشت مژه طبیعی برای بیماران می توان دو نوع عمل کاشت مژه را در نظر گرفت که شامل کاشت ترمیمی مژه برای اصلاح ریزش مژه ناشی از تروما یا بیماری و کاشت مژه دائمی با جراحی. 

    کاشت مژه به روش عمل جراحی
    کاشت مژه دائمی روشی است که برای افزایش تراکم یا پرپشت کردن مژه ها در افرادی که مژه های کمی دارند و یا بر اثر بیماری و سوختگی مژه های خود را از دست داده اند به کار می رود.

    عمل کاشت مژه باید توسط متخصصان زیبایی انجام گیرد که تبحر ویژه ای برای انجام این عمل دارند زیرا این عمل نیز مانند عمل های دیگر دارای عوارضی می باشد و یک عمل اشتباه پزشک موجب آسیب به مژگان طبیعی بیمار می شود. متخصص زیبایی باید منطقه ای را انتخاب کند که نزدیک ترین جنس مو به مژه ها را دارد و با ایجاد برش های ظریف ردی از این جراحی به جای نگذارد تا به زیبایی موهای بیمار لطمه ای وارد نشود .

    جراحی کاشت مژه

    چگونگی عمل جراحی برای کاشت مژه
    روش کاشت و پیوند مژه طبیعی:
    در نگاه اول جراحی کاشت مژه بسیار آسان به نظر می رسد و بیمار تنها می پندارد پزشک یک مو از سر او را بر می دارد و به پلک چشم او پیوند می زند اما فرآیند کاشت مژه طبیعی به این راحتی ها نیست و جراح باید حدود 50 مو برای هر چشم از فولیکول های مو پوست سربا برش های کوچکی برداشت کند وسپس با ایجاد برش در پلک بالا و پایین در نواحی مخصوصی از پلک این موها را پیوند بزند. سپس متخصص زیبایی با زدن بخیه موهای پیوندی را محکم می کند.

    پزشک متخصص کاشت مژه را کمتر از دو ساعت و با بیهوشی موضعی بیمار انجام می دهد. جراح در این فرآیند می تواند حدود 24 تا 40 مژه بکارد . در کاشت مژه طبیعی فرد بیمار احساس درد، کبودی و ورم دارد اما این علائم پس از یک هفته با مصرف دارو های ضد درد و استراحت بهبود می یابد. مژه های کاشته شده رشد طبیعی دارند و باید بعد از گذشت 6 تا 12 ماه کوتاه شوند تا اندازه شان متناسب باشد.

     کاشت مژه طبیعی

    توضیحات روش کاشت مژه های طبیعی عالی
    هزینه و قیمت کاشت مژه دائمی
    هزینه و قیمت کاشت مژه بستگی به وضعیت مژه های شما، تعداد مژه کاشته شده و دکتری که می خواهد این عمل را برای شما انجام دهد دارد. 

    کاشت مژه طبیعی با روش میکروسرجری
    با روش میکروسرجری پیشرفته می توان کاشت مژه دائمی را تجربه کرد. در این روش بیمار می توان طول مژه ها را تعیین کند. کاشت مژه تحت بیهوشی موضعی و در حالی انجام می شود که بیمار هشیار است ، در این روش کاشت مژه بین یک تا سه ساعت طول می کشد.

    میکروسرجری چطور انجام می شود؟

    جراحان پلاستیک تحت بی حسی نوار از پوست سرجدا می کنند (میکروگرافت ) و سپس فولیکول های برداشت شده را به صورت تکی به مژه ها پیوند می زنند. موها را به صورت یکی یکی بعد از تزریق بی حسی و محافظت از پلک چشم با یک پوشش به پلک پیوند می زنند.

    مدت زمان ماندگاری کاشت مژه

    نحوه کاشت مژه میکروسرجری 
    کاشت موقت مژه ها یا همان اسکتشن با مژه مصنوعی :
    در روش اکستشن مژه، مژه های مصنوعی مجزا به صورت یکی یکی با استفاده از چسب روشن یا مشکی طبیعی با دوام مخصوصی به مژه های طبیعی شما وصل می شوند.در کاشت موقت مژه ها یک هفته دوام می آورند. این نوع کاشت به دلیل چسبی که استفاده می شود، ماندگاری کمتری دارد.

    معمولا برای هر چشم می توان از 40 تا 60 مژه استفاده کرد.جنس مژه های مخصوص اکستنشن می تواند از موی انسان، موی سمور، موی اسب، فیبرهای مصنوعی یا ابریشم باشد. استفاده از موی حیوانات برای این کار توصیه نمی شود زیرا ما نمی توانیم از پاکیزه و استریل بودن آن اطمینان حاصل کنیم. علاوه براین مژه های تولید شده از موی حیوانات احتمال حساسیت را بالا می برند.

    کاشت مژه موقت

    چگونگی کاشت مژه به صورت موقت 
    ماندگاری کاشت مژه در روش اکستنشن مژه چقدر است؟
    کسانی که تصمیم دارند کاشت مژه را انجام دهند باید بدانند این مژه های مصنوعی معمولا بین دو تا چهار هفته و اگر خیلی مورد مراقبت باشند تا شش هفته ماندگاری خواهند داشت. 

    با کاشت و اکستشن ، مژه های طبیعی می ریزند؟

    کاشت مژه باعث از دست دادن مژه های طبیعی نمی شود. این روند عوارض و خطر خاصی به همراه ندارد اما باید خیلی مراقب بود و مهم تر آنکه بعد از انجام کاشت مژه، چشم فرد نباید تا 24 ساعت با آب در تماس باشد تا مژه ها به خوبی بچسبند و روی چشم ها ماندگار شوند. 

    روش برداشتن مژه های کاشته شده در روش اکستشن چگونه است؟

    هر چسب مخصوص به مژه یک محلول پاک کننده (Remover) دارد. اگر شخصی بعد از کاشت مژه تصمیم بگیرد آنها را بردارد بهتر است به کارشناسی که کاشت مژه را برایش انجام داده، مراجعه کند تا به وسیله پاک کننده مخصوص، مژه ها را بردارد. 

    کاشت مژه برای چه کسانی مناسب نیست؟
    کاشت مژه را همه افراد به غیر از کسانی که مشکلات چشمی دارند، می توانند انجام دهند ولی اصلی ترین مسئله در انجام این روش زیبایی پرطرفدار امروزی مراجعه به پزشک متخصص و یا مرکز آرایشی معتبر است که درصد عوارض و خطرات را به حداقل می رساند.

    برداشتن مژه کاشته شده

    افرادی که نباید کاشت مژه اجام دهند 
    راهکارهای اساسی برای مراقبت از مژه های پیوندی بعد از کاشت مژه
    مژه های پیوندی را که به صورت دائمی در حال رشد هستند را ماهی یکبار کوتاه کنید.
    برای طبیعی تر شدن ظاهر مژه های کاشته شده باید آن ها را کوتاه ، فر و سایه زد.
    اگر کاشت مژه انجام داده اید ،از مالش چشم ها خودداری کنید.
    برای حالت دهی به مژه ها بعد از حمام سشواررا روی درجه کم بگذارید و با فاصله 20 سانتی مترزیر مژهایتان بگیرید و با دست به آن حالت دهید.
    اگر درجه سشوار زیاد باشد چسب ها سست می شوند و اکستنشن کنده می شود.
    از فر یا رنگ کردن اکستنشن مژه خودداری کنید.
    برای استفاده از ریمل ، از ریمل های ضد آب استفاده نکنید و از ریمل هایی استفاده کنید که پایه اصلی آنها آب است. پایه ریمل های معمولی اغلب روغنی است و باعث تضعیف چسب مژه می شود. بهتر است ریمل را فقط به نوک مژه ها بزنید.
    مراقبت از مژه کاشت

    نکات مراقبتی برای بعد از انجام کاشت مژه
    استفاده از فرمژه بعد از اکستنشن مژه باعث شکستن و کنده شدن مژه های چسبانده شده می شود.
    ازکشیدن حوله بر روی صورت خودداری کنید و برای خشک کردن صورت حوله را روی چشم ها نمالید.
    برای خشک کردن صورت بعد از حمام از یک حوله کوچک استفاده نمایید و فقط حوله را روی چشم بگذارید و بردارید و روی صورت خود نکشید و با دست چشم تان را فشار ندهید.
    هنگام حمام می توانید از نقاب های مخصوص حمام استفاده کنید ونگذارید آب مستقیم از دوش روی مژه هایتان بریزد.
    برای خشک کردن صورت حوله را روی چشم ها نمالید فقط آرام بگذارید و بردارید.
    اگر کاشت مژه انجام داده اید ، از یک تکه اسفنج یا پنبه نرم آغشته به شیر پاک کن غیر روغنی برای پاک کردن آرایش چشم استفاده کنید و پنبه را روی مژه هایتان نمالید و دور چشم را تمیز کنید.
    اگر چشمتان دچار خارش شد با ضربه ملایم انگشت روی پلک آن را برطرف کنید، این کار سبب می شود مژه ها نریزند.
    برای جدا سازی مژه ها اکستنشن مژه را نکشید و برای جدا کردن آن ها بهتر است پیش افراد متخصص بروید و این کار را به آن ها بسپارید زیرا جداسازی اکستنشن مژه ها توسط خودتان باعث کنده شدن مژه های طبیعی می شود.
    بـرای جدا کردن اکستنشن مژه ها مواد مخصوص حل کننده وجود دارد البته نیاز به جداسازی نخواهد بود زیرا رشد مژه ها به مرور زمان اکستنشن مژه خودش می افتد .

    منبع:بیتوته

    فروشنده فروشگاه
    چهارشنبه 22 / 2 / 1400 - 20:09
    بازدید : 301
    برچسب‌ها :

    ابروها تاثیر فوق العاده ای در زیبایی چهره و جذابیت چشمان دارند. متاسفانه برداشتن زیاد موهای ابرو و برخی از عوامل دیگر سبب کاهش رشد ابرو و حتی ریزش آن می شود.

     ماساژ ابرو یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ریزش ابرو و تقویت و بهبود رشد ابرو می باشد زیرا این روش سبب می شود گردش خون بهتر انجام شود. در این بخش از الانزا شما را با چگونگی انجام ماساژ ابرو آشنا خواهیم کرد.

    آموزش ماساژ تقویت ابروها
    برای آنکه بتوانید در منزل و بدون نیاز به کمک کسی ابروهایتان را ماساژ داده و تقویت کنید کافیست:

    انگشتان خود را روی پیشانی و روبروی هم قرار دهید . سپس خیلی آرام انگشتان خود را از هم جدا کنید تا پوست پیشانی از هم باز شود.
    برای این کار از تمام سطح انگشتان استفاده نمایید و با فشار به شکل دورانی ماهیچه های پیشانی را ماساژ دهید. حرکات خود را از بالای پیشانی و در عرض پیشانی به صورت نواری به پایین ادامه دهید.
    دو انگشت خود را میان دو ابرو و روی خطی که از بینی می گذرد ، بگذارید و آهسته فشار دهید . این فشار ، سبب رفع تنش نواحی مختلف می شود.
    برای اینکه احساس انرژی بیشتری کنید ماساژ را با ضرب گرفتن روی پیشانی و نواحی گیجگاه تمام کنید.
    خواص ماساژ ابرو

    ماساژ ابرو برای رفع خط اخم
    یکی از سوالات پرتکرار شما کاربران از بخش سلامت نمناک روش طبیعی و خانگی رفع خط اخم است ، برای جلوگیری از به وجود آمدن خط های میان ابرو و جلوگیری از افتادگی پلک بالایی انگشتان اشاره هر دست را 1 و 25 سانتیمتر در بالای ابروان و به موازات آن قرار دهید سپس انگشتان را به سمت پایین فشار دهید، در حالیکه ابروان خود را به طرف بالا فشار می دهید.

    با انجام این کار یک خط فشار میان ابروها و انگشتانتان حس می کنید و بعد از شمارش تا عدد 20، ابروها را آزاد کنید.این کار را 10 مرتبه در روز انجام دهید تا خط اخم از بین برود.

    بهترین روغن و مواد طبیعی برای ماساژ ابرو
    برای ماساژ ابروها نیاز به متریالی دارید که شما را به نتیجه ی بهتری برساند. روغن های گیاهی و طبیعی از بهترین این متریال ها هستند ف روغن هایی شامل:

    روغن بادام
    برای ماساژ دادن ابروها ، آنها را با یک برس کوچک مخصوص شانه بزنید و سپس کمی روغن بادام به ابرها زده و با نوک انگشتان خود ابروهایتان را ماساژ دهید. اجازه دهید روغن بادام یک ربع روی ابروها بماند و سپس ابروها را بشویید . روغن بادام دارای ویتامین E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که برای رشد ابروها مفید می باشد.

    روغن بادام

    روغن زیتون
    برای داشتن ابروهایی پر پشت ، هر شب مقداری روغن زیتون را با یک گوش پاک کن به ابروهای خود بمالید و مدت 5 دقیقه بخوبی ماساژ دهید سپس با یک برس کوچک ابروها را شانه کنید و صبح ابروهای خود را بشویید.

    وازلین
    برای رشد و ضخیم شدن ابروهایتان مقداری وازلین به ابروهایتان بمالید و ابروها را با برس مخصوص چندین بار شانه بزنید تا وازلین جذب ابروها شود.

    آلوئه ورا
    برداشتن زیاد موهای ابرو سبب می شود ابروها کم پشت شده و رشد آنها کاهش یابد . برای رشد بهتر ابروهایتان برگ یک آلوئه ورا را له کنید و ابروهای خود را با آب آن ماساژ دهید.

    https://elanza.com/category/lipliner

    شیر
    شیر فواید زیادی برای تغذیه و تقویت ابروها و تسریع رشد آنها دارد . شب ها قبل از خواب روی پنبه مقداری شیر بریزید و ابروها را به آرامی با آن ماساژ دهید.

    شیر

    روغن هفت مغز
    یکی از بهترین روغن ها برای رشد و تقویت ابرو و مژه ، روغن هفت مغز است که از ترکیب هفت دانه روغنی مانند :بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه دانه، پسته، کنجد، کرچک تشکیل شده است و مواد ضروری و مورد نیاز را برای ابروها فراهم می کند. هفته ای دو بارقبل از خواب ابروهای خود را با این روغن ماساژ دهید تا ابروهای شما تقویت شود و رشد بهتری داشته باشد.

    شیر و عسل
    شاید برایتان جالب باشد که بدانید شیر و عسل به جز خواص فراوانی که برای پوست به خصوص روشن شدن آن دارند ، سبب رشد و تقویت ابروها نیز می شوند . بدین منظور می توانید کمی شیر و عسل را مخلوط کنید و با پنبه روی ابروها مالیده و پس از گذشت 15 دقیقه ابروها را بشویید.

    روغن نارگیل
    اگر می خواهید ابروهای شما رشد سریعتری داشته باشد ، به مدت یک ماه هر شب قبل از خواب با روغن نارگیل گرم شده ، ابروهای خود را ماساژ دهید.

    روغن نارگیل

    هسته خرما
    برای اینکه ابروهایتان رشد سریعتری داشته باشند و تقویت شوند ، چند عدد هسته خرما را روی حرارت قرار دهید تا خشک شده و پودر شوند . سپس پودر هسته خرما را با مقداری روغن هفت مغز مخلوط کنید و به ابروهایتان بمالید و ماساژ دهید.

    ماینوکسیدیل
    برای رشد موی ابروها، روزی یک بار مقداری محلول 5 درصد ماینوکسیدیل را با گوش پاک کن به ابروها بزنید و ابروها را با پوشیدن دست کش پلاستیکی ماساژ دهید. سعی کنید این محلول به قسمت های دیگر پوست سرایت نکند. این محلول را می توانید بدون نسخه تهیه کنید . این محلول در رشد و تقویت ابروها تاثیرگذار است اما قطع یک باره آن موجب ریزش ابروها می شود.

    روغن کرچک
    برای رشد بهتر و ضخیم و پرپشت شدن ابروهایتان مقدار کمی روغن کرچک را روی ریشه ابروها بمالید و ماساژ داده و بعد ابروها را شانه کنید یا سرانگشتان تان را به روغن کوچک آغشته کرده و در جهت خواب موها روی ابرو بکشید تا ساقه و ریشه ابروها آغشته شود.

    فروشنده فروشگاه
    چهارشنبه 22 / 2 / 1400 - 20:04
    بازدید : 310
    برچسب‌ها :

    در اینجابه شما می‌گوییم چگونه می‌توانید با آرایش، چشم‌های ریز را درشت جلوه دهید و همچنین چگونه بدون هیچ‌گونه جراحی یا هزینه‌ای و تنها با آرایش و گریم افتادگی پلک‌ها را محو کنید.

    بدون شک تاثیرگذارترین بخش هر صورتی چشم‌ها هستند، 2 چشم می‌تواند هر صورتی را متفاوت نشان دهد و چشمانی بی‌حال چهره را نامناسب نشان می‌دهد اما چشم‌های همه آدم‌ها که فرم مناسب ندارد مثلا بعضی‌ چشم‌ها ریز و بی‌حالت هستند یا گاهی خود چشم‌ها زیبا هستند ولی پلک‌‌های افتاده ظاهر آنها را خدشه‌‌دار کرده‌ است. در اين مواقع بهترین کار این است که خودمان دست به کار شویم و با تکنیک‌های آرایشی ایراد چشم‌ها را بپوشانیم.

    https://elanza.com/

    در اینجا می‌خواهیم راه پوشاندن 2 ایراد بزرگ چشم را به شما آموزش دهیم، به شما می‌گوییم چگونه می‌توانید با آرایش، چشم‌های ریز را درشت جلوه دهید و همچنین چگونه بدون هیچ‌گونه جراحی یا هزینه‌ای و تنها با آرایش و گریم  افتادگی پلک‌ها را محو کنید.

    بهترین شیوه برای درشت کردن چشم‌ها
    1. با یک خط چشم باریک دور تا دور پلک بالا و پایین را تیره کنید.
    2. اما یادتان باشد که درگوشه چشم 2 خط پلک بالا و پایین به هم نرسند.
    3. اطراف چشم را یعنی پایین پلک بالا و بالای پلک پایین را با سایه تیره‌تر رنگ بزنید.
    4. بالای این سایه تیره‌رنگ رابا سایه رنگ روشن‌تر بپوشانید. یادتان باشد سایه‌های چشم را باید از سمت بیرون به سمت گوشه داخلی چشم محو کنید تا رنگ‌ها یکنواخت شود.
    5. حالا نوبت ریمل است که نقش ویژه‌‌ای در درشت جلوه دادن چشم‌ها دارد؛ ریملی که کمی مژه‌ها را فر کند می‌تواند چشم را درشت‌تر نشان دهد.
    6. در نهایت نوبت ابروهاست، با رنگی ملایم و با ضربات آهسته و کوتاه ابرو را پر کنید.

    چشم‌ها را در صورت برجسته کنید
    1. مژه‌های‌تان را فر کنید
    یکی از ساد‌ه‌ترین راه‌ها برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها، فر کردن مژه‌ها به‌وسیله فرمژه است. حتما قبل از استفاده از ریمل، مژه‌های‌تان را فر کنید و اگر فراموش کردید، حتما اجازه دهید ریمل‌تان کاملا خشک شود و سپس از فرمژه استفاده کنید.

    2. مصنوعی استفاده کنید
    اگر قصد دارید در یک مراسم کاملا رسمی و بزرگ شرکت کنید می‌توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید. بیشتر بازیگران و خوانندگان خانم برای شرکت در مراسم رسمی از مژه‌های مصنوعی استفاده می‌کنند. اگر روش استفاده از مژه‌های مصنوعی را به‌خوبی بلد باشید، چشم‌های شما بسیار زیبا و کاملا طبیعی به نظر می‌رسند.

    3. به مژه‌های پایین هم ریمل بزنید
    بسیاری از متخصصان گریم معتقدند استفاده از ریمل در مژه‌های پایین چشم باعث می‌شود چشم‌ها بزرگ‌تر به نظر برسد. البته نکته مهم این است که چطور به مژه‌های پایین ریمل بزنید؟ اول مژه‌های پلک بالایی را ریمل بزنید بعد بدون اینکه فرچه ریمل را دوباره داخل ظرف ریمل وارد کنید، مژه‌های پایین را هم ریمل بزنید. فرچه ریمل‌تان را عمودی نگه دارید و روی مژه‌های پلک پایین‌تان عقب و جلو ببرید.

    4. خط چشم سفید استفاده کنید
    یک روش دیگر برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها استفاده از خط چشم سفید است. داخل پلک پایین‌تان را با مداد سفید خط بکشید. حتما از یک مداد نرم استفاده کنید تا پلک‌تان آسیب نبیند. برای اینکه داخل چشم‌تان روشن‌تر شود می‌توانید در قسمت گوشه پلک‌تان هم از این مداد استفاده کنید.

    5. ابروهای‌تان را تمیز و مرتب نگه دارید
    برای اینکه چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد باید به ابروهای‌تان هم توجه کنید. اگر ابروهای‌تان یک قوس خفیف داشته باشد چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

    چگونگی زدن سایه می‌تواند چشمان‌تان را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، با فاصله زیاد یا با فاصله کم جلوه دهد. راز کار در این است که سایه چشم‌تان را باید طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشم‌تان. هرگز فراموش نکنید که قبل از آرایش، پلک‌های خود را آماده کنید؛ درست مانند موقعی که صورت‌تان را با کرم پودر برای آرایش آماده می‌کنید.‌

    به روشی طبیعی پلک را بالا بکشید
    یک خط چشم باریک مدل چشم‌ها را بهتر نشان می‌دهد و کاری‌ می‌‌کند که صورت بشاش‌تر و هوشیارتر به نظر برسد اما اگر پلک انعطاف‌پذیری خود را از دست داده ‌باشد و حالت افتاده داشته باشد، خط چشم کشیدن کمی مشکل می‌شود یا حتی اگر بلد نباشید ممکن است پلک‌ بدتر از آنچه هست جلوه کند اما با کمی تکنیک می‌توانید هم حالت چشم‌ها را بهتر نشان دهید و هم افتادگی را بپوشانید.

    1. در این مرحله باید بیشتر از نوک انگشت‌تان استفاده کنید و با آن سایه پایه را روی پلك بمالید، یعنی روشن‌ترین رنگ را روی کل پلک (از خط مژه تا ابرو) بکشید. این سایه روشن رنگ پایه آرایش چشم شما خواهد بود، درست مانند کرم‌پودر که رنگ پایه آرایش صورت‌تان است. این سایه چربی‌ها را به خود جذب می‌کند، کمی چروک‌ها را پر كرده و سطحی صاف‌تر و هموارتر برای مداد وخط چشم مهیا می‌کند. همچنین با این کار خط نیز خود را بهتر نشان می‌دهد.

    2. توصیه می‌کنیم سراغ مداد چشم ضد آب بروید؛ مداد چشمی نرم با کمی حالت ژله‌ای که از پایداری خوبی برخوردار باشد. بهتر است فرمول اين مواد به گونه‌ای باشد که خیلی زود و به راحتی خشک شود تا به راحتی پخش نشود و تمام پشت چشم را سیاه نکند. پلک را محکم به سمت گیجگاه بکشید و خط چشم را از گوشه خارجی چشم به سمت داخل روی پلک بالا نزدیک خط مژه بکشید. هرقدر این خط بیشتر روی خط مژه‌ها باشد، حالت چشم طبیعی‌تر می‌شود. اگر خط چشم را خوب بکشید بعد از رها کردن پلک هیچ نقطه خالی نباید در این بخش وجود داشته‌ باشد.

    3. حالا باید از یک مداد چشم نسبتا ضخیم استفاده کنید (از کانسیلر هم می‌توانید استفاده کنید)؛ از مدادی کم‌رنگ استفاده کنید و سعی کنید دقیقا بالای خطی که در مرحله پیش روی خط مژه‌ها به وجود آوردید، خطی بکشید. این کار تمام ناهمواری‌ها یا نامنظمی‌های خط چشم را پنهان می‌کند. علاوه بر اینها این خط کم‌رنگ کمی هم به پلک‌ها حجم می‌دهد تا افتادگی پلک کمتر جلوه کند. البته یادآوری کنیم اگر این خط چشم ضدآب باشد، بیشتر حفظ می‌شود و حالت چشم پایداری بیشتری می‌یابد.

    چند فوت کوزه‌گری
    هنگام زدن سايه چشم توجه داشته باشيد سايه تيره، چشم را کوچک‌تر و سايه روشن، چشم را درشت‌تر نشان مي‌دهد.
    رنگ روشن سايه را روي کل پلک بکشيد.
    رنگ متوسط را روي پايين پلک بکشيد.
    رنگ تيره را روي گوشه خارجي بکشيد تا به نگاه‌تان عمق بدهيد.
    توجه داشته باشيد سايه چشم‌تان را هنگام آرايش خوب روي هم پخش کنيد. چون شما نمي‌خواهيد سايه‌تان در 3 رنگ جلوه کند.
    اگر زير چشمان‌تان مشکلي از قبيل پف، لکه يا... داريد، توجه داشته باشيد زدن ريمل به مژه‌هاي زيرين توصيه نمي‌شود، چون اين کار پف يا لکه‌ها را برجسته‌تر جلوه مي‌دهد.
    اگر دور چشم‌تان کبودي دارد مي‌توانيد با کانسیلر اين کبودي را به حداقل برسانيد و بعد چشمان‌تان را آرايش کنيد.

    مناسب ترین کرم پودر برای آرایش
    کرم پودر جزو تاثیرگذار ترین وسایل آرایشی است که بدون آن آرایش صورت زیبا نمیشود، کرم پودر نقش مهمی در آرایش صورت دارد و میتواند جوش، لک و مشکلات پوست را بپوشاند پس باید کرم پودری مناسب با پوشش دهی بالا انتخاب کنید. برای انتخاب کرم پودر مناسب باید انواع کرم پودر را بشناسید و آن که با رنگ و نوع پوست تان بیشتر همخوانی دارد را انتخاب کنید.

    کرم پودر مناسب کرم پودری است که یک درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد، کرم پودر خوب میتواند آثار بی خوابی را از روی صورت شما محو کند و پوستی شاداب و خوش رنگ به شما ببخشد. کرم پودر را با اسفنج روی پوست تان بمالید این کار باعث میشود پوست یکنواختی داشته باشید و آرایش تان طبیعی به نظر برسد.

    مناسب ترین کرم پودر

    بهترین کرم پودر برای پوست های مختلف
    آشنایی با انواع کرم پودر
    کرم پودر

    این کرم ها گه مخصوص پوست های خشک می باشند بسیار مرطوب و غنی هستند و بافت سنگینی دارند بنابراین هنگام استفاده باید با یک اسفنج مرطوب این کرم ها را به پوست بمالید و اطمینان یابید که کرمتان جذب پوست شده است.

    پن استیک

    پن استیک به کرم پودرهای سنگین با پوشش دهی بسیار بالا گفته میشود که انواع مشکلات پوستی همچون جای زخم، جوش، لکه و قرمزی پوست را کاملا میپوشاند کافیست مقداری از آن را به محل مورد نظر بزنید و محو کنید.

    کرم پودر فشرده با پنکیک

    این نوع کرم پودر با قدرت پوشش بالا همانطور که از اسم اش پیداست فشرده شده است و در انواع چرب و خشک وجود دارد که با توجه به نوع پوست تان انتخاب میکنید.

     

    کرم پودر با پوشش دهی بالا

    راهنمای انتخاب کرم پودر
    کرم مرطوب کننده رنگی

    این نوع کرم ها در اصل مرطوب کننده هایی هستند که به مقدار کم دانه های رنگی هم در آن ها وجود دارد، مرطوب کننده های رنگی علاوه بر نرم کردن پوست میتوانند پوست تان را خوشرنگ تر و زیباتر کنند پس برای استفاده روزانه مناسب اند.

    فون مایع

    یکی از محبوب ترین اشکال کرم پودر فون مایع است زیرا پوشش طبیعی به پوست می دهد و به راحتی می توان از آن استفاده نمود . این کرم ها مناسب پوستهای نرمال و خشک هستند و افراد دارای پوست چرب بهتر است از نوع بدون چربی (Oil Free) این کرم ها استفاده نمایند.

    https://elanza.com/category/primer

     

    کرم پودر پن استیک

    انواع کرم پودر برای پوست های مختلف
    نحوه انتخاب کرم پودر برای انواع پوست
    انتخاب کرم پودربرای پوست خشک

    این نوع پوست به این علت که فاقد چربی است ، تیره می باشد و نور را به سختی منعکس می کند. افراد دارای پوست خشک پس از استحمام پوست شان کشیده شده و خارش پیدا می کند . پوست این افراد خیلی زود پوسته پوسته و تحریک و ملتهب می شود.

    افراد دارای پوست خشک هیچگاه نباید از پنکیک های خشک استفاده نمایند و باید کرم پودری انتخاب کنند که حالت شادابی به پوست آنها بدهد و نور را در چهره شان منعکس کند .

    بهترین انتخاب کرم پودر برای این افراد کرم پودرهای مایع با بیس روغنی است. افراد دارای پوست خشک قبل از استفاده از کرم پودر بهتر است پوست شان را مرطوب کنند و سپس یک لایه پن استیک یا فون چرب (سوپرا) روی پوستشان بزنند و بعد از کرم پودر مایع استفاده نمایند.

    انتخاب کرم پودر مناسب پوست چرب

    پوست چرب دارای ویژگی هایی مانند منافذ پوستی متعدد و بزرگ، براق بودن صورت، ضخامت زیاد پوست است . پوست چرب براق بنظر می رسد، و احساس چربی روی پوست وجود دارد. اگر دارای پوست چرب هستید هنگام خرید کرم پودر باید کرم پودری را انتخاب نمایید که روی آن کلمه (Oil Free) یا (Matt) نوشته شده باشد. بهترین کرم پودرها برای پوست چرب کرم پودرهای مایع یا جامد با بیس آب و پنکیک های خشک هستند .

    پیش از این هم در بخش رازهای آرایشی در دنیای مد نمناک گفته شد که افرادی که پوست چربی دارند بهتر است قبل از استفاده از کرم پودر مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون خشک (آکوا) روی پوستشان بزنند . اگر برای پوست چربتان کرم پودر مناسبی انتخاب نکنید پوست شما براق می شود و بعد از استفاده جوش خواهید زد .

    انتخاب کرم پودر

    مناسب ترین کرم پودر برای پوست چرب
    انتخاب کرم پودر مناسب پوست مخلوط

    ر پوست ترکیبی یا همان مختلط پوست نواحی که اصطلاحاً به آن منطقه T گفته می شود با سایر نقاط صورت متفاوت است. یک پوست مختلط در نواحی پیشانی، چانه و بینی (منطقه T) چرب است و عموماً آکنه ها و منافذی بزرگ در این نواحی دیده می شود.

    در بخش دنیای مد نمناک توضیح داده ایم که گونه ها نیز در این نوع پوست مناطق خشک یا نرمال به حساب می آیند.اگر شما دارای این نوع پوست هستید کرم پودرهای مایع با بیس آب را انتخاب کنید و برای فصل سرما و گرما ، یک کرم پودر مناسب پوست های خشک و یک کرم پودر مناسب پوست های چرب انتخاب کنید.

    انتخاب کرم پودر مناسب پوست نرمال

    پوست نرمال به پوستی می گویند که از نظر چربی و خشکی در موازانه خوبی قرار گرفته است. چربی و رطوبت آن متعادل است و می توان از آن به عنوان یک پوست سالم یاد کرد. استفاده از هر نوع کرم پودری برای این پوست مناسب است.

    انتخاب کرم پودر خوب

    کرم پودر مناسب برای انواع پوست
    پوشش کرم پودر
    کرم پودر خود را بسته به عیوبی که در صورتتان وجود دارد و می خواهید بپوشانید، انتخاب کنید:

    پوشش سبک

    اگر می خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید از کرم پودر هایی با پوشش سبک مانند مرطوب کننده های رنگی یا محصولات مایع استفاده کنید.

    پوشش متوسط

    استفاده از پودر ها، ترکیب کرم و پودر، و کرم های مبتنی بر مواد معدنی می توانند چهره و پوست شما را طبیعی جلوه دهند و پوششی متوسط در پوستتان ایجاد می کنند و جوش ها و لکه های ناشی از افزایش سن را می پوشانند.

    پوشش کامل

    اگر می خواهید خانم هایی زخم و سایر نواقص چهره تان را بپوشانید و یا رنگ پوست خود را تغییر دهید بهتر است از کرم پودرهایی با پوشش کامل استفاده نمایید.

    پوشش کرم پودر

    توجه به پوشش دهی کرم پودر در خرید آن
    هنگام خرید کرم پودر به چه مواردی توجه کنید؟
    هنگام خرید کرم پودر ، هیچگاه آن را روی پوست دستتان امتحان نکنید بلکه بهتر است کرم پودر را به خط فک پایین بمالید . توجه کنید کرم پودر مناسب شما خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نمی آورد. برای تست کردن رنگ کرم پودر، مقدار کمی از کرم پودر را روی صورتتان بزنید، آنرا پخش کنید و سپس در نور طبیعی ببینید که رنگش بر روی پوستتان چگونه است.

    اگر رنگ کرم پودر را در زیر نور فلورسنت امتحان کنید، احتمالا رنگ واقعی آن و اینکه چگونه ظاهرتان را تغییر می دهد را متوجه نمی شوید. اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید روی خط فک پایین خط آرایشی دیده نمی شود و یا اگر بعد از امتحان کرم پودر بدون مالیدن، رنگ ناپدید شد، رنگ کرم پودر عالی است.

    طرز زدن کرم پودر حرفه ای
    1. پس از انتخاب کرم پودر مناسب پوست خود ، از تمیز و مرطوب بودن پوستتان مطمئن شوید. به پوست خود مرطوب کننده بزنید و پنج دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده جذب پوستتان شود.

    2. مقدار مناسبی کرم پودر روی صورت بمالید و اگر پوشش کم می خواهید، کرم را با انگشت و برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد استفاده کنید و از وسط شروع و به اطراف و در همه جای پوست کرم پودر را محو کنید. از زیاد استفاده کردن از کرم پودر خود داری کنید.

    هنگام زدن کرم پودر دهانتان را باز کنید تا قسمت گردن قشنگ آرایش شود و خطی باقی نماند. دو رنگ کرم پودر یکی برای زمستان و دیگری برای تابستان را همیشه دم دست داشته باشیدو در اغلب مواقع این دو رنگ را با هم مخلوط کنید .

    روش زدن کرم پودر

    بهترین روش زدن کرم پودر به صورت
    3. کانسیلرها درواقع کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید البته بعضی ها می گویند بهتر است بعد از کرم پودر زدن استفاده شود. از کانسیلر سبک و یک درجه روشن تر از پوستتان استفاده کنید.

    اگر خیلی روشن تر از کرم پودر باشد به جای پوشانندگی لکه های تیره را بیشتر نشان خواهد داد. برای پوشش عیوب ریز صورت و یا حلقه های تیره ی زیر چشم که با کرم پودر پوشیده نشدند، از یک مقدار کانسیلر استفاده کنید و آن را با برس کوچک و نوک تیز روی صورت بمالید.

    4. اگر می خواهید پوستتان درخشنده شده و نور را منعکس کنداز پودر شفاف کننده استفاده نمایید. پس از اتمام آرایش، یک تکه پارچه یا دستمال کاغذی را روی صورتتان بزنید که هم آخرین پوشش را تکمیل کنید و هم نرمشی به ظاهرتان داده باشید.

    5. اگر از دوام کم کرم پودر روی صورتتان گله دارید می توانید از محصولاتی مثل پودر فیکساتور بعد از زدن کرم پودر یا از بیس قبل از زدن کرم پودر استفاده نمایید.

    چند توصیه برای استفاده از کرم پودر
    بعد از زدن کرم پودر با یک تکه پنبه بزرگ و کشیدن آن به صورت دورانی روی پوستتان اضافات کرم پودر را بگیرد.
    برای زدن کرم پودربه بدنتان هیچ گاه از کرم پودرهای چرب استفاده نکنید واز کرم پودرهای آکوا که با آب مخلوط می شوند استفاده نمایید.
    بهترین کرم پودرها برای پوست خشک و پیرتر ، کرم پودرهای منعکس کننده ی نور هستند. استفاده از این نوع کرم پودرها نور را منعکس می کند و چهره ی خشک و کدر شما را روشن تر نشان می دهد.

     

     

    منبع: https://www.beytoote.com/attire/face-attire/make3-big-eyes.html

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 19 / 2 / 1400 - 23:22
    بازدید : 304
    برچسب‌ها :

    آرایش کردن یکی از بخش‌های فعالیت روزانه یک زن در هر جایی از دنیا را تشکیل می‌دهد و بسیاری از زنان ترجیح می‌دهد برای حفظ سلامتی خود آرایش کردن را از زندگی روزمره‌شان حذف نکنند بلکه از لوازم آرایشی استفاده کنند که کمترین ضرر را به پوست آن‌ها وارد می‌کند.

    https://elanza.com/category/nail-treatments
    محصولاتی که به روش ارگانیک تولید می شوند روی بسته بندی آن ها عبارت «تهیه شده به روش کاملا طبیعی» قید شده است. در مورد لوازم آرایشی و بهداشتی هم قاعدتا باید همین معنا و مفهوم وجود داشته ‌باشد ولی از آنجا که تهیه محصولات آرایشی بدون تداخلات شیمیایی بسیار مشکل و هزینه‌بر است به نظر می‌رسد که تهیه یک محصول آرایشی- بهداشتی کاملا ارگانیک غیرممکن است و تنها درصد خاصی از مواد درون آن ارگانیک است.

    لوازم آرایشی, خرید لوازم آرایشی, لوازم آرایشی بهداشتی
    محصولات آرایشی طبیعی

     

    چه لوازم آرایشی معدنی هستند؟

    در ابتدا فقط پنکک – پودر تثبیت کننده – معدنی بود، اما امروزه رژگونه، پودر برنزه کننده، سایه چشم، رژلب و حتی کرم پودر مایع معدنی نیز تولید می شود.

     

    از کجا بدانیم یک محصول  گیاهی است؟

    محصولات آرایشی بهداشتی ارگانیک و گیاهی معمولا با برچسب «گیاهی» یا «طبیعی» معرفی می‌شوند و به‌عنوان یک خریدار از روی برچسب محصول می‌توانید متوجه گیاهی بودن آنها شوید.

     
    همین حالا برنامه نویسی یادبگیر (از صفر تا صد)

    برای خرید بلیط پیشنهاد سفرمارکت رو از دست نده


    در حقیقت این برچسب هم چندان نمی‌تواند نشان‌دهنده طبیعی و ارگانیک بودن محصول باشد چراکه درصد طبیعی بودن محصولات متفاوت است و محققان معتقدند هیچ محصولی 100درصد ارگانیک نیست.

    https://elanza.com/category/eyelash-booster

    عبارت USDA نشان می‌دهد که این محصولات طبق استانداردهای تعریف شده، ارگانیک محسوب می‌شوند. احتمالا به‌عنوان یک خانم به محصولات گیاهی علاقه دارید چراکه دوستدار سلامت و پوست خود هستید. اما سوال این است که آیا «گیاهی» همیشه مساوی با «سلامت» هست؟ در ادامه به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

     

    لوازم آرایشی, خرید لوازم آرایشی, لوازم آرایشی بهداشتی
    فواید محصولات آرایشی طبیعی

     

    چرا نمی‌توان صددرصد لوازم آرایشی طبیعی تولید کرد؟
    تبلیغات آنلاین،رشد درآمد,هزینه تبلیغات

    موضوع بسیار مهم در امر محصولات آرایشی ارگانیک این است که اساسا محصول صددرصد ارگانیک وجود ندارد. چراکه اگر قرار باشد لوازم آرایشی کاملا گیاهی و ارگانیک و بدون استفاده از مواد شیمیایی تولید شود، آن‌وقت تنوع این محصولات بسیار کم خواهد شد و پاسخگوی نیازهای مشتریان نخواهد بود.

     

    به‌علاوه هزینه و زمان تولید چنین محصولاتی بسیار بالا خواهد بود. به‌همین دلیل تولیدکنندگان محصولات ارگانیک هم باید مواد شیمیایی مختلف برای ایجاد رنگ و درخشندگی و... اضافه کنند تا هم هزینه‌ها کم شود و هم تنوع آن باعث شود مشتریان خود را از دست ندهند.
    پیشنهاد ویژه
    خدمات خانه و خانواده,تصفیه آب و هواموثرترین راه پاکسازی هوای خانه آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیخرید انواع مواد شوینده با قیمت مناسبخدمات حقوقی و ثبت ,وکالتمشاوره حقوقی دعاوی کارگر و کارفرما

     

    ارگانیک‌ها همیشه مناسب نیستند!

    چه محصولات ارگانیک و چه غیرارگانیک استفاده کنید، مهم میزان استفاده و استاندارد بودن آن است. یعنی اگر از محصولات مرغوب و استاندارد استفاده کنید، معمولا مشکل حادی به وجود نمی‌آید.

     

    قطعا ترجیح بر استفاده از محصولات ارگانیک است چون ضرر کمتری دارند. اما به هر حال استفاده مداوم از محصولات آرایشی می‌تواند برخی بیماری‌های پوستی مثل آکنه یا جوش‌ها را تشدید کند، زیرا یکی از مواد ارگانیکی که از پشم گوسفند به وجود می‌آید اوسرین است که در بسیاری از کرم‌های آرایشی و بهداشتی وجود دارد.

    در این صورت اگر افراد مستعد جوش از کرم‌های ارگانیک حاوی این ماده استفاده کنند به احتمال زیاد آکنه‌های‌شان شدیدتر می‌شود. بنابراین تنها انتخاب محصول ارگانیک برای سلامت پوست کافی نیست بلکه باید شرایط پوست هم درنظر گرفته شود.

    منبع: https://www.beytoote.com/attire/service-attire/benefits5-selection-procedure.html

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 19 / 2 / 1400 - 23:19
    بازدید : 254
    برچسب‌ها :

    یکی از روش های شاداب کردن پوست، آبرسانی است که این کار بیش تر در آرایشگاه ها انجام ميشود . اکثر آرایشگران معتقد هستند آبرسانی به پوست براي هر پوستی و هر خرید اینترنتی پنکک سنی بدون ضرر است و با توجه به نوع هر پوست، ميشود شیوه های مختلفی براي این کار برگزید . آن ها ميگويند آبرسانی به ترميم، جرم گیری، پاک سازی، لایه برداری و... کمک ميکند .
    با توجه به اینکه پوست بیرونی ترین اندام بدن و با بخش های مختلفی در تماس است، توجه به سلامت آن از اولویت هاست. امروزه بیش تر خانم‌ها به جوانی، شادابی و زيبايي پوستشان بیش از قبل اهمیت می‌دهند ...

     

    یکی از روش های شاداب کردن پوست، آبرسانی است که این کار بیش تر در آرایشگاه ها انجام ميشود . اکثر آرایشگران معتقد هستند آبرسانی به پوست براي هر پوستی و هر سنی بدون ضرر است و با توجه به نوع هر پوست، ميشود شیوه های مختلفی براي این کار برگزید . آن ها ميگويند آبرسانی به ترميم، جرم گیری، پاک سازی، لایه برداری و... کمک ميکند .

     

    آبرسان پوست یا هیدرودرمی به معنی رطوبت رساندن به پوست است. با انجام آبرسان پوست میتوان سلول های آنرا سرزنده کرد تا تأثير بسزایی در شاداب بودن و جوانسازی پوست داشته باشند.

     

    اهمیت آب رسان صورت در زيبايي

    با افزایش سن، پوست آغاز به شکننده شدن و بروز چروک ميکند . اشخاص باید از سنین 30 سالگی به بعد به فکر رسيدگي به پوست خویش باشند. یکی از تاثیرگذارترین کارهایی که میتوان براي این کار انجام داد، پیروی از رژیم غذایی سالم هست. آشامیدن 8 لیوان آب در روز هم میتواند در این امر کمک شایانی کند. استفاده میوه و سبزیجات را هم نباید فراموش کرد. افرادی که دارای پوست خشک و عادی هستند، باید از کرم آب رسان پوست استفاده کنند.

     

    بهترین سن براي آبرسانی چیست؟

    از۳۰ سال به بالا، برای این که با افزایش سن، چروک پوست( به خصوص در پوست های خشک) بیش تر ميشود . امروزه با بکار بردن شیوه هایی میتوان با تزریق مواد جاذب آب، پوست را هیدراته کرد. رایج ترین شیوه، مزوتراپی هست که در آن هیالورونیک اسید که یک گلیکوپروتئین جاذب آب هست به پوست داده ميشود تا کم بود آنرا جبران کنیم. هیالورونیک اسید در پوست همه اشخاص وجود دارد ولی با افزایش سن مقدارش کم ميشود و از دلایل خشک تر شدن پوست، کم شدن آن است.

    ▪ آیا کسی که تغذیه سالمی داشته باشد، یعنی روزی ۸ لیوان آب، میوه و سبزی کافی که سبب طراوت پوست میشوند ، استفاده کند و پوست خوبی هم داشته باشد، باز هم به آبرسانی احتیاج دارد؟

     

    نه، آبرسانی یک کار فانتزی است، نه یک شیوه درمانی. این کار بیش تر براي زیبا و شاداب کردن پوست انجام ميشود ، بدین ترتیب کسی که پوست خوبی دارد، به آن نیازی نخواهد داشت.

     

    آیا استفاده از کرم های آبرسان ضرورت دارد؟

    آیا پوست های چرب هم احتیاج به آبرسان دارند؟

    آیا کرم های آبرسان، همان مرطوب کننده هستند؟

     

    آبرسانی پوست ,آبرسانی به پوست , آبرسانی پوست صورت
    روش آبرسانی به پوست خشک

     

    به چه دلیل باید از انواع کرم های مراقبتی استفاده کرد؟

    گذشته از هر چیز لازم به یادآوری است هر آنچه که می خورید و می نوشید در پوست انسان که حکم بزرگ ترين عضو بدن را دارد، تاثیر گذار است و زیرا پوست نخستین عضوی است که در نظر نخست دیده ميشود ، بایستی که به نگهداری از آن اهمیت دهیم. در کل 30 درصد پوست از آب و چربی تشکیل شده است که اگر پوست رطوبت و طراوت خویش را از دست دهد و در اصطلاح دهیدراته شود، دچار خشکی شده و ظاهر آن پوسته پوسته شده و خط و خطوط پیری بسیار سریعتر از هنگام ظاهر ميشود . هیچ ميدانيد ایجاد کشیدگی و خشکی در پوست منجر به ترک‌خوردگي شده و لایه های تحتانی در معرض باکتری ها و عفونت های احتمالی قرار می گیرند. بدین ترتیب استفاده از انواع آبرسان ها و مرطوب کننده ها بسیار ضرورت دارد.
    مطالب پیشنهادی
    خرید پک 25عددی ماسک4لایه با تخفیف ویژه+ارسال رایگان!

    تشخیص کرونا بصورت تلفنی، توسط پزشکان مجرب (صددرصد رایگان!)


     

    اصلی ترین وظیفه کرم های آب رسان و مرطوب کننده چیست؟

    کرم های آبرسان باعث تقویت پوست شده و به علت تحریک کلاژن سازی و الاستین پوست از ایجاد چروک و پیری زودرس پيش‌گيري نموده و سبب جوان سازی و طراوت پوست میشوند .

    از طرف ديگر کرم های مرطوب کننده به علت وجود عناصری مثل اسید هیالورونیک، گلیسیرین، سوربیتول، روپیلن گلیکول، اسید لاکتیک و عصاره بلغور جو دو سر باعث جذب مولکول های آب به پوست شده و از این طريق باعث نرمي و طراوت پوست میشوند . هم زمان با جذب آب توسط پوست نرمي و طراوت ایجاد می شود . ولی براي حفظ این خاصیت بایستی از کرم های مرطوب کننده دارای روغن بادام شیرین، روغن زردآلو، کره شی و کره کاکائو استفاده نمود، برای این که با تشکیل یک لایه محافظ بر روی پوست جلوی از دست رفتن آب بین بافتی را می گیرند.

     

    بهترین سن و بهترین زمان براي استفاده از کرم های آبرسان؟

    هر کسی حتی در زمان بچگی و نوجوانی خویش متوجه جنس پوست خویش ميشود و باید که کم و بیش از این محصولات مراقبتی استفاده نماید. ولی پس از سن 30 سالگی استفاده از محصولات آب رسان و مرطوب کننده الزامیست، برای این که در این سن رفته رفته روند پیری آغاز شده و بدن ميزان کمتری الاستین و کلاژن تولید ميکند ، که اینها دلایلی بر وقوع پیری هستند، بنابراین به منظور پيش‌گيري از پیری زودرس باید استفاده دائم و روزانه را در دستور زندگی خویش بگذارید . ولی بهترین زمان استفاده پس از حمام هست، به طوری که اول در حمام از یک اسکراب مطلوب استفاده نمایید، اسکراب ها منفذها بسته پوست را باز نموده و سلول های مرده را از بین می برند، بنابراین در این زمان آبرسان بهتر جذب شده و بیش تر به تقویت پوست کمک ميکند .

     

    به چه دلیل باید از آبرسان استفاده کرد؟

    چند سالی هست که بعضی از سالن های آرایشی اقدام به ارائه خدماتی مانند پیلینگ، پاک سازی یا آبرسانی پوست کرده اند ، در آبرسانی پوست، از راه بیرونی رطوبت پوست را افزایش می‌دهند . با این روش رطوبت رسانی به سلول های لایه شاخی و تورژسانس افزایش یافته و سلول ها تورم کرده و در نهایت پوست شاداب تر ميشود . ولی فراموش نکنید که این خدمات زيبايي دارای نتایج کوتاه مدتی هستند که بهتر هست پیش از مهمانی ها یا مجالس انجام بدهید.

     

    تفاوت آبرسان و مرطوب کننده چیست؟

    تفاوت آبرسان و مرطوب کننده در زمان مصرف اونهاست، یعنی اول باید شما ميزان خشکی پوست را تشخیص دهید و بسته به احتیاج پوستتون از این محصولات استفاده نمایید.

     

    آبرسان ها، محصولاتی هستند که براي درمان دهیدراته شدن پوست کاربرد دارند تا آب مورد نیاز پوست را تأمين نمایند.

     

    مرطوب کننده ها، براي درمان پوسته پوسته شدن دور لب ها و خشکی روی صورت کاربرد دارند، برای این که دارای روغن و چربی هستند.

     

    در حقیقت مسوولیت اصلی یک مرطوب کننده حفظ رطوبت پوست است و مسئولست آبرسان جذب آب مورد نیاز پوست است و هیچگاه نباید پوست های خشک از آبرسان استفاده کنند، برای این که اونها نیازمند مرطوب کننده هستند.

     

    پوست کم آبی که به اندازه مورد نیاز آبرسانی نشده هست، هم چنان ظاهری درمانده و سفت دارد و پوستی که خشکه، ولی هیدراته شده، مرطوب نیست و هم چنان نشانه هایی از خشکی و پوسته پوسته شدن در آن مشاهده ميشود .

     

    نقطه مشترک آبرسان ها و مرطوب کننده ها:هر دوی این محصولات خاصیت آبرسانی دارند و وظیفه اصلی آن ها نفوذ آب به سلول های پوست است، ولی آبرسان ها این وظیفه را به شکلی کاملاً حرفه ای انجام می‌دهند .

    نکات آرایش داماد
    حتما در گذشته در مراسم عروسی دامادهایی را دیده اید که پوستشان بر اثر عرق برق می زند و یا بعد از اصلاح به علت سبز رنگ بودن جای ریش صورتشان دو رنگ به نظر می رسد و یا زیر چشمشان کبود و پف کرده به نظر می آید . به همین علت برخی از آقایان جوان و خوش تیپ به این فکر افتاده اند که در آراستگی و زیبایی و خوش لباسی چیزی کم از عروس خانم نداشته باشند.

    امروزه در برخی از آرایشگاههای خدمات مخصوصی با تبعیت از جدید ترین متدها و مدل های پیرایش مردان برای مراسم ازدواج ارائه می شود . هدف از این خدمات روشن تر شدن رنگ پوست ، کاهش چین و چروک و زیباتر شدن ظاهر است . در این بخش از دنیای مد نمناک به خدمات آرایشی و پیرایشی که برای داماد ها در آرایشگاه ها ارائه می شود ، می پردازیم.

    آرایش داماد

    نکات مهم آرایش و پیرایش داماد
    آرایش داماد برای عروسی چگونه باید باشد ؟
    آرایش آقایان برای جشن ازدواج, مانند آرایش بانوان نیست بلکه بسیار بیرنگ است طوری که کسی متوجه آن نمی شود . این آرایش فقط برای یکدست کردن رنگ های صورت و همرنگ کردن و گودی و سیاهی زیر چشم با سایر نواحی پوست بکار می رود . این آرایش در واقع یک نوع گریم است.

    گریم صورت داماد به این دلیل انجام می شود که در آتلیه زمان عکس گرفتن ، صورت داماد هماهنگ تر با صورت عروس به نظر برسد زیرا زیر نور فلاش های دوربین های عکاسی همه خطوط و لکه ها ی صورت مشخص تر به نظر می رسد بنابراین گریم کردن صورت سبب می شود که صورت عروس و داماد یکدست به نظر برسد.

    برخی از آقایان به این علت که فکر می کنند با زدن کرم صورتشان چرب تر و براق تر به نظر می رسد با آرایش مخالفند اما این دسته از آقایان باید بدانند ، مواد آرایشی که برای آقایان استفاده می شود مرطوب کننده هستند و موادی براق و یا چرب نیست و این آرایش به هیچ وجه به چشم نمی آید و کسی متوجه تغییر صورت آقایان نخواهد شد.

    آرایش آقایان

    چگونه داماد خوشتیپی باشیم؟
    طریقه انجام گریم برای داماد
    1. آرایش آقایان,نیز مانند خانم ها ابتدا از یک پاک کننده مناسب برای پاک کردن آلودگی های سطح پوست استفاده می کنند.

    2. سپس روی پوستشان تونیک و مرطوب کننده می مالند. این محصولات (پاک کننده, تونیک و مرطوب کننده ) باید از نوعی باشد که برای آقایان طراحی و ساخت شده است.

    3. در این مرحله برای یکنواخت کردن رنگ پوست آقایان از کرم پودر استفاده می شود اما نباید کرم پودر و پودر هایی استفاده شده برای آقایان چرب و براق باشد.

    4. کرمی مخصوص را برای پوشاندن جای سبز ریش و یکنواخت و یکدست کردن صورت استفاده می کنند. این کرم مخصوص پوشاندن جای ریش است.

    5. در آخرین مرحله ، آرایشی ترمیمی انجام می شود یعنی به وسیله ارایش با سایه و روشن انحناهای نامناسب صورت, اصلاح می شود زاویه های بینی و چانه و فک بیشتر نمایان می گردد و ابروها و چشم به صورتی کشیده می شوند که به نظر نمی آیند.

    6. این مرحله مخصوص آقایانی که پوست لبهایشان خشک و پوسته پوسته است . با یک مسواک بچه پوست های مرده را برمی دارند و سپس روی پوست لب ، مرطوب کننده و یا وازلین می زنند.

    گریم داماد

    مراحل آرایش و گریم داماد برای عروسی
    نقش ابروها در آرایش داماد
    ابروها در زیبایی صورت نقش مهمی دارند زیرا مکمل زیبایی چشم ها هستند؛ برخی از داماد ها تمایل به برداشتن ابرو دارند زیرا بر این باورند که ابروهای نامرتب سبب می شود که اخمو یا خسته به نظر برسند. اما بعضی از آقایان، تمایل دارند ابروها دست نخورده باقی بمانند، و بر این باورند که دست زدن به ابروها ابهت مردانه را از بین می برد.

    پس برداشتن ابرو سلیقه ای است و آرایشگرها معمولا ابروها را به مقدار کم برداشته وبیشتر با کوتاه کردن ابرو را مرتب می کنند اما در کل این تغییر در چهره ی داماد چندان خوشایند نیست و با کوتاه شدن موهای بلند ابرو توسط قیچی زیبایی مورد نظر بدست می آید مگر در شرایطی که وضعیت غالب باشد .

    ابروی داماد

    برداشتن ابرو در آرایش داماد
    پاکسازی منافذ عمیق پوست آقایان
    محصولات بسیاری برای مراقبت از پوست وجود دارد. این محصولات برای آقایان شامل استفاده از نرم کننده ها بطور مرتب، پاکسازی روزانه و ماسک پاکسازی گاه به گاه می شود .

    پاک سازی پوست با محصولات و پاک کننده های نا مناسب و نا مرغوب مانند مواد صابونی و شامپو بدن و ، سبب ایجاد آسیب های پوستی مانند خشکی بیش از اندازه و از دست رفتن آب پوست، تغییر PH و اسیدیته پوست، کدر شدن رنگ طبیعی و از دست دادن شادابی واقعی پوست می گردند.

    استفاده از پاک کننده های مخصوص، سبب می شود پوست عمیق تر تمیز شود و مواد مناسب به آن برسد. دنیای مد نمناک توصیه می کند که اگر پوست چرب و پر جوش دارید پاک کننده های مخصوصی برای پاکسازی پوست و متعادل کردن چربی پوست و کاهش جوش ها به کار ببرید.

    باید بدانید که شستشوی صورت با صابون سبب می شود تا پوست آقایان خشک و پیر به نظر برسد و چین و چروک در آن ها بیشتر شود، از این رو آقایان باید صورتشان را با شوینده هایی با ph مناسب بشویند و همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنند زیرا آفتاب به راحتی در پوست نفوذ کرده و لک ایجاد می کند.

    پاکسازی پوست آقایان

    پاکسازی پوست صورت داماد
    محصولات ویژه آقایان
    برخی از شرکت های تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی لوازم و مواد آرایشی ویژه آقایان را هم روانه بازار می کنند. پس بهتر است برای جشن ازدواج به آرایشگاههای مردانه ای مراجعه کنید که از این محصولات استفاده می کنند. هزینه آرایش داماد برای جشن ازدواج متغیر است و کمتر از هزینه آرایش عروس است البته هر چقدر شما وسواس بیشتری به خرج دهید, باید هزینه بیشتری بپردازید.

    بهترین مدل مو و آرایش داماد
    بهترین مدل مو برای داماد ها در شب جشن ازدواج همان مدل موی قدیمی آنهاست پس بهتر است برای آرایش موهای خود به آرایشگر قدیمی تان مراجعه نمایید و پیش آرایشگر جدید نرویدزیرا ممکن است در این شب مهم زندگی شوکه شوید . آرایشگر قدیمی شما با فرم صورت و سر شما آشناست و موهایتان را می تواند به بهترین نحو ممکن بیاراید.

    مدل موهای داماد

    نکاتی برای مدل مو و آرایش داماد
    نکاتی که دامادها باید رعایت کنند:
    سالنی را برای آرایش انتخاب نمایید که شما را آرایش نکند زیرا آرایش داماد با لایه ای از کرم پودر اصلا برازنده او نیست بنابراین داماد ها باید به یک گریمور حرفه ای مراجعه نمایند.
    بهتر است سالنی که برای آرایش انتخاب می کنید به سالن آرایش عروس و گلفروشی نزدیک باشد تا در وقتتان صرفه جویی شود.
    در برخی از سالن ها خدماتی مانند تمیز کردن ناخن نیز ارائه داده می شود در صورت تمایل می توانید این سالن را انتخاب کنید.
    استفاده از محصولات نا مرغوب می تواند آسیب های جدی برای پوست به وجود بیاورد به همین دلیل باید از محصولات مناسب با پوست استفاده کرد زیرا آقایان پوستشان دارای منافذ باز استو بیشتر باید به مراقبت های پوستی حساس باشند.
    آقایان بهتر است بعد از اصلاح از افترشیو مناسب استفاده کنند و پوست خود را با کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارند.
     

    منبع: https://namnak.com/%D9%81%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AF.p56443

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 18 / 2 / 1400 - 22:52
    بازدید : 318
    برچسب‌ها :

    کرم دور چشم تنها برای جلوگیری از چین و چروک و پیری نیست بلکه این کرم خشکی دور چشم، پف آن و حلقه های تیره دور چشم را هم از بین می برد.
    یکی از متخصصین پوست و مدرسان دانشگاه NYU می گوید: اگر کمتر فروشگاه اینترنتی  از ۲۵ سال دارید و همیشه از کنار محصولاتی که از پوست محافظت می کنند به صورت گذری رد می شوید باید بگوییم که هیچ وقت برای شروع استفاده از کرم دور چشم زود نیست. برای کسانی که سن کمتری دارند و به تازگی از سختی های دوران بلوغ و مشکلات پوستی آن دوران عبور کرده است،شاید استفاده از کرم دور چشم توجیه پذیر نباشد ولی لازم به ذکر است که کرم دور چشم تنها برای جلوگیری از چین و چروک و پیری نیست بلکه این کرم خشکی دور چشم، پف آن و حلقه های تیره دور چشم را هم از بین می برد. پس اگر درگیر هر یک از این مشکلات هستید، وقت آن است که از کرم ضد چروک دور چشم استفاده کنید.

    دقت کنید که از محصولاتی که برای بقیه بدن طراحی شده اند در اطراف چشم هایتان استفاده نکنید زیرا این محصولات اسیدی تر بوده و به پوست حساس و نازک اطراف چشم صدمه وارد می کنند. همچنین محصولاتی که مخصوص چشم هستند به گونه ای طراحی می شوند که اگر داخل چشم رفتند نیز مشکلی به وجود نیاورند. برای از بین بردن سلول های مرده اطراف چشم می توانید از محصولات حاوی گلیکولیک اسید که برای پوست های حساس مناسب بوده و به منافذ نفوذ می کند باعث می شود که پوست لطیف و زیبا به نظر رسد.

    بعد از چند ساعت متوالی درس خواندن و یا کار کردن ممکن است اطراف چشم ها حلقه های سیاه افتاده و یا چشم ها پف کنند. اگر شاهد این تغییرات و یا تغییر رنگ در اطراف چشم های خود بودید، به جای استفاده از کانسیلر خود و پوشاندن این نقاط اقدام به درمان آن ها کنید. همچنین برای از بین بردن مشکلات پوستی دور چشم، از کرم هایی استفاده کنید که حاوی هیالورونیک اسید و ویتامینK که خاصیت ضد التهاب و روشن کنندگی دارند، باشند.

    اگر از آن دسته خانم هایی هستید که در اطراف چشم هایتان خطوطی به وجود آمده و یا هنوز خطی به وجود نیامده ولی شما نگران این مشکل هستید نیز می توانید از کرم های دور چشم که خاصیت ضد پیری دارند، استفاده کنید. بعضی از حرکات صورت مانند لبخند زدن، خندیدن و اخم کردن باعث به وجود آمدن خطوطی در چهره می شوند.

    اجتناب از این حرکات ممکن نیست اما با استفاده از محصولات مناسب می توان کاری کرد که کلاژن پوست از دست نرود و خط یا چروکی روی صورت نیفتد. پس اگر نگران پوست خود و چروک شدن آن هستید استفاده از کرم دور چشم را به یکی از برنامه های روزانه خود تبدیل کنید.

    برای استفاده از این کرم ابتدا پاک کننده آرایشی و سپس تونر را قبل از مرطوب کننده و ضد آفتاب زده و سپس قبل از زدن هر نوع کرم آرایشی کرم دور چشم را بزنید. برای زدن کرم دور چشم نیز دقت کنید که آن را نمالیده و فقط با انگشت حلقه و با ضربات آهسته آن را دور چشم پخش کنید. زیرا کشیدن پوست خود باعث به وجود آمدن چروک می شود.

    کرم‌های ضدچروک دور چشم
    مطالب پیشنهادی
    خرید پک 25عددی ماسک4لایه با تخفیف ویژه+ارسال رایگان!

    مشاوره تلفنی تشخیص کرونا ۱۰۰٪ رایگان!


    استفاده از کرم دور چشم را به یکی از برنامه های روزانه خود تبدیل کنید

     

    پاسخ دکتر غفارپور، متخصص پوست و مو  به سوالاتی در مورد کرم دور چشم

    کرم‌های ضدچروک دور چشم از چه موادی تشکیل شده‌اند؟
    کرم‌های دور چشم حاوی مواد مرطوب‌کننده، ویتامین A، C، E و در مواردی لایه‌بردارهای بسیار ضعیفی هستند که نقش بافت‌سازی دارند. از این نوع کرم‌ها می‌توان هم در طول روز و هم شب قبل از خواب استفاده کرد. برخی از کرم‌های دور چشم خواص ضدآفتاب هم دارند که البته مخصوص روز هستند.

    آیا استفاده از این کرم‌ها الزامی است یا پوشش مناسب در آفتاب مثل داشتن عینک آفتابی می‌تواند از ایجاد چروک دور چشم پیشگیری کند؟
    با توجه به اینکه آفتاب یکی از عوامل مهم ایجادکننده چروک‌های زودرس در خانم‌ها و آقایان و به‌خصوص افرادی است که در فضاهای باز و زیر آفتاب کار می‌کنند، استفاده از کرم‌های ضدآفتاب و ضدچروک دور چشم لازم است و می‌تواند تا حد زیادی از بروز چروک‌های زودرس پیشگیری کند. البته استفاده از عینک محافظ پوست مقابل اشعه ماورای‌‌بنفش نیاز به استفاده از کرم دور چشم و ضدآفتاب در اطراف چشم را برطرف می‌کند اما باید مطمئن باشید که عینک استاندارد است و از پوست اطراف چشم در برابر اشعه A و B محافظت می‌کند. لازم است یک عینک‌ساز این مساله را تایید کند.

    آیا غیر از اشعه ماورای‌بنفش خورشید، کرم‌ها و مواد آرایشی هم می‌توانند باعث چروک زودرس پوست شوند؟
    اگر کرم‌ها با پوست سازگاری نداشته باشند و باعث عکس‌العمل‌های پوستی شوند، زمینه‌ساز چروک و حساسیت‌های پوستی به‌خصوص در اطراف چشم می‌شوند. کرم‌ آرایشی نباید هیچ‌گونه عکس‌العملی روی پوست ایجاد کند اما اگر با استفاده آن پوست دچار قرمزی و التهاب پوست یا جوش شد، باید فورا مصرف آن را قطع کرد.

    اگر فردی تمایل به استفاده از کرم‌های ضدچروک دور چشم داشته باشد، از چه سنی باید مصرف آنها را آغاز کند؟
    از همان زمانی که راه رفتن را آغاز و شروع به بازی در آفتاب می‌کند، بهتر است از کرم‌های ضدآفتاب و ضدچروک دور چشم استفاده کند. هنگام استفاده از این کرم‌ها پوست باید کاملا تمیز باشد و کرم را باید با دست به آرامی زیر پوست چشم مالید.

    در بازار این نوع کرم‌ها برحسب سن طبقه‌بندی شده‌اند. آیا درست است که مثلا یک خانم 20 ساله از کرم دور چشم مخصوص خانم‌های 40 سال به بالا استفاده کند یا برعکس؟
    به‌طورکلی می‌توان گفت که مواد تشکیل‌دهنده کرم‌های دور چشم تقریبا یکسان است و استفاده از انواع آنها تفاوت چندانی ندارد. در واقع باید گفت که این کرم‌ها آنگونه که تبلیغ می‌شود، قوی و ضعیف ندارند.

    آیا می‌توان از کرم‌های آرایشی صورت، کرم‌های مرطوب‌کننده یا ضدچروک شب و روز به اطراف چشم هم زد یا حتما باید کرم دور چشم استفاده کنیم؟
    استفاده از کرم آرایشی نباید باعث ایجاد واکنش در پوست شود. اگر کرمی واقعا آرایشی باشد، استفاده از آن روی پوست و اطراف چشم ایرادی ندارد اما اگر این کرم روی پوست عکس‌العمل نشان می‌دهد، نباید آن را اطراف چشم زد. این موضوع در مورد کرم‌های ضدآفتاب هم صدق می‌کند. کرم‌های آرایشی پوست صورت و کرم‌های آرایشی دور چشم از نظر ترکیب تفاوت چندانی با هم ندارند. کرم دور چشم را می‌توان برای تمام صورت استفاده کرد اما اگر کرم‌های آرایشی صورت تحریک‌کننده پوست اطراف چشم باشد، نباید آنها را دور پلک بمالید. ابتدا باید کرم را روی بخشی از پوست امتحان کرد.

    کرم ضدچروک دور چشم را باید به کدام نواحی از پوست اطراف چشم و چگونه زد؟
    این نوع کرم‌ها را باید به پوست زیر چشم زد. برای پلک بالا نیازی به استفاده از کرم نیست زیرا آفتاب به هیچ‌وجه به پوست آن نمی‌تابد.

    اگر فردی به دلیل رعایت نکردن اصول مراقبتی، دچار چروک دور چشم شد، آیا استفاده از کرم دور چشم می‌تواند باعث بهبود و برطرف شدن چروک‌ها شود یا باید به فکر روش دیگری بود؟
    برای اصلاح نسبی چروک‌ها و تیرگی زیر چشم می‌توان از نوعی لیزر استفاده کرد.توکسین بوتولینیوم A نیز می‌تواند تا حدی چروک‌های قسمت خارجی پلک را برطرف کند. در صورتی که چروک‌ها بیش از حد و باعث افتادگی پلک شده باشند، با کمک جراحی قابل درمان هستند. کرم‌های ضدچروک فقط پیشگیری‌کننده‌اند و خاصیت درمانی ندارند.

    منبع: https://www.beytoote.com/attire/cuticle/age4-eye-cream.html

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 18 / 2 / 1400 - 22:47
    بازدید : 290
    برچسب‌ها :

    یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر دختر و پسری ، روز خواستگاری است زیرا اولین مواجهه رسمی شما با خانواده همسر احتمالی تان است و اهمیت فوق العاده ای دارد . در این روز مهم طریقه لباس پوشیدن شما بسیار مهم است

    و ظاهر شما در این مراسم در خاطر اقوام همسر می ماند .در ادامه این بخش از دنیای مد  ، شما را با طریقه بهترین پوشش در مراسم خواستگاری آشنا می کنیم .

    https://elanza.com/category/eyebrow-stencils

    بهترین لباس برای روز خواستگاری

    بهترین لباس برای مراسم خواستگاری لباسی است که شان شما را حفظ کند و با پوشیدن آن لباس ، شخصیتتان زیر سوال نرود . بنابراین در انتخاب لباس برای این مراسم باید نکات زیر را رعایت کنید :

    لباس های مانند بلوز و دامن و پیراهن بهترین انتخاب برای مراسم خواستگاری هستند.
    از پوشیدن شلوار، لباس سرتاسر مشکی، پارچه های گیپور و دانتل یا کار شده بپرهیزید.
    از پوشیدن لباس جین چه شلوار و چه شومیز اجتناب کنید.
    هرگز لباس های زنان جاافتاده یا لباس های مردانه نپوشید .
    هرگز دامنی را برای این مراسم انتخاب نکنید که خیلی کوتاه و روی زانو باشد.
    جوراب شلواری خیلی نازک برای خواستگاری انتخاب نکنید .
    اگر در زندگی لباس های راحت می پوشید و به پوشیدگی آن اهمیتی نمی دهید، در روز خواستگاری خلاف آن را عمل نکنید.
    اگر ظاهری پوشیده دارید در روز خواستگاری نیز ظاهر پوشیده خود را حفظ کنید.
    لباس هایی را انتخاب کنید که دخترانگی تان را بیشتر نشان دهد تا خودتان در این لباس ها احساس راحتی کنید.
    مدل لباس خواستگاری

    انتخاب لباس برای مراسم خواستگاری مناسب اندام

    لباسی را که برای مراسم خواستگاری انتخاب می کنید باید برای اندام شما مناسب باشد .

    اگر فردی قد کوتاه هستید ، رنگ کت و شلوار یا کت و دامن تان باید هماهنگ باشد .
    اگر فردی قد بلند هستید از کت و شلواری که کمی دم پا دارد ، استفاده کنید.
    اگر شما چاق هستید یا اضافه وزن دارید ، لباس هایی که رنگ خیلی روشن دارد را نپوشید زیرا شما را چاق تر نشان می دهد.
    مدل و رنگ لباسی که انتخاب می کنید باید متناسب با جنسیت، سن و اندام شما باشد.
    رنگ لباس مناسب برای خواستگاری

    لباسی که برای مراسم خواستگاری خود انتخاب می کنید نباید رنگ خیلی تند و جیغ یا رنگ های خیلی تیره داشته باشد. بهترین رنگی که می توانید برای این مراسم انتخاب کنید ، رنگ روشن و ملایم داشته باشد .

    بهتر است رنگ لباستان گل گلی و خیلی شلوغ نباشد . یک پیراهن حریر ساده گلبهی با دامن سفید انتخابی عالی برای شما است . بهتر است رنگی را که برای مراسم خواستگاری خود انتخاب می کنید باید مناسب رنگ پوست شما باشد .

    رنگ لباس خواستگاری

    انتخاب روسری

    اگر دوست دارید که برای مراسم خواستگاری روسری بپوشید :

    روسری را انتخاب کنید که با رنگ پوست و لباس های شما هماهنگ باشد .
    از پوشیدن روسری لیز اجتناب نمایید.
    روسری هایی را انتخاب کنید که مرتب روی سرتان می ماند.
    اگر لباس رنگ روشنی را انتخاب کرده اید، سعی کنید روسری تان رنگ تندی داشته باشد.
    مدل آرایش جلسه خواستگاری

    https://elanza.com/category/false-nails

    برای مراسم خواستگاری خود آرایش غلیظ را انتخاب نکنید تا چهره تان زیاد عوض نشود بلکه برای جلسه خواستگاری آرایشی بسیار ملایم داشته باشید.

    برای آرایش روز خواستگاری ، اول مرطوب کننده بزنید و بعد کمی کرم پودر و کانسیلر هم رنگ پوست خودتان یا کمی روشن تر را بزنید . سپس یک رژ گونه ملایم بزنید و ریمل زده و یک خط چشم خیلی نازک و یک رژ لب بسیار ملایم صورتی بزنید . از زدن رژ لب قرمز یا خط لب تیره اجتناب کنید تا چهره ای دخترانه داشته باشید . بین آرایش و رنگ لباس تان هماهنگی ایجاد کنید.

    آرایش مناسب خواستگاری

    انتخاب چادر

    اگر از آن دسته دخترخانم هایی هستید که دوست دارید در روز خواستگاری حجاب کاملی داشته باشند و چادر بپوشید :

    برای روز خواستگاری چادری را که طرح خیلی شلوغی دارد را انتخاب نکنید.
    چادرهایی را انتخاب کنید که سبک باشند.
    بهتر است از پوشیدن چادرهایی که از جنس ساتن و ابریشم هستند ، اجتناب کنید.
    رنگ چادر انتخابی شما بهتر است رنگ ملایم داشته باشد و ساده با طرح های ریز باشد.
    مانتو برای مراسم خواستگاری

    بهتر است برای مراسم خواستگاری مانتو نپوشید و اگر می خواهید حجابی در حد مانتو داشته باشید، سراغ تونیک های بلند با دامن بروید .

    کفش مناسب برای خواستگاری

    برای مراسم خواستگاری بهتر است کفش یا صندل مناسب بپوشید . هرگز برای چنین مراسمی ، کفش های پاشه بلند 10 سانتی نپوشید و از صندل های راحتی استفاده نمایید تا در مورد قدتان مورد قضاوت دیگران قرار نگیرید . کفشی انتخاب کنید که با آن راحت باشید و بتوانید راحت راه بروید. اگر کفش جدید خریدید حتما چند روز قبل چند بار آن را بپوشید.

    لباس بله برون

    استفاده از زیور آلات ممنوع

    مجلس خواستگاری،یک مراسم برای آشنایی بیشتر دو خانواده و دختر و پسر است پس در این مراسم به جای فخر فروشی سعی کنید چشمان خود را باز کنید تا انتخاب درستی داشته باشید .

    دختر خانم ها عاشق زیورآلات هستند اما استفاده از زیوآلات زیاد مثل انداختن انگشتر ها و النگو و گردنبندهای بزرگ برای فخر فروشی کاری بسیار زشت و زننده است . اگر دوست دارید از زیور آلات در این مراسم استفاده کنید سعی کنید از ساده ترین شکل زیورآلات خود مانند یک دستبند و گردن آویز دخترانه استفاده نمایید .

    آراسته باشید

    https://elanza.com/category/organizing-stand

    شما در مراسم خواستگاری باید در بهترین حالت ممکن ظاهر شوید پس بهتر است قبل از مراسم دوش بگیرید و از مام رولت استفاده کنید تا بدنتان بوی عرق ندهد .

     

    در این مراسم می توانید از پد ضد تعریق نیز استفاده کنید و این پدها را به داخل لباس و قسمت زیر بغل بچسبانید تا لباستان به علت عرق کردن خیس نشود. همچنین می توانید برای جلوگیری از بو دادن بدنتان از یک عطر ملایم و به مقدار کم استفاده کنید.

    عطر ملایم

    چه لباس هایی را نپوشید!

    از پوشیدن لباس های دکلته، تاب و دامن های کوتاه، ساپورت های نازک خودداری کنید.
    از پوشیدن لباس های اداری به شدت اجتناب کنید.
    مانتوی رنگ تیره به تن نکنید.
    نباید طوری لباس بپوشید که معذب باشید و نتوانید بر صحبت هایتان در جلسه تمرکز کنید.
    کت و شلوار خیلی رسمی، یا کفش های پاشنه دار و لباس های تنگ و معذب باعث می شود که شما در مراسم خواستگاری معذب باشید .
    نکته مهم :

    در روز خواستگاری سعی کنید خود واقعیتان را نشان دهید . اگر چادری هستید، کشف حجاب نکنید و اگر حجاب ندارید، خود غیر واقعیتان را نشان ندهید و چادر سفید در شب خواستگاری چادر سر نکنید. اگر اهل آرایش نیستید، آرایش بیش از حد نکنید و فقط کمی ظاهرتان را مرتب کنید.

    منبع:

    https://namnak.com/%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C.p55348

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 13 / 2 / 1400 - 20:08
    بازدید : 304
    برچسب‌ها :

    در حالت طبیعی همیشه باید مقداری چربی در سطح پوست وجود داشته باشد. غدد چربی به طور مرتب این وظیفه را انجام می دهند و هرگاه این قشر چربی از بین برود چربی از بین رفته را تجدید می کنند از این رو توصیه فروشگاه اینترنتی می شود که از زیاد چرب کردن پوست خودداری کنید، زیرا این عمل به طور طبیعی نجام می گیرد.

    گاه اتفاق می افتد که غدد چربی بیشتری ترشح می کنند و سرانجام کار به جایی می رسد که این غدد بی اندازه بزرگ می شوند و به طور دائم چربی ترشح می کنند در این حالت است که به نظر می رسد به پوست صورت روغن مالیده اند.

     

    پوست چرب

     

    باید دانست که هر یک از غدد چربی با تعدا د زیادی از انتهای رشته های عصبی مربوط است و از ین رو به آسانی می توان به اهمیت عامل عصبی در ازدیاد ترشح چربی پی برد. در پوستهای چرب، طبقه روپوست ضخیم می شود ولی به علت مقدار زیاد چربی، سختی پوست احساس نمی شود.

    

    گردنبند مناسب انواع یقه
    میدونید که هر مدل گردنبند به هر لباسی نمی آید و در واقع برای خوش قوانین خاصی دارد تا ست بهتری داشته باشید. با این مقاله نمناک می توانید گردنبندتان را با توجه به شکل یقه لباس خود انتخاب کنید.

    اکسسوری ها پوشیدنی هایی نیستند که بی دقت و دست پاچه یکی از آن ها را انتخاب کنید و روی لباس خود بگذارید، برای انتخاب مدل گردنبند پیش از هر چیز لازم است نگاهی به مدل یقه لباس بیاندازید تا بتوانید ظاهری آراسته و مرتب را ایجاد کنید.

    https://elanza.com/category/makeup-pad-and-blender

    گردنبند مناسب یقه

    گردنبند مناسب یقه های مختلف
    انتخاب بی دقت گردنبند نه تنها می تواند ظاهر شما را بهبود نبخشد بلکه آن را به هم ریخته و بدفرم جلوه دهد، پس برای انتخاب مناسب ترین گردنبند ابتدا به مدل یقه لباس خود توجه کنید.
    پیش از همه چیز باید به موقعیت و مناسبتی که به آن می روید توجه کرده، لباس مناسب را انتخاب کنید و اکسسوری متناسب با آن را پیدا کنید.
     
    1) برای یقه هفت، ظریف و آویزدار
    اگر یک لباس یقه هفت باز پوشیده اید هر گردنبندی که انتخاب می کنید باید درست بین دو سینه قرار گیرد. این امر باعث می شود توجه به صورت شما بیشتر شود. گردنبندهای ظریف آویزدار انتخاب های بهتری هستند.
     
    2) یقه اسکی و خط قرمز چوکر
    هر مدل گردنبند برای یک لباس یقه اسکی می تواند مناسب باشد، پس با خیال راحت گردنبند مورد علاقه خود را استفاده کنید. تنها خط قرمز گردنبندهای چوکر هستند!
     
    گردنبند مناسب لباس یقه اسکی، زنجیر و یا مدال بلند با حلقه های درشت (حتی به بلندی یک متر) با لباس های یقه اسکی ست می شود. سعی کنید اگر بلوز یقه اسکی تان ساده است، گردنبندتان کمی درشت باشد تا جلوه کند. ولی اگر یقه اسکی شما جزئیات زیادی دارد، گردنبند ظریف و بلند بیاندازید.
     
    گردنبند مناسب یقه 
    گردنبند مناسب یقه اسکی
    3) یقه گرد باز و گردنبندهای پر و آویزدار
    درست مانند یقه هفت می توانید برای یقه گرد باز خود یک گردنبند بلند انتخاب کنید یا گردنبندی را بردارید که درست فاصله بین یقه و گردن را پر کند.
    گردنبند مناسب لباس یقه گرد باز، گردنبندی کوتاه تر از خط یقه است با قطعاتی درشت که متصل به گردنبند باشد به طوری که مجموع زیورآلات شما قسمت باز گردن را بپوشاند.
     
    4) مدل گردنبند بلند انتخاب یقه قایقی
    هیچگاه با لباس های زنانه یقه مدل قایقی گردنبندهای کوتاه نیاندازید چرا که با یقه برخورد می کند. گردنبندهای بلند بهترین انتخاب برای لباس های یقه قایقی هستند.
     
    5) یقه مستطیل با گردنبندهای گرد و مروارید
    هیچگاه گردنبندهای زاویه دار را با لباس یقه مستطیلی استفاده نکنید. به جای آن می توانید یک گردنبند گرد که درست دور گردن قرار می گیرد یا یک گردنبند مروارید کوتاه انتخاب کنید.
     https://elanza.com/category/eyebrow-stencils
    6) یقه دراپه بعلاوه گوشواره، منهای گردنبند!
    به دلیل حالت دراماتیک این نوع یقه بهتر است سراغ گردنبندهای ظریف با آویز کوچک بروید یا اصلا هیچ گردنبندی استفاده نکنید. با لباس های یقه دراپه گردنبندهای گرد پچسبان یا گردنبند خیلی بلند را انتخاب نکنید.
    بهترین انتخاب برای لباس های مجلسی و زنانه با یقه مدل دراپه، این است که به جای گردنبند از گوشواره های خاص استفاده کنید.
     
    7) یقه دکلته و چوکر یا گردنبندهای کوتاه
    با مدل یقه دکلته می توانید گردنبند چوکر یا گرنبند کوتاه را ست کنید، چرا که کتف های شما کاملا باز است. اما یک گردنبند پرزرق و برق را با یک لباس دکلته مجلسی با بالاتنه کارشده و براق ست نکنید.
     
    8) یقه گرد و انتخاب های بی شمار گردنبند
    درست مانند یقه اسکی، برای یقه های گرد هم می توانید از هر مدل گردنبند استفاده کنید. برای یقه های گرد بسته بیشتر از گردنبندهای بلند و برای یقه های گرد باز از گردنبندهای کوتاه تر که روی بخش باز یقه قرار می گیرد، استفاده کنید.
     
    9) یقه کج با یک گردنبند متقارن
    گردنبندهای چسبان چوکر یا گردنبندهای بلند برای لباس های یقه کج کاملا مناسب است. گردنبند شما باید تقارن را به لباس تان بازگرداند.
     
    10) چوکرها برای یقه برگردان باز
    اگر می خواهید دکمه بالای بلوز یا شومیز یقه برگردان خود را باز بگذارید یا مدل یقه لباس شما به صورت باز و برگردان است، می توانید از مدل گردنبند چوکر یا کوتاه استفاده کنید. اگر به دنبال ظاهری خلاقانه و روزمره تر هستید سراغ گردنبندهای بلندتر بروید.

    منبع: https://namnak.com/%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%DB%8C%D9%82%D9%87.p66736

    فروشنده فروشگاه
    دوشنبه 13 / 2 / 1400 - 20:02
    بازدید : 308
    برچسب‌ها :

    بنفشه دارای گل های معطر به رنگ بنفش تیره است که میلیون ها نفر در سراسر دنیا از خاصیت ضد قارچی، ضدالتهابی و ضدعفونی کننده برگ و گل این گیاه بهره می برند. در این مطلب از «ehow» به چند خاصیت گل بنفشه اشاره شده است.

    ▪ دم کرده برگ های این گل به جای آسپرین مورد مصرف قرار می گیرد.

    https://elanza.com/category/makeup-brushes

    ▪ ناراحتی تنفسی از جمله گرفتگی بینی، سرفه و گلودرد را درمان می کند.

     

    ▪ جوشانده تهیه شده از ریشه خشک آن، خاصیت ملین دارد.

     

    ▪ افزودن گل های تازه و له شده آن به آب حمام سبب شادابی پوست می شود.

     

    ▪ برای رفع سردرد، پارچه ای را با جوشانده برگ یا گل بنفشه مرطوب کنید و به قسمت پشت گردن بمالید.

     

    ▪ برگ و گل آن خاصیت خلط آور دارد.
    پیشنهاد ویژه
    لاغری,لاغری سریع,لاغریبدون رژیماگه نتیجه نگرفتی پولتو پس بگیر/*لاغری ونداخدمات زیبایی ، پوست و مو ,خدمات پوست مو زیباییطراحی طرح لبخند با جراحی و تغییر شکل لثهفروشگاه تخصصی لوازم زناشوییتا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

     

    ▪ در انگلستان برگ و گل آن را برای معالجه سرطان سینه و معده به کار می برند.

     

    ▪ دم کرده برگ های این گیاه برای رفع ناراحتی لثه، زخم دهان و تسکین درد سرطان موثر است.

     

    ▪ تصفیه کننده خون است و برای درمان نقرس، سرماخوردگی، آسم، زخم معده و ... موثر است.

     

    ▪ فشار خون را کاهش می دهد.

     

     بهترین راه های درمان خانگی سینوزیت 
    زندگی سالم ایده آل همه افراد در دنیا می باشد به همین دلیل همه ما باید سعی کنیم تا جایی که می توانیم خطر ابتلا به مشکلات را کاهش دهیم تا بتوانیم زندگی عادی و معمولی روزمره خود را ادامه دهیم. سینوزیت ها نیز یکی از همین مشکلات هستند. سینوزیت یک عفونت سینوسی است که به عنوان یک بیماری شناخته می شود و بعد از سرماخوردگی و آلرژی ایجاد می گردد.

    سینوزیت یکی از رایج ترین مشکلات مربوط به دستگاه تنفسی است که افراد زیادی را در کل جهان به خود درگیر کرده است و تقریبا همه افراد حداقل یک بار در زندگی به آن مبتلا شده اند. سینوزیت ها زمانی اتفاق می افتد که سینوس ها بر اثر التهاب مسدود می شود. سینوس ها در حالت طبیعی با هوا پر می شوند اما زمانی که به سینوزیت مبتلا باشیم ، راه هوا و بینی از طریق مایعات حاوی باکتری، قارچ و ویروس پوشانده می شوند و عفونت را به وجود خواهد آورد. 

    برخی علائم قابل اهمیت سینوس ها
    معمولاً از دست دادن حس بویایی، سرفه های مداوم، درد در ناحیه صورت ، سردرد، گرفتگی بینی و ترشحات جزء علائم سینوزیت می باشد. انواع مختلفی از سینوزیت ها وجود دارد که باعث مشکلات مختلف می شود اما جدا از نوع سینوزیت، می توان راهکارهایی را برای بهبود آن ها در نظر گرفت که در این قسمت از سلامت نمناک به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. 

    انواع سینوزیت عبارتند از :
    1. سینوزیت مزمن:

    اغلب بین 3 تا 8 هفته ادامه دار خواهد بود اما علائم آن ممکن است که ماه ها یا سال ها ادامه داشته باشد.

    2. سینوزیت حاد:

    اغلب بین 2 تا 3 هفته ادامه دار خواهد بود.

    3. سینوزیت راجعه:

    این سینوزیت در طی یک سال با چندین حمله شدید مواجه خواهد شد. 

    اکثر اوقات شروع سینوزیت حاد با یک سرماخوردگی است که عامل اصلی آن ویروس است که این نوع از سرماخوردگی ها علائم سینوزیت را نخواهند داشت اما باعث متورم شدن یا التهاب سینوس ها خواهند شد که معمولا بعد از 2 هفته بهبود پیدا خواهند کرد.

    سینوزیت

    چگونگی درمان سینوزیت در خانه با روش های گیاهی
    برای درمان سینوزیت های خفیف و غیر مزمن برخی راه های خانگی نیز وجود دارد که در این قسمت به شما معرفی خواهیم کرد که شاید تاثیر آن از برخی داروهای شیمیایی نیز بیشتر باشد.

    1. استفاده از ادویه های مورد علاقه
    ادویه ها معمولاً برای درمان سینوزیت مورد استفاده قرار می گیرند. همان طور که می دانید یکی از ویژگی های سینوزیت، گرفتگی راه تنفس می باشد که به دلیل وجود مخاط غلیظ ایجاد می شود. سال های زیادی است که مردم برای مبارزه با این شرایط سخت، از غذاهای ادویه دار به عنوان یک راهکار کوتاه مدت برای نرم کردن سینه ها استفاده می کنند. غذای تند یا حاوی ادویه یکی از راه های ایده آل برای باز کردن راه بینی و دهان می باشد. 

    2. مصرف عصاره دانه گریپ فروت به صورت روزانه
    در کنار تمام راهکارهای خانگی برای سینوزیت، عصاره دانه گریپ فروت نیز یکی از موثرترین ها شناخته می شود و می تواند تا مدت زمان طولانی سینوزیت ها را بهبود ببخشد. 

    طرز استفاد عصاره آن به صورت زیر است:

    اول از همه 5 قطره عصاره دانه گریپ فروت را تهیه کنید و سپس کمی آب به آن اضافه کرده و هم بزنید و دو بار در روز آن را بنوشید. اگر از علائم شدیدتری رنج می بردید، عصاره دانه گریپ فروت به شما کمک نمی کند و حتماً باید سریعاً به پزشک مشورت کنید.

    گریپ فروت 

    3. چای زردچوبه و زنجبیل
    زنجبیل و زردچوبه برای سینوزیت را باید همراه با آب داغ تهیه کنید. به این صورت که برای اثرپذیری بیشتر بهتر است که یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی و خام، نصف یک لیموی کوچک و مقداری ریشه زنجبیل همراه با یک قاشق چای خوری زردچوبه، یک چهارم قاشق چایخوری فلفل سیاه و نصف قاشق چای خوری دارچین ترکیب نمایید.

    تمام مواد را به خوبی هم بزنید و داخل آب داغ ریخته و چند دقیقه صبر کنید و سپس آن را نوش جان کنید. با این کار سینوزیت شما بهبود زیادی پیدا خواهد کرد. 

    4. سرکه سیب

    اولین انتخاب برای درمان سینوزیت معمولاً سرکه سیب می باشد. در چنین شرایطی می توانید از هر نوع سرکه سیبی استفاده کنید. دو قاشق غذاخوری سرکه سیب، یک قاشق غذاخوری عسل و یک فنجان آب ترکیب بسیار عالی خواهد شد. سرکه سیب را معمولاً به صورت قرص های کپسولی نیز در دسترس مردم قرار می دهند. 

    5. بخور گرفتن با دانه کاروم
    نفس کشیدن در بخور دانه کاروم یکی از بهترین درمان های خانگی برای سینوزیت می باشد. یک قاشق غذاخوری دانه کاروم را در آب جوش بیندازید و سپس روی آن را بپوشانید تا بخار آن بیرون نزند. چند دقیقه با آن بخور بگیرید و داخل بخار آن نفس بکشید.

    با این کار عفونت سینوسی شما کنترل خواهد شد و همچنین می توانید کمی روغن نعناع نیز اضافه کنید تا راه تنفسی شما بهتر باز شود. البته به یاد داشته باشید که این روش را باید منظم و مداوم اجرا کنید.  

    6. بخور روغن آرگان

    چند قطره روغن آرگان را در آب ریخته و چند دقیقه آن را بجوشانید و سپس با آن بخور بگیرید. همچنین اجازه دهید که دهان شما کاملاً باز باشد و دهان و بینی تان کاملاً بخار را به داخل بدهد اما چشمان خود را بسته نگه دارید. این کار باعث مبارزه با عفونت ها می شود و عملکرد بیولوژیکی بدن را برای مقابله با سینوزیت بهبود می بخشد. 

    7. شستشوی بینی با بخور سیر

    از آن جایی که سینوزیت یک عفونت باکتریایی می باشد، سیر می تواند به مبارزه با باکتری های سینوزیت کمک کند. اول از همه باید بخور سیر را تهیه کنید. با این کار به 3 الی 4 حبه سیر نیاز دارید و همچنین کمی آب جوش به مدت چند دقیقه به آن اضافه کنید و زمانی که سیر جوش آمد، با استفاده از آن بخور بگیرید و هر زمان که احساس کردید ، گرفتگی شدید از بین نرفته، از این روش استفاده کنید.

    سیر

    8. مصرف دانه شنبلیله به صورت روزانه

    این روش کاملا ساده است. مقداری شنبلیله را در یک لیوان آب بریزید و چند دقیقه بجوشانید و سپس بعد از اینکه از حالت داغی در آمد و گرم شد، آن را بنوشید. این کار را تا جایی که عفونت سینوسی شما درمان شود، ادامه دهید. البته ممکن است که شنبلیله عوارض جانبی داشته باشد، بنابراین قبل از مصرف آن حتماً با پزشک مشورت کنید. 

    9. مصرف آب گوجه داغ به صورت روزانه

    اول از همه یک فنجان آب گوجه را تهیه کرده و سپس یک قاشق چای خوری سیر رنده شده، یک قاشق چای خوری آب لیمو و کمی نمک به آن اضافه کنید. تمام مواد را ترکیب کرده و بجوشانید. حداقل دو بار در روز از این نوشیدنی استفاده کنید. 

    10. بخور پیاز
    برای درمان عفونت سینوسی از پیاز استفاده کنید و راهکار زیر را در پیش بگیرید . پیاز را به قطعات کوچک تر خرد کنید، کمی آب به آن اضافه کرده و آن را به مدت 5 دقیقه بجوشانید. بعد از اتمام کار آن را در یک کاسه کوچک ریخته و بخور انجام دهید و همچنین می توانید این بخور را به مدت چند دقیقه ادامه دهید تا گرفتگی بینی شما باز شود و عفونت سینوسی درمان گردد. یکی از راه های ساده این است که یک پیاز را خرد کرده و آن را در همان حالت استشمام کنید. 

    11. محلول نمک

    برای ساخت محلول نمک باید راهکار زیر را در پیش بگیرید . اول از همه یک لیوان را تا یک چهارم جوش شیرین بریزید و سپس یک الی دو قاشق غذاخوری آب گرم را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید و سپس کمی آب تازه به آن اضافه کنید. مراقب باشید آبی که در مرحله دوم اضافه می کنید، داغ نباشد اما باید حالت ولرم داشته باشد و بعد ، بینی خود را با این آب شستشو دهید تا راه تنفس شما باز شود. 

    12. ریشه خردل
    این راهکار به شدت در درمان سینوزیت ها موثر است. اول از همه ریشه خردل را به دوقسمت کوچک تقسیم کنید و بعد از آن یک قسمت از آن را داخل دهان قرار دهید. چند دقیقه در این حالت بمانید تا بوی آن کاملا وارد سینوس ها شده و باکتری ها را از بین ببرد.

    اگر مزه خردل برای شما خوشایند نیست، می توانید آن را به یکباره ببلعید. البته مراقب باشید که باید خردل را بسیار ریز کنید تا گلوی شما نگیرد. با بلعیدن ریشه خردل نیز می توانید از شر خلط گلو راحت شوید.

    ریشه خردل 

    13. استفاده از برگ لیمو برای قرقره کردن
    این روش یکی از بهترین درمان های خانگی برای سینوزیت ها می باشد، زیرا لیمو حاوی فواید زیادی است که در برابر ویروس های به وجود آورنده عفونت سینوسی مبارزه می کند. اول از همه کمی برگ لیموی خشک شده را فراهم کنید. سپس آن را به مدت 10 دقیقه در آب بجوشانید و چند دقیقه دهان خود را با آن قرقره کنید. بهتر است که قرقره گلو با این ترکیب را دو بار در روز انجام دهید، تا سریع تر از شر عفونت های سینوسی خلاص شوید. 

    14. به اندازه کافی بخوابید.

    خوابیدن نقش مهمی را در سلامت کلی بدن ایفا می کند . خواب خوب بستگی به میزان و زمان خوابیدن شما در طول روز دارد . خواب کافی می تواند یک مبارزه گر عالی با سینوزیت باشد. 

    15. به اندازه کافی آب بنوشید.
     قطعاً برای سلامتی و رها شدن از مشکلات بیماری مثل سینوزیت باید مطمئن شوید که بدن شما به اندازه کافی آب دارد. این آب می تواند از طریق آب معمولی، چای، آب میوه های طبیعی و غیره فراهم شود زیرا رطوبت باعث می شود که سینوس ها پاکسازی شوند.

    پس از آن باید در طول روز به اندازه کافی مایعات را به بدن برسانید و از چیزهایی که آب بدن شما را می کِشند ، مثل شیرینی جات، کافئین و الکل دوری کنید.

    کم آبی عاملی برای التهاب راه تنفسی و غلیظ شدن مخاط می باشد اما مصرف آب به اندازه هشت لیوان در طول روز راه بینی را باز می کند و از سینوزیت جلوگیری می کند.

    آب نوشیدنی 

    16. کمپرس گرم

    همانطور که پیش تر هم گفتیم ، راه بینی باید مرطوب باشد تا از سینوزیت جلوگیری شود. یکی از اقدامات موثر، استفاده از کمپرس گرم می باشد زیرا به قسمت های مورد نظر رطوبت می رساند. کمپرس گرم و حاوی بخار را روی صورت قرار دهید تا سینوزیت شما تحت کنترل قرار بگیرد. از کمپرس گرم به مدت نیم ساعت استفاده کنید و این مرحله را 3 بار تکرار کنید. 

    17. دستگاه بخور

    در مطالب قبلی مرتبط با درمان خانگی ؤ خرید اینترنتی ماشین اصلاح سر سینوزیت در بخش سلامت نمناک گفتیم که دستگاه بخور به شدت در باز کردن راه بینی و از بین بردن سینوزیت موثر است. در قسمتی از خانه که رفت و آمد بیشتری دارید، از دستگاه بخور استفاده کنید تا جریان هوای شما باز باشد و دچار خشکی نشود. 

    18. استفاده از شوینده های بینی

    زمانی که از شوینده های بینی استفاده می کنید ، راه هوا را باز می کنید. همانطور که پیش تر هم گفتیم این شوینده های بینی هم به صورت طبیعی مثل آب و نمک استفاده می شوند و هم می توانید آن ها را آماده از داروخانه خریداری کنید. این شوینده ها گرد و غبار و آلودگی های موجود را از بین می برند و سینوس های شما را مرطوب نگه می دارند.

    منبع: https://namnak.com/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%AA.p38181

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 12 / 2 / 1400 - 21:36
    بازدید : 308
    برچسب‌ها :

    حفظ زیبایی پوست در داشتن صورتی زیبا بسیار مهم و حیاتی است. برای داشتن پوستی سالم و زیبا کافی است 3 اصل ساده و در عین حال مهم را بدانید.


    برای حفظ زیبایی پوست تان 3 اصل زیر را رعایت کنید
    زیبایی و زیبا ماندن یا به بیان دیگر جوانی و جوان ماندن تا حدود زیادی به سلامت پوست وابسته است. برای این‌که سلامت پوست حفظ شود و زیبایی و شادابی و صافی لازم را همراه داشته باشد، سه اصل باید رعایت شود که ما از آنها با عنوان سه «ت» مهم یاد می‌کنیم: تمیزی، تقویت و تغذیه درست و مناسب برای پوست.

     

    _ ت اول برای زیبایی پوست تمیزی است
    وقتی برای رفتن به مهمانی آرایش می‌کنید، وقتی قصد دارید بخوابید، وقتی از محل کار بازمی‌گردید، وقتی چند ساعتی را در بیرون سپری کرده‌اید، وقتی فعالیتی داشته‌اید که باعث تعریق زیاد شما شده است، خلاصه وقتی احساس می‌کنید پوستتان بخوبی نفس نمی‌کشد، تمیز کردن پوست برای باز شدن منافذ آن و حفظ سلامتی پوستتان اهمیت زیادی پیدا می‌کند.


    شست‌وشوی پوست با آب، ساده‌ترین راه پاکسازی پوست است
    مواقعی که صورتتان عرق کرده، دسترسی به مواد پاک‌کننده ندارید، از فضای بیرون و آلودگی هوا به درون خانه یا فضای پاک‌تری وارد می‌شوید، شستن دست و صورت و در مواقعی که تعریق ناشی از گرما یا فعالیت با آلودگی زیاد هوا همراه بوده، استحمام و شست‌وشوی پوست کل بدن، مفید است. شست‌وشو و استحمام سبب پاکسازی سطح پوست از سلول‌های مرده هم می‌شود.


    برای زیبایی پوست تان اینگونه کرم بزنید
    بسیاری از خانم‌ها و حتی برخی آقایان عادت دارند به پوست دست و صورت خود کرم بمالند. این راهی مفید برای حفظ لطافت پوست است؛ به‌ویژه برای محافظت از آن در شرایطی که در برابر آفتاب یا سرمای خشک پاییز و زمستان هستید. با این حال، مالیدن کرم به پوست، علاوه بر مزیت، اگر به‌درستی نکات آن در نظر گرفته نشود مضراتی هم دارد؛ کرمی که بیش از نیم ساعت روی پوست مانده است سبب بسته شدن منافذ پوستی شده، آلودگی‌هایی چون غبار خاک و دوده را با قدرت بیشتری جذب می‌کند. از این رو، وقتی کرم می‌زنید، آرام و ملایم و دایره‌وار پوست خود را ماساژ دهید و پس از گذشت 20 تا نهایتا 30 دقیقه با استفاده از تکه‌ای پنبه بهداشتی که کمی هم مرطوب شده باشد چربی کرم را پاک کنید. افزون بر این، هیچ گاه نباید با پوستی که روی آن کرم زده شده به رختخواب بروید و حتما پیش از آن پوست را از بقایای کرم پاک کنید.
     
    _ ت دوم برای زیبایی پوست تقویت پوست تان است
    تقویت پوست نیز ازجمله راهکارهای حفظ شادابی آن است. اگر قصد دارید روند پیری پوست و در نتیجه چین خوردن و چروک افتادن آن را به تاخیر بیندازید و مدت‌های بیشتری جوان‌تر از آنچه هستید به نظر برسید، روش‌های تقویتی را فراموش نکنید. ماسک مرطوب کننده صورت، مرطوب‌کننده‌ها، کرم‌های ویتامینه، ماساژ دادن پوست و... از روش‌های تقویت و پیشگیری از افتادگی پوست به شمار می‌رود.

    https://elanza.com/category/hair-clippers

    تقویت پوست با مخلوط های خانگی
    هم پاکسازی و هم تقویت پوست را علاوه بر محصولات تجاری موجود در بازار لوازم آرایشی، می‌توانید از طریق ساخت مخلوطی خانگی انجام دهید. به عنوان مثال، یکی از این مخلوط‌ها که سبب تقویت پوست و پاکسازی آن به طور همزمان، برای خلاصی از شر سلول‌های مرده سطح آن می‌شود، با ترکیب مساوی مقداری گل سرشوی، گرد چوب صندل و آرد نخودچی به دست می‌آید. اگر هر سه ماده را با مقدار بسیار کمی آب مخلوط کنید، خمیری به دست می‌آید که می‌توانید به مدت یک ربع تا 20 دقیقه آن را به شکل ماسک روی پوست خود بگذارید و پس از گذشت این مدت پوست را بشویید.


    برای زیبایی پوست تان، بخور دادن را فراموش نکنید
    بخور دادن به پوست هم علاوه بر پاک شدن پوست از شر ذرات آلوده، به باز شدن منافذ آن و تقویت خون‌رسانی به سلول‌ها کمک می‌کند. با جریان یافتن بهتر خون در زیر پوست طی روند تقویت آن به وسیله بخور دادن، تغذیه سلول‌ها از مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در خون آسان‌تر می‌شود و عمر بیشتر سلول‌ها و کاهش روند پیری نتیجه دیگر آن خواهد بود. یکی از طرق بخور دادن پوست این است که کمی بخور گیاهی از عطاری تهیه کنید و یک قاشق از آن را در یک لیتر آب از قبل جوشیده بریزید. پارچه یا حوله‌ای تمیز روی سرتان بیندازید و برای چند دقیقه پوستتان را زیر این محفظه تجمع بخار گیاهی، بخور دهید. سپس پوست خود را با آب ولرم نزدیک به خنک آبکشی کنید.
    پیشنهاد ویژه
    لباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانهکلی ست جدید بچه گانه زیر 50هزارتومان!ارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیدرمان ناهنجاری جلو بودن فک با ارتودنسیشلف,نظم دهنده,استندانواع استند وشلف های رومیزی/ قیمت استثنایی


    تقویت پوست با ماسک جوانه گندم
    از ماسک جوانه گندم هم برای تقویت پوست می‌توانید بهره ببرید. مقداری جوانه گندم را آسیاب کنید، وقتی جوانه‌ها مقداری آسیاب شدند، کمی شیر به آن اضافه کنید و هم بزنید تا حالت خمیری نه خیلی رقیق و نه خیلی غلیظ پیدا کند. صورتتان را با آب گرم بشویید و بعد خمیر را روی پوست صورتتان بمالید. تا زمانی که خمیر مذکور خشک نشده، خیلی آرام و ملایم خمیر را روی پوستتان به حالت چرخشی حرکت دهید. پیش از آن که ماده نسبتا خمیری روی پوستتان خشک شود از ماساژ دادن دست بکشید و اجازه دهید ماسک به مدت یک ربع روی پوست دست و صورتتان بماند. آن‌گاه دست و صورتتان را بشویید تا تکه‌های خشک شده پاک شود. همین کار را با ترکیب مقداری مساوی از عسل، شیر و آرد همراه با ماساژ دادن پس از ماسک‌گذاری می‌توانید انجام دهید. به طور کلی ماساژ دادن به شیوه حرکت دایره‌وار و بسیار نرم و ملایم سبب تقویت پوست می‌شود.

    حفظ سلامتی پوست

    تمیزی، تقویت و تغذیه درست ، باعث حفظ سلامتی پوست میشوند

    https://elanza.com/category/hair-dryers

    ت سوم برای زیبایی پوست تان تغذیه است
    آنها که به قدر کافی آب می‌نوشند، علاوه بر تامین نیاز بدن و حفظ سلامتی کلی آن، پوستی شاداب‌تر و قابل انعطاف‌تر نیز خواهند داشت. همچنین کسانی که ویتامین C بدنشان را با خوردن مواد غذایی و به‌ویژه میوه‌ها و سبزیجات دارای این ماده شمیایی به اندازه لازم تامین می‌کنند از سلامت پوست بهتری نسبت به دیگران برخوردارند، چراکه این ویتامین به کلاژن‌سازی کمک می‌کند. انجیر، نخود، انار و به‌ویژه سبزیجاتی چون پیاز، ترب، کلم، کلم‌پیچ، تره، اسفناج و سیر هم به دلیل آن‌که به مواد غذایی خونساز معروفند یا مواد آنتی‌اکسیدانی همچون آمینواسید و ویتامین‌هایی مثل E، A و C در خود دارند، به طریق مستقیم و غیر مستقیم سبب گردش راحت‌تر خون یا غذارسانی بهتر به سلول‌های پوستی و در نتیجه حفظ سلامت و زیبایی پوست می‌شوند.

    در میان مواد غذایی دیگر که برای سلامت و شادابی پوست زبانزد است، شیر به دلیل داشتن مقادیر مناسبی از ویتامین به‌خصوص ویتامین B2 و B12، همچنین کلسیم و ویتامین D، عامل تغذیه‌ای مفیدی به شمار می‌رود.

    ماده‌های غذایی که حاوی اسیدهای چرب و امگا 3 هستند هم پوست را در برابر تخریب و ایجاد زودهنگام چین و چروک و لکه‌های پوستی حفظ می‌کنند.

    متخصصان پوستی تاکید دارند اگر می‌خواهید پوستی شاداب و زیبا داشته باشید توجه و عمل به آنچه گفته شد را مبنای تمیز کردن، تقویت و تغذیه قرار دهید تا خون‌رسانی، کلاژن‌سازی و مراقبت بهداشتی سبب کاهش اکسیدشدگی سلول‌های پوستی شما شوند و پوستتان مدت بیشتری جوان و سرزنده و سالم بماند.

    ماساژ سینوس ها چگونه و برای چه مواردی انجام می شود؟
    اگر از فشار سینوسی یا گرفتگی آن ها رنج می برید ، ماساژ دادن سینوس هایتان ممکن است به کاهش برخی از این مشکلات و دردها کمک کند . ماساژ سینوس ها و بافت های اطراف سینوس ها می تواند به تسکین فشار کمک کند و سینوس های پر شده از مخاط را تخلیه کند.

    با دقت در توضیحات این بخش از سلامت نمناک انواع مختلفی از ماساژها وجود دارند که می توانید امتحان کنید ، از جمله یک ماساژ اساسی برای تمام صورت و همچنین ماساژهایی که برای قسمت های خاصی از صورت شما طراحی شده است . به خاطر داشته باشید که می توانید هر یک از این تکنیک ها را ترکیب کرده و فقط یک یا تمام سینوس های خود را ماساژ دهید.

    روش 1 از 3:انجام یک ماساژ پایه ای سینوس
    1. برای گرم کردن انگشتان دست ، انگشتان خود را به هم مالش دهید

    دست و انگشتان گرم نسبت به دست و انگشتان سرد برای سینوس ها حس بهتری ایجاد می کنند . دست و انگشتان سرد می توانند باعث ایجاد تنش ماهیچه شوند . یکی از گزینه های موجود ، قرار دادن مقدار کمی روغن روی کف دست ( حدود یک چهارم اندازه ) است . روغن به کاهش اصطکاک ناشی از ساییدگی دستان بر روی صورت کمک می کند.

    همچنین ممکن است رایحه روغن به تقویت آرامش کمک کند. روغن های مناسب برای استفاده در ماساژ سینوس شامل روغن بادام ، روغن بچه یا روغن کرچک است . فقط مطمئن شوید که در حین ماساژ نزدیک به آن نواحی ، هیچ یک از آن ها در چشم شما نریزد.

    2. فرو رفتگی بالای چشم را پیدا کنید

    تورفتگی بالا و گوشه داخلی چشم در دو طرف آن قرار دارد که در آن قسمت پل بینی با لبه ابروها مطابقت دارد . هنگامی که به این ناحیه فشار وارد شود ، می تواند به تسکین سرماخوردگی ، گرفتگی سینوس ، سردردهای سینوس های جلو و چشم خسته کمک کند.

    از شصت خود استفاده کنید. استفاده از شصت به دلیل اینکه قوی تر از انگشتان دیگر است ، توصیه می شود . برای افراد دیگر ، استفاده از انگشت وسط ممکن است راحت تر باشد . هر آنچه را که احساس آرامش و آسایش را برای شما بیشتر می کند ، انجام دهید.

    3. فشار انگشت را مستقیماً روی تورفتگی گوشه داخلی چشم وارد کنید

    این کار را برای یک دقیقه انجام دهید. میزان فشار شما باید بین حالتی دلپذیر و محکم قرار داشته باشد و سپس، انگشتان دست خود را به داخل ناحیه فشار داده و آن ها را به مدت دو دقیقه با حرکت دایره ای حرکت و ماساژ دهید.

    4. به گونه های خود فشار وارد کنید

    انگشتان دست خود را یا به طور متناوب و یا فقط انگشتان میانی خود را حرکت دهید تا آن ها در دو طرف گونه ، دقیقاً خارج از هر سوراخ بینی قرار بگیرند.

    هنگامی که فشار به این ناحیه وارد شود ، می تواند به تسکین گرفتگی بینی و درد سینوس کمک کند . برای یک دقیقه فشار محکم و مداوم روی گونه های خود وارد کنید . سپس انگشتان خود را به مدت دو دقیقه با حرکت دایره ای حرکت دهید.

    5. در صورت احساس درد ، ماساژ را متوقف کنید

    اگر فشار زیادی در سینوس های شما ایجاد شود، این ماساژ اساسی ممکن است کمی شدید باشد و این کاملا طبیعی است اما با این وجود ، اگر احساس درد عمیقی دارید ، باید کار را متوقف کرده و یک روش درمانی جایگزین را امتحان کنید یا با پزشک خود مشورت نمایید.

    ماساژ سینوس

    روش 2 از 3 :هدف قرار دادن سینوس های خاص
    1. سینوس های جلو را ماساژ دهید

    سینوس های جلو در ناحیه پیشانی شما قرار دارند . لوسیون یا روغن ماساژ را روی دست های گرم شده خود مالش دهید تا به صاف کردن انگشتان در امتداد صورت خود بدون اصطکاک نیز کمک کند . هر دو انگشت اشاره خود را بین ابروهای تان در مرکز پیشانی خود قرار دهید.

    با استفاده از یک حرکت دایره ای انگشتان خود را از بین ابروهای خود به سمت شقیقه تان بکشید و با استفاده از فشاری ثابت و محکم ، 10 بار این حرکت را تکرار کنید . قبل از شروع این ماساژ مطمئن شوید که دستان شما گرم است . دست های خود را به هم بزنید تا کمی گرما ایجاد شود.

    2. سینوس های اتموی / اسفنوئیدی خود را ماساژ دهید

    این ها سینوس های بینی شما هستند. مقداری روغن ماساژ یا لوسیون را روی دستان خود بریزید و آن ها را به هم مالش دهید تا گرم شود. از انگشتان دست خود استفاده کنید تا با حرکت به طرف پایین در کنار پل بینی بروید . این کار به خارج شدن ترشحات کمک می کند.

    هنگامی که به سمت بالا بینی خود ( پل) کار می کنید ، حلقه های کوچک ایجاد شده با انگشتان اشاره خود را در کنار گوشه های چشم تان قرار دهید . به چشمانتان دست نزنید و روغن را به چشم خود وارد نکنید . روغن به چشمان شما آسیب نمی رساند ، اما ممکن است شما دچار لکه هایی در داخل چشم شود . 10 مرتبه این حرکت را تکرار کنید ، در حالی که فشار ثابت و محکم را اعمال می کنید.

    3. بیاموزید که چگونه سینوس های فک خود را ماساژ دهید

    دوباره لوسیون یا روغن ماساژ را روی دستان خود بمالید و آن ها را با هم مالش دهید تا گرم شود . با استفاده از انگشتان اشاره خود ، بر روی هر گونه در نزدیکی گوشه های خارجی سوراخ بینی خود فشار رو به پایین اعمال کنید.

    با استفاده از حرکات دایره ای کوچک ، انگشتان خود را در امتداد گوش خود به سمت گوش خود بکشید . این حرکت را 10 بار تکرار کنید . باز هم شما باید از فشار محکم در این جا استفاده کنید تا حداکثر آرامش را ایجاد کنید.

    4. سینوس ها را با استفاده از روش مالش بینی تسکین دهید

    این روش برای افرادی که مشکلات سینوسی ، بینی چرکی و گرفتگی بینی دارند ، توصیه می شود . روغن را در دستان خود مالش دهید و با استفاده از کف دست خود نوک بینی تان را با حرکت دایره ای مالش دهید و این حرکت را 15 تا 20 بار تکرار کنید . به عنوان مثال ، اگر در 15 حرکت اول بینی خود را به جهت عقربه های ساعت مالیده اید ، برای 15 حرکت بعدی بینی خود را در حلقه های خلاف جهت عقربه های ساعت بمالید.

    5. سعی کنید سینوس های خود را از طریق ماساژ تخلیه کنید

    مقدار کمی لوسیون را در دستان خود بریزید و آن ها را با هم مالش دهید . با استفاده از فشار متوسط ، از انگشت شست خود برای ماساژ از وسط پیشانی به سمت گوش خود استفاده کنید . این حرکت را دو یا سه بار تکرار کنید.

    انگشت شست خود را در وسط بینی قرار دهید و شروع به ماساژ دادن به سمت گوش های خود کنید . این حرکت را دو یا سه بار تکرار کنید . انگشت شصت خود را در زیر فک خود بکشید و شصت های خود را در امتداد طرفین گردن خود بکشید.

    مالش سینوس ها

    روش 3 از 3 :ترکیب درمان های ماساژ و بخور
    1. قبل یا بعد از ماساژ سینوس بخور بگیرید

    با ترکیبی از روش بخور و تکنیک های ماساژ که قبلاً توضیح داده شده است ، می توان تخلیه سینوس را به میزان قابل توجهی افزایش داد. اگرچه افزایش تخلیه سینوس بسیار دلپذیر نیست ، اما تخلیه مخاط بیش از حد می تواند به سرعت و به طور مؤثر فشار در سینوس های شما را کاهش دهد . بخور به باز شدن راه بینی و نازک شدن مخاط ضخیم کمک می کند و در نتیجه باعث می شود تا از سینوس ها تخلیه شود.

    2. یک چهارم یک کتری متوسط را با آب پر کنید

    آب را یک یا دو دقیقه روی اجاق گاز بجوشانید یا تا زمانی که بخار شدید از آن ایجاد شود . سپس کتری را از روی حرارت برداشته و روی یک تشک مقاوم در برابر حرارت قرار داده و روی یک میز قرار دهید.

    در واقع شما می خواهید بخار وارد قسمت های بینی و گلو خود شود ، اما نه به قیمت سوختن خودتان . بچه ها ها را از کتری که آب آگ در حال جوش است، دور کنید. سعی کنید که روش بخور را هنگامی انجام دهید که فرزند کوچکتان منزل نیست . این روش فقط برای بزرگسالان است - آن را روی کودکان امتحان نکنید.

    3. یک حوله نخی بزرگ و تمیز روی سر خود بکشید

    سپس سر خود را روی قابلمه یا کتری بخار قرار دهید. چشمان خود را ببندید و صورت خود را حداقل 12 اینچ از آب دور کنید تا خودتان را نسوزانید.

    4. از طریق بینی و بیرون دهان تنفس کنید

    این کار را تا پنج شماره انجام دهید . سپس استنشاق ها و بازدم را انجام دهید . این کار را 10 دقیقه یا تا زمانی که آب هنوز بخار است ، ادامه دهید . سعی کنید هنگام انجام درمان و بعد از آن ، از بینی خود تنفس کنید.

    5. هر دو ساعت بخور بگیرید

    می توانید از این تکنیک به طور مکرر و حداکثر هر دو ساعت استفاده کنید . همانطور که بخش سلامت نمناک توضیح داده است می توانید با قرار دادن صورت خود بر روی بخار ناشی از یک چای داغ یا یک کاسه سوپ هنگام کار یا خارج از محل نیز بخور بگیرید.

    بخور و ماساژ سینوس

    6. گیاهان دارویی را به درمان بخور اضافه کنید

    همچنین می توانید گیاهان و روغن های طبیعی ( یک قطره در هر یک چهارم آب قابلمه ) را به آب اضافه کنید . برخی افراد فکر می کنند روغن ها و گیاهان دارویی می توانند علائم را تسکین دهند ، اما این ادعاها توسط شواهد علمی پشتیبانی نشده اند . روغن مرکبات یا نعناع ، آویشن ، مریم گلی ، اسطوخودوس و روغن اسطوخودوس همه گزینه های خوبی برای شروع خواهند بود.

    اگر مبتلا به عفونت قارچی سینوسی شده اید ، یک قطره روغن اسانس گردو سیاه ، روغن درخت چای، روغن پونه کوهی یا روغن مریم گلی را به آب بخور خود اضافه کنید . تصور می شود این ها خاصیت ضد قارچی و ضد عفونی کننده دارند.

    https://elanza.com/category/manicue-pedicure-tools

    قبل از انجام کامل بخور درمانی ، حساسیت خود را نسبت به گیاهانی که می خواهید استفاده کنید آزمایش کنید . هر روغن گیاهی را حدود یک دقیقه امتحان کنید و سپس صورت خود را به مدت 10 دقیقه از بخار دور کنید و احساس خود را ارزیابی کنید.

    اگر عوارض جانبی ( مانند عطسه یا واکنش پوستی مانند جوش ) نداشتید ، مجدداً آب را گرم کنید و درمان کامل را انجام دهید . اگر روغنی ندارید ، یک قاشق چای خوری گیاه خشک را جایگزین نمایید.

    7. دوش آب گرم بگیرید

    دوش گرفتن طولانی با آب گرم می تواند تأثیر مشابهی با بخور داشته باشد. آب گرم ناشی از دوش گرم و مرطوب به پاکسازی راه های مسدود شده بینی و تسکین فشار سینوس کمک می کند . بینی خود را به طور طبیعی دم یا بخور کنید . گرما و بخار کمک می کند تا ترشحات در سینوس ها مرطوب و مایع شوند و تخلیه آن ها تسهیل شود.

    همچنین با قرار دادن یک کمپرس گرم روی صورت خود به یک تاثیر مفید و مشابه دست می یابید و به باز شدن راه های بینی و تسکین هرگونه فشار کمک خواهید کرد . یک دستمال مرطوب را به مدت دو تا سه دقیقه در مایکروویو گرم کنید و از آن استفاده نمایید . مواظب باشید خود را نسوزانید.

     

    منبع: https://www.beytoote.com/attire/cuticle/magical4-clean-skin.html

    فروشنده فروشگاه
    يکشنبه 12 / 2 / 1400 - 21:32
    بازدید : 268
    برچسب‌ها :

    آیا شما از ضعیف شدن و شکسته شدن پوستتان رنج می برید ؟چروک ها ،شکسته شدن پوست ،خشک شدن پوست و همچین مواردی نشان دهنده پیری هستند اما اغلب ما با این مشکلات در جوانی و یا سنین دیگر رو به رو می شویم .
    ساختار الاستینو کلاژن پوست ، الاستیسیت خود را زا دست می دهد و به این ترتیب پوست خواص مرطوب کننده خود را زا دست می دهد و به همین ترتیب باعث شل شدن و پوسیدگی پوست می شود . همچنین می دانید که پیری می تواند عضلات صورت را ضعیف و شل کند و در نتیجه باعث بروز برخی مشکلات در پوست می شود .


    با این حال دلیل اصلی ضعف پوست پیری می باشد اما برخی عوامل دیگر مانند چاقی ، رژیم غذایی ناسالم ، استفاده از محصولات مراقبت از پوست غیر استاندارد ، کاهش وزن سریع و ناسالم ، مصرف بیش از حد سیگار ، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید ، بارداری ، استرس ، کم ابی ، نوشیدنی های الکی ، آلاینده ها و دیگر مسائل می تواند باعث پیری پوست شود . علائم پیری اغلب بر روی پوست شما ظاهر می شود و پوست را می تواند شفاف تر و حساس تر کند .
    خب اگر نگران نشانه های پیری بر روی پوستتان هستید و می خواهید آنرا درمان کنید توصیه می شود که ادامه این مطلب بسیار مفید نمناک را بخوانید ؛ در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با برخی درمان های خانگی آشنا سازیم تا ازین مشکل رها شوید .
    نسخه های خانگی برای رهایی از تمام مشکلات و تقویت پوست صورت
    تقویت پوست صورت

    راه و روش های خانگی برای تقویت پوست صورت
    1- تقویت و حفظ جوانی پوست صورت با سفیده ی تخم مرغ :
    پروتئین آلبومین و سایر مواد مغذی ضروری در تخم مرغ ها، با بهبود الاستیسیته ، پوست شما را تقویت می کند . و این به بازسازی مجدد سلول های پوستی کمک کرده و ظاهر خود را جوان تر و طبیعی تر می کند . لیپید های هیدراته تغذیه کننده ی پوست هستند که در سفیده ی مرغ وجود دارد و می تواند به شما در از بین بردن شل بودن پوست کمک کند و در نتیجه پوست شما درمان می شود .
    سفیده ی تخم مرغ دارای ریبوفلاوین است که منجر به از بین بردن رادیکال های آزاد و سموم می شود و میتواند چین و چروک را از بین ببرد .
    نسخه خانگی و طبیعی برای تقویت پوست صورت
    دو عدد تخم مرغ رابکشنید و زرده وسفیده را از یکدیگر جدا کنید .
    با استفاده از پنبه ، سفیده ی تخم مرغ را روی صورتتان اعمال کنید و بعد از 20 الی 25 دقیقه آنرا با آب سرد بشویید .
    این کار را دو بار در هفته اعمال کنید تا پوستتان روشن شود و چین و چروک آن کاهش پیدا خواهد کرد .
    تقویت پوست صورت
    روش های استفاده از تخم مرغ برای تقویت پوست صورت
    ماسک صورت ضد پیری تخم مرغ برای تقویت پوست صورت
    یک قاشق غذا خوری ماست ساده و سفیده یک تخم مرغ را بایکدیگر هم بزنید .
    مخلوط بدست آمده را به مدت 20 الی 30دقیقه روی صورت خود اعمال کنید و بعد از این تایم صورت خود را بشویید .
    از این کار هم می تواند برای 2 بار در عفته انجام دهید تا چین و چروک پوستتان کاهش یابد .
    تقویت پوست صورت و حفظ زیبایی با تخم مرغ و عسل
    می توانید از ماسک صورت که تشکیل شده از 2 قاشق غذا خوری عسل و سفیده ی یک تخم مرغ می باشد را هم بزنید و اجازه دهید تا به مدت 15الی 20 دقیقه روی پوستتان بماند وسپس با آب بشویید و بعد از شستشو ، صورتتان را خشک کنید.
    شما می توانید این کار را به مدت 3 بار در هفته انجام دهید .
    ماسک شکر و سفیده تخم مرغ برای تقویت پوست صورت
    -شکر و ماست و سفیده ی تخم مرغ می توانند برای پوست موثر باشند . بنابراین می خواهیم شما را با یک مخلوط خوب آشنا سازیم .
    سفیده ی یک تخم مرغ و 1/8 قاشق چایخوری شکر را به یک قاشق غذاخوری ماست اضافه کنید و آنرا روی صورتتان اعمال کنید .
    پس از 20 الی 25 دقیقه با آب آشامیدنی بشویید . این کار را به مدت دو بار در هر هفته بگذارید .
    2-لیمو بهترین ماده برای زیبایی ، جوانی و تقویت پوست صورت:
    لیمو دارای خاصیت اسیدی می باشد که می تواند به سفت کردن پوست کمک کند و بدین ترتیب علائم پیری پوست را کاهش می دهد و به افزایش تولید کلاژن نیز کمک می کند و در نتیجه الاستیسیته پوست بهبود می یابد .
    تقویت پوست صورت
    ماسک صورت لیمو برای جوانسازی و تقویت پوست صورت
     
    ماسک آبلیمو برای مرطوب کردن و تقویت پوست صورت
    شما می توانید آب لیمو را بگیرید وبا پنبه به آرامی روی پوست خود بمالید و حدود 5 الی 10 دقیقه صبر کنید و سپس با آب بشویید .
    این کار را می توانید بطور منظم برای 2 الی 3 بار در روز انجام دهید و سپس از مرطوب کننده ها استفاده کنید .
     
    ماسک آب لیمو برای تقویت پوست های حساس و خشک صورت
    اگر شما پوست خشک یا حساسی دارید و نمی توانید آب لیمو را روی آن بریزید ، می توانید 1/2 فنجان آب لیمو را به یک فنجان آب سرد رقیق اضافه کنید .
    سپس آنرا با پنبه روی پوستتان اعمال کنید تا خشک شود و آنرا بطور مرتب برای یک الی دو بار در روز روی پوستتان اعمال کنید .
    ترکیب موز و لیمو برای تقویت پوست صورت
    موز غنی از مواد معدنی و ویتامین ها ی ضروری می باشد که در مرطوب کردن پوست یکی از مهم ترین گزینه های موجود می باشد.
    یک عدد موز رسیده را پوست بکنید و چند قطره آب لیمو را به آن اضافه کنید و به مقدار کافی له کنید و سپس روی پوستتان اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه با آب شستشودهید
    بطور منظم این کار را به مدت دو بار در هفته تکرار کنید .
    تقویت پوست صورت با روغن کرچک و آبلیمو
    روغن کرچک باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود و بدین ترتیب پوست را صاف و نرم می کند .
    یک قاشق چایخوری آب لیموی تازه را در 1الی 2 قاشق غذا خوری روغن کرچک مخلوط کنید و خوب هم بزنید .
    سپس آنرا روی صورتتان اعمال کنید و بگذارید تا چند دقیقه روی پوستتان بماند و سپس با آب سرد بشویید .
    بازهم عسل برای تقویت و رفع مشکل پوست صورت
    عسل دارای خواص آبرسانی و ضدپیری می باشد که در تقویت پوست شما بسیار موثر است .
    2 الی 3 قاشق چایخوری عسل و چند قطره روغن زیتون و آب لیمو را با آن مخلوط کنید .
    آن را روی صورت و گردن خود اعمال کنید و چند دقیقه صبر کنید تا خشک شود و سپس با آب گرم شستشو دهید .
    برای نتیجه بهتر یک یا دو بار در روز آنرا روی پوستتان اعمال کنید . 
     
    3- آلوئه ورایی کردن صورت برای تقویت پوست
     آلوئه ورا دارای محتوای غنی از اسید مالیک ، فیتوکمیکال و ویتامین E می باشد که به بهبود الاستیسیته پوست کمک می کند و در نتیجه پوست را مقاوم تر می کند . این نه تنها پوست های شل را از بین می برد بلکه می تواند پوستتان را مرطوب کند .
    در ادامه این مطلب چند راه وجود دارد که می توانید از آلوئه ورا استفاده کنید که تاثیرش دو چندان شود .
    تقویت پوست صورت


    سفت و محکم کننده طبیعی و تقویت پوست صورت
    ماسک ضد پیری و تقویت پوست صورت با ژل آلوئه ورا
    برگ های آلوئه ورا را تهیه کنید و ژل آنرا خارج کنید .
    آنرا بر روی صورت خود اعمال کنید و به مدت 15 الی 20 دقیقه صبر کنید تا روی پوستتان بماند .
    سپس پوست خود را با آب آشامیدنی بشویید و برای تاثیر بیشتر چندین بار در هفته بشویید تا بتواند بیشتر بر روی شما تاثیر بگذارد .
    ترکیب مخصوص طبیعی برای تقویت پوست صورت
    یک قاشق چایخوری عسل و سس مایونز را با یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا تازه مخلوط کنید .
    آنرا روی صورتتان اعمال کنید و به مدت 15 الی 20 دقیقه روی پوست خود اعمال کنید و سپس با آب سرد بشویید .
    آنرا یکبار در هفته انجام دهید تا تاثیرش را بگذارد .
     https://elanza.com/category/eyeliner
    4-راه و روش خانگی تقویت پوست صورت با خیار
    خیار یکی دیگر از درمان های موثر طبیعی برای پاکسازی پوست می باشد که می تواند برای تقویت پوست بسیار مناسب باشد .و یتوانید از آن به بهترین نحو استفاده کنید و می تواند پوست های شل را تقویت کند .
    تقویت پوست صورت
    بهترین ماسک خیار برای تقویت و داشتن پوست صورت بی نقص
    تقویت پوست صورت با ماسک ساده خیار
    خیار را از وسط برش دهید و آنرا پوست بکنید و پوست آنرا روی پوست خود قرار دهید
    به مدت چند دقیقه اجازه دهید تا روی صورتتان بماند و خشک شود .
    این روند را روزانه یک بار انجام دهید تا پوستتان تقویت شود .
    روش ارزان جوانی و تقویت پوست صورت با ماست و خیار
    بدون شک تمام شما افرادی که به زیبایی و حفظ جوانی پوست صورتتان اهمیت می دهید با این ماسک آشنا هستید ، ماسکی که برای تهیه آن باید:

    یک قاشق غذاخوری ماست و خیار رنده شده را روی پوستتان اعمال کنید تا حدود 10 الی 15 دقیقه روی پوستتان بماند .
    بعد از 10 الی 15 دقیقه آنرا با آب گرم بشویید و این روند را چندین بار در هفته انجام دهید تا بطور منظم پوستتان تقویت شود .
    نرم کننده و تقویت طبیعی پوست صورت با تخم مرغ و خیار
    یک ماسک با مخلوط یک سفیده تخم مرغ با دو یا سه قطره روغن ویتامین E و 2 قاشق غذاخوری آب خیار را به آن اضافه کنید و روی صورت خود اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه با آب سرد شستشو دهید.
     این ماسک را یکبار در هفته بطور منظم روی پوستتان اعمال کنید تا مشکل پوستی تان حل شود و دیگر نیازی به درمان های دیگری با این کار ندارید .
     
    5- تقویت پوست صورت با روغن درمانی
    پوست خود را با روغن های طبیعی ماساژ دهید و این کار می تواند در تقویت پوست شما موثر باشد و علی رغم تقویت پوستتان می تواند در مرطوب سازی آن هم کمک کند .
    شما می توانید از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن بادام ، روغن بادام ، روغن جوحوبا ، روغن ماهی و غیره می توانید استفاده کنید .
    برای این کار می توانید از روغن های طبیعی در مایکروویو گرم کنید و سپس آنرا به بیرون بیاورید و سپس که خنک شد آنرا روی صورتتان اعمال کنید تا تاثیرش بیشتر شود .
    -شما می توانید آنرا قبل از خواب روی صورتتان اعمال کنید .
    -ماساژ را دایره وار روی صورت خود اعمال کنید و اجازه دهیدتا به مدت 10 الی 15 دقیقه روی صورتتان بماند .
    -هر شب قبل از خواب آنرا روی صورتتان اعمال کنید .
     
    6-آب گل رز روش بسیار عالی برای تقویت پوست صورت
    آب گل رز دارای خاصیت رضایت بخشی می باشد که می تواندپوست شما را تقویت کند و پوست های شل را نیز همچنین تقویت کند .
    در ادامه این مقاله چند راه ساده برای برای استفاد از آب گل رز می باشد که می توانید استفاده کنید .
    تقویت پوست صورت
    رفع شلی و تقویت پوست صورت با آب گل سرخ
    -به اندازه کافی آب گل رز را روی صورت خود اعمال کنید البته قبل از زمانیکه بخوابید این کار را انجام دهید .
    اجازه دهید تادر تمام طول شب روی صورتتان بماند و پس از انجام این کار تاثیر شگفت انگیز آنرا خواهید دید .
    این روش از پیری زود رس شما هم جلوگیری خواهد کرد.
    هنگامی که از خواب بیدار می شوید آنرا بشویید .
    ماسک گل رز و روغن فندق برای تقویت پوست صورت
    -یک قاشق غذاخوری روغن فندق و آب لیموی تازه و 5الی 7 قطره روغن بادام را در یک فنجان آب گل رز مخلوط کنید ت تاثیر آنرا ببینید . خوب هم بزنید و روی صورت خود قرار دهید و پس از 15 الی 20دقیقه باآب بشویید .
     
    7-دارچین جادوی آسیایی ها برای تقویت پوست صورت
    دارچین سرعت تولید کلاژن را افزایش می دهد و در نتیجه پوست شما تقویت خواهد شد .
    ماسک ادویه های مفید برای تقویت پوست صورت
    یک قاشق چایخوری از پودر زرد چوبه و دارچین و به اندازه 1/2 قاشق چایخوری نمک و شکر را به ظرف اضافه کنید .
    سپس آنرا با روغن زیتون کافی مخلوط کنید .
    از این مخلوط برای چند دقیقه اجازه دهید تا روی صورتتان بماند.
    در آخر هم با آب بشویید و یکبار یا دوبار در هفته بطور مرتب این فرآیند را تکرار کنید .
     
    8-توت فرنگی برای تقویت پوست صورت
    توت فرنگی می تواند به عنوان رطوبت کننده ی خرید رنگ مو پوست استفاده شود و غنی از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها می باشد و فیبرهای کلاژن را تولید می کند که کمک می کند کخه پوست شما صاف شود و از پیری زودرس هم جلوگیری می کند .
    جلوگیری از پیری و تقویت پوست صورت با ماسک توت فرنگی
    برای این کار 2 الی 3 توت رسیده را بشویید و سپس دو قاشق چایخوری از عسل و ماست بر روی آن بریزید و بطور کامل له کنید .
    سپس آنرا روی صورت خود اعمال کنید و اجازه دهید به مدت 5 الی 10 دقیق روی پوستتان بماند .
    سپس با آب آشامیدن آنرا بشویید و خشک کنید .
    این فراین را یکبار در روز تکرار کنید تا تاثیر شگفت انگیز آنرا ببینید .
    همچنین شما می توانید توت فرنگی را در رژیم غذایی خود قرار دهید وتاثیر شگفت انگیز آنرا روی پوستتان ببینید .
    تقویت پوست صورت 
    فواید میموه توت فرنگی برای تقویت پوست صورت
    9-پاپایا و آرد برنج روش چینی ها برای تقویت پوست صورت
    آنزیم ویتامین E و پاپایین در پاپایا به افزایش تولید کلاژن کمک می کند و در نتیجه باعث مرطوب شدن و استحکام پوست می شود . این ترکیب باعث بهبودی پوست می شود و مشکلات التهابی پوست را بهبود می دهد .
    یک پاپایای رسیده را تهیه کنید و کاملا بشویید .
    1/4 فنجان آرد برنج و 2 قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه کنید .
    خوب هم بزنید و این خمیر را پوستتان اعمال کنید .
    بعد از 20 الی 25 دقیق با آب گرم بشویید و سپس پوست خود را خشک کنید و این کار را بطور مرتب تکرار کنید .
     
    نکته :کلم حاوی مقدار زیادی پتاسیم ، فسفر و ویتامین ها مانند A،B،C می باشد که به کاهش چین و چروک هم کمک می کند . از این منظور 2 تا 3 برگ کلم و 2 قاشق غذاخوری آرد برنج و چند قطره روغن بادام را استفاده کنید . بعد از خشک شدن بطور طبیعی ، آنرا روی پوستتان اعمال کنید .
     
    راهنمایی عالی مخصوص تقویت پوست صورت :
    1-تمرینات عضلانی صورت را برای دو بار در روز انجام دهید تا نه تنها مقاومت پوست شما را افزایش می دهد بلکه باعث درخشش بیشتر پوستتان می شود .
    2-لایه برداری منظم پوست بصورت یک یا دو بار در هفته قطعا به شما کمک خواهد کرد تا سلول های مرده پوستتان از بین برود و در تقویت پوست هم کمک می کند .
    3-سرکه سیب می تواند پوست شما تقویت کند و چین و چروک را از بین ببرد التهاب آنرا نیز از بین می برد .ئ1/4 فنجان سرکه سیب را با 1/2فنجان آب رقیق کنید و روی صورت خود اعمال کنید و اجازه دهید تا خشک شود و سپس با آب بشویید تا تاثیرات شگفت انگیز آنرا ببینید .
    4-استرس یکی از دلایل اصلی مشکلات پوستی می باشد . بنابراین حداقل هر شب حداقل 7 الی 8 ساعت بخوابید و ورزش کنید و تمرینات تنفسی را حتما انجام دهید تا سطح استرستان کاهش یابد .
    5-اگر در بیرون از خانه مشغول هستید توصیه می شود که از کرم های ضد آفتاب مناسب نور خورشید استفاده کنید تا اشعه های مضر UV به شما آسیب نرساند .
    6-افزایش وزن نیز می تواند علت بروز برخی مشکلات شود و یا پیری شود . بنابراین اضافه وزن خود را کاهش دهید و برای این کار یک رژیم غذایی مناسب برای خود تهیه کنید تا به سلامتتان آسیب وارد نشود .
    7-سیگار کسیدن و نوشیدنی های الکلی نیز می تواند سبب آسیب رسیدن به پوست شود . بنابراین سیگار و نوشیدنی های الکلی را ترک کنید چرا که می تواند از افزایش روند پیری جلوگیری کند .
    8-از صابون های غیر استاندارد ، محصولات آرایشی غیر استاندارد و غیره استفاده نکنید چراکه می تواند منجر به بروز برخی مشکلات در شما شود .
    9-از خوردن بش از حد شیرینی جات و غذاهای چرب و مواد غذایی که برای بدن مضر هستند جلوگیری کنید . پس یک رژیم غذایی برای خود تهیه کنید تا از این مشکلات جلوگیری کنید .
    10-روزانه به اندازه کافی آب ، ویتامین C ، میوه های تازه و سبزیجات را برای حفظ بدن خود استفاده کنید تا سموم بدنتان از بین برود و این کار هم باعث تقویت پوستتان می شود .
    11-شما همچنین می توانید از سایر دارو های طبیعی مانند عسل ، آب گل رز ، پودر زردچوبه را برای تهیه ماسک های مناسب برای بازسازی پوست که در بالا بیان کردیم را انجام دهید و یا برای اطمینان بیشتر می توانید به پزشک خود مراجعه کنید .
     
    حرف آخر :
    تمام این درمان های خانگی و راهنمایی های بالا در پیشگیری و باز سازی پوست کمک می کند و از پیری زود رس جلوگیری می شود . این داروها زمانی موثر خواهند بود که رژیم غذایی سالمی داشته باشید و در این صورت می تواند موثر باشد .

     

    با هر نوع پوستی که هستید بهتر است بدانید که استفاده ی از یک صابون برای پوست در طولانی مدت و طبق عادت ممکن است نوع پوست شما را تغییر دهد مثلا ...

     

    خیلی وقتها تمیز کننده های پوست اعم از صابون یا کرمهای شستشو در طولانی مدت اثرات مفید یا مضر خود را بر روی پوست نشان خواهند داد اما نکته ی قابل توجه اینکه هرفرد بر اساس نوع پوست باید آنها را انتخاب کند و البته چه بهتر که با مشورت یک متخصص تهیه شود .

     

    حال با هر نوع پوستی که هستید بهتر است بدانید که استفاده ی از یک صابون برای پوست در طولانی مدت و طبق عادت ممکن است نوع پوست شما را تغییر دهد مثلا اگر پوست چربی دارید چربیهای لازمی هم که برای پوست مفید است و پس از 30 سالگی از چین و چروک آن جلوگیری خواهد کرد را نیز از پوست گرفته و آن را به یک پوست خشک اما مستعد جوش زدن تبدیل کند برای همین بهتر است در هر مقطعی از زمان  خرید اینترنتی ضد آفتاب نوع پوست خود را در نظر گرفته و بر اساس آن شستشو دهنده ی آن را تهیه کنید .

     

    در دوره ی نوجوانی و هنگام غرور جوانی بهتر است از صابونهای ضد جوش و کمی خشک کننده استفاده شود و زمانی که این مقطع سنی سپری شد کم کم باید صابون مخصوص پوست را به یک صابون ملایمتر و با درصد قلیایی کمتر تغییر داد تا زیاد آن را خشک و حساس نسازد.

     

    از سن 30 به بالا بهترین شستشو دهنده برای پوست کرمهای مایع شستشو دهنده است که با توجه به اینکه پوست شما از هر گروهی باشد می تواند پاک کننده ی بسیار خوبی برای پوست باشد و از چین و چروک در سنین بالاتر جلوگیری کند .

     

    کرمها و صابونهای مایع، شستشو دهنده های عمیق پوست هستند و در هوای آلوده و برای کسانی که زمان زیادی را بیرون از منزل می گذرانند بهتر از یک صابون میتواند پاک کننده ی خوبی برای انواع پوست باشند.

     

    نکته اول: دختر خانمهای جوان بهتر است برای پاک کردن آرایش از روی پوست ابتدا از یک شیر پاک کن خوب استفاده کنند و سپس پوستشان را با صابون مخصوص آن بشویند.
    پیشنهاد ویژه
    قطعات یدکی لوازم خانگی,تعمیر لوازم خانگیفروش قطعات انواع سشوار اتو مو و بابلیسفروشگاه تخصصی لوازم زناشوییارسال فوری و محرمانه انواع کاندومفروشگاه تخصصی لوازم زناشوییپرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر

    نکته ی دوم : پسرا ن جوانی که پوستشان زیاد جوش می زند حتما باید از یک صابون خشک کننده و ضد جوش استفاده کنند و کف آن را 2 تا 3 دقیقه رو ی پوست نگه دارند و سپس آن را ابتدا با آّ ب ولرم و سپس آب سرد و خنک بشویند.

     

    نکته ی سوم :خانمها و آقایان بالای 35 سال با هر نوع پوست بهتر است برای شستشو روزی دو بار از کرمهای مایع شستشو دهنده ی عمیق استفاده کنند، این صابونهای مایع علاوه بر پاک کنندگی عمیق باعث طراوت و شادابی پوست خواهند شد و می توانند جایگزین خوبی برای صابون باشند.

    منبع: نمناک

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 11 / 2 / 1400 - 19:07
    بازدید : 307
    برچسب‌ها :

    پوست برای خانم‌ها بسیار ارزشمند است. این ارگان بدن می‌تواند آنها را جوان‌تر یا پیرتر از سن واقعی‌شان نشان دهد و همین یک نکته اهمیت زیاد آن را نشان می‌دهد. اما گاهی با همه‌ی این اهمیت‌ها، خانم‌ها دیر به فکر رسیدگی خرید شانه و برس به سلامت و زیبایی پوست خود می‌افتند و گاهی آن‌قدر دیر می‌شود که دیگر نمی‌توان کاری برای جوان‌سازی آن نمی‌توان انجام داد. برای همین بهتر است از سنین پایین و جوانی به سلامت و زیبایی پوست خود توجه نشان دهید تا ضمن رعایت نکات ساده اما اثرگذار، بعدها دچار خسران روحی و مالی نشوید.

    عدم تعادل در زندگی شما بر چهره و پوست‌تان نمایان می‌شود. برای مثال اگر رژیم غذایی نامناسبی داشته باشید یا از فست‌فودها و رژیم غذایی فاقد میوه و سبزیجات استفاده کنید، پوست ناسالم و بدی خواهید داشت. افسردگی، اضطراب و استرس موجب ایجاد تغییراتی در پوست شما و خصوصا در پوست صورت می‌شوند. برخی اوقات این عوامل لک‌ها و چروک‌های ناخواسته‌ای در صورت شما ایجاد می‌کنند. نور آفتاب، و آب و هوای سرد و خشک یا وزش باد، رطوبت طبیعی و گردش خون طبیعی پوست را از بین می‌برد و منجر به پیری زودرس پوست می‌شود. سیگار، مصرف الکل و فقدان خواب کافی همگی بر روی پوست شما تاثیر می‌گذارند. نگاه دقیقی به شیوه‌ی زندگی خود بیاندازید تا ببینید با پوست خود چه کرده‌اید. در این صورت می‌توانید تغییرات مناسبی در شیوه‌ی زندگی خود ایجاد کنید تا از پوست خود محافظت کرده و آن را دوباره جوان کنید.

    پوست برای خانم‌ها بسیار ارزشمند است. این ارگان بدن می‌تواند آنها را جوان‌تر یا پیرتر از سن واقعی‌شان نشان دهد و همین یک نکته اهمیت زیاد آن را نشان می‌دهد. اما گاهی با همه‌ی این اهمیت‌ها، خانم‌ها دیر به فکر رسیدگی به سلامت و زیبایی پوست خود می‌افتند و گاهی آن‌قدر دیر می‌شود که دیگر نمی‌توان کاری برای جوان‌سازی آن نمی‌توان انجام داد. برای همین بهتر است از سنین پایین و جوانی به سلامت و زیبایی پوست خود توجه نشان دهید تا ضمن رعایت نکات ساده اما اثرگذار، بعدها دچار خسران روحی و مالی نشوید. ما قصد داریم مراقبت‌های پوستی برای هر دهه از زندگی را در این فرصت کوتاه آموزش ‌دهیم:‌

    مراقبت پوستی برای خانم‌های ٢٠ ساله
    - دهه‌ی دوم زندگی یعنی وقتی که پوست‌تان در زیباترین نقطه خودش ایستاده است؛ هر چند باید آن را پرورش بدهید. همیشه از ضدآفتاب با٣٠ SPF استفاده کنید. این خدمت‌رسانی به پوست باید تا همیشه ادامه پیدا کند.


    - هرگز از ماسک‌ها و آرایش چرب استفاده نکنید. بهتر است هر روز از مرطوب‌کننده فاقد چربی استفاده کنید. البته این سن فرصت خوبی است تا استفاده از کرم دورچشم را همراه ماساژ شبانه شروع کنید.


    - محصولاتی را که در آنها از عصاره‌ی چای سبز استفاده شده، انتخاب کنید تا خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهید.

    مراقبت پوستی برای خانم‌های ٣٠ ساله
    - ٣٠ سالگی به بعد زمانی‌ست که پوست شما کمی خشک می‌شود و آسیب‌های ناشی از اشعه‌های خورشید کم‌کم خود را نشان می‌دهند. اینجاست که باید از کرم‌های مرطوب‌کننده و ضخیم‌کننده استفاده کنید؛ زیرا به خاطر حجم بالای مرطوب‌کنندگی‌شان حالتی سدکننده دارند.


    - در این سنین به استفاده از محصولات بلیچینگ پوست برای قیمت سوهان برقی محو کردن لکه‌های ناشی از تابش نور خورشید نیاز پیدا می‌کنید.


    - مرطوب‌کننده را روی تمام سطح پوست شاداب خود بمالید تا از هدر رفتن رطوبت این نواحی و خشک شدن پوست جلوگیری کنید.

    مراقبت پوستی برای خانم‌های ٤٠ ساله
    - حالا زمانی است که باید جلوی آسیب دیگری را بگیرید. دهه‌ی ٤٠ زمانی است که پوست درجه‌ای از استحکام خود را از دست می‌دهد. ظاهر پوست حالتی خشک پیدا می‌کند و منافذ پوستی بزرگ‌تر می‌شوند. لکه‌های پوستی، کک و مک، خال‌های مربوط به سن، تغییر رنگ و تغییرات ظاهری حالا بیشتر خود را نشان می‌دهند. رتینوئید، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای آلفاهیدروکسی می‌توانند ظاهر پوست را بهتر کنند و آغاز ٤٠سالگی فرصت خوبی برای شروع استفاده از این ترکیبات است.


    - استفاده از مرطوب‌کننده، حجم‌دهنده و سرم زیر چشم به شکل روزانه توصیه می‌شود.


    - در حال حاضر سرم‌ها و محصولات لطیف‌کننده پوست حاوی مواد طبیعی وجود دارند که استفاده از آنها در این سنین باعث می‌شود پوست شفاف‌تر و شاداب‌تر داشته باشید.

     

    شادابی پوست

    برای مراقبت از سلامت پوست و حفظ زیبایی آن هیچ‌وقت دیر نیست
    پیشنهاد ویژه
    لباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانهبدون خطرکرونا لباس کودکت رو آنلاین خریدکن!رفع غبغب فقط در ۱۰ جلسهخدمات زیبایی ، پوست و مو ,خدمات پوست مو زیباییدیگه از زرد بودن دندون هات خجالت نکش

     

    مراقبت پوستی برای خانم‌های ٥٠ ساله
    - تغییرات پوستی به درجات بالاتری می‌رسد. سن بروز یائسگی در بیشتر خانم‌ها فرامی‌رسد و از دست دادن استروژن باعث می‌شود تا ویژگی الاستیکی پوست کاهش یابد، به همین علت باید مدام پوست را آبرسانی کرد. اولین نشانه‌های کاهش استروژن هم به شکل چروک‌های اطراف چشم، افتادگی پلک و ایجاد خطوطی دور لب و روی پیشانی بروز می‌کند.


    - در این دوره باید از محصولات ضدپیری یا ضدچروک مانند ترکیبات اسید گلیکولیک و رتینول استفاده کنید. ثابت شده که رتینول یا همان ویتامین A به خوبی خطوط و چروک پوست را کاهش می‌دهد و بافت آن را بهبود می‌بخشد. حتی می‌تواند رنگ و ظاهر پوست را روشن‌تر کند؛ ضمن اینکه وظیفه آبرسانی به پوست را انجام می‌دهد.


    - سراغ محصولات با ترکیب اسید گلیکولیک بروید تا شکلی از کولاژن را زیر پوست شما ایجاد کند و با فعال‌سازی سلول‌ها، میزان چروک‌های سطح پوست را کاهش دهد. زنانی که از سن یائسگی گذشته‌اند، می‌توانند در این دهه از کرم‌های حاوی پروژسترون استفاده کنند که ویژگی الاستیکی پوست را تا حدودی حفظ می‌کند.

    مراقبت پوستی برای خانم‌های ٦٠ ساله
    - با رسیدن به ٦٠ سالگی همه‌ی انواع کولاژن‌های پوست به دوران پیری می‌رسند. خوشبختانه کرم‌های آبرسان فوق‌العاده‌ای وجود دارند که حاوی اسیدهای آلفاهیدروکسی فراوان، عصاره سویا، چای سبز و رتینول هستند و نیاز پوست شما را با رفع خشکی و سایر نشانه‌های اصلی و کلی افزایش سن، مرتفع می‌کنند. این اسیدها همچنین به کاهش پژمردگی پوست کمک می‌کنند. رتینول موجود در این کرم‌ها نیز تا حدی خطوط عمیق را محو می‌کند.

    مراقبت پوستی برای خانم‌های ٧٠ سال به بالا
    - پس از ٦٠ سالگی یعنی با رسیدن به مرز ٧٠ سالگی، بافت پوست به شکل مشهودی نرمی و لطافت خود را از دست می‌دهد و شما دیگر به وضوح لکه‌های مرتبط با پیری را می‌بینید. اگر از آن دست خانم‌هایی هستید که از سنین جوانی از روش‌های طبیعی و معمول سلامت و زیبایی پوست استفاده کرده‌اند، حالا باید به شما تبریک گفت که تا حدودی عوارض پیرپوستی را به تأخیر انداخته‌اید و این نشانه‌ها در حال حاضر به حداقل رسیده‌اند.


    - برای مراقبت از سلامت پوست و حفظ زیبایی آن هیچ‌وقت دیر نیست، اما اگر تازه در این سن و سال به فکر رفع مشکلات ظاهری ناشی از افزایش سن هستید، کارتان بسیار دشوار است و تنها باید سراغ روش‌های درمانی مانند بوتاکس یا جراحی بروید. البته نتیجه این کار همیشگی نیست و در هر شرایطی بستگی به موارد متعددی دارد.


    در کنار همه‌ی این موارد فراموش نکنید یکی از بهترین موردهایی که صورت و بدن انسان را همیشه می‌تواند خوب نگه دارد و باعث احساس رضایت در او شود، مصرف غذاها و میوه‌ها و تغذیه‌ی خوب و سالم است. همان‌طور که تغذیه برای زندگی انسان مهم است و برای دوام و بقای او اهمیت دارد برای پوست بدنش نیز به همین میزان اهمیت دارد، پس باید در مورد غذا خوردن خود نیز دقت بکنیم که ببینم چه چیزهایی را بخوریم و چه چیزهایی را نخوریم تا به یک صورت خوب و ایده‌آل برسیم.
    فواید بخور رازیانه برای پوست و روش استفاده از آن 
    رازیانه یا بادیان گیاهی است از خانواده چتریان.این گیاه طعم شیرینی خرید اینترنتی کانتور و هایلایتور دارد و در کشورهای مختلفی همچون یونان و ایتالیا ، ایالات متحده، فرانسه، هند و روسیه پرورش داده می شود. علاوه بر رازیانه تازه دانه های رازیانه و عرق رازیانه دارای خاصیت بسیاری است.رازیانه به دلیل خواص بی شمار خود در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان دارو مورد استفاده قرار می گیرد.رازیانه تازه دارای مقادیر بالایی فیبر، پتاسیم، ویتامین C، ویتامین A، ویتامین B6، ویتامین K و فولات، آهن، کلسیم، مس، روی و سلنیوم می باشد. 
    طبع گیاه رازیانه 


    رازیانه یک گیاه دارویی با طبع گرم و خشک است و در طب سنتی ایران، از آن به گیاه ضدبلغم و صفرا یاد می شود. چون طبع این گیاه گرم است .
    گیاه رازیانه  
    خواص رازیانه برای پوست 
    لایه برداری پوست :
    از مخلوط دانه های رازیانه آسیاب کرده با مقداری آب، خمیر ی تهیه کنید و روی پوست صورت بمالید. این کار باعث لایه برداری پوست میشود. 
    درمان سلولیت :
    دانه ی رازیانه را 20 دقیقه در آب خیس کنید و سلولیت مورد نظر را با آن ماساژ دهید . این کار باعث نرم و مرطوب شدن پوست می شود و علائم سلولیت را کاهش می دهد. 
    پاک سازی پوست :
    دانه رازیانه را پس از جوشاندن، خنک کنید ، سپس مقداری روغن درخت چای را به آن اضافه کنید و این محلول را به پوست بمالید. این عمل باعث پاک ساری پوست می شود . 
    با وجود محصولات مختلف بهداشتی و آرایشی که امروزه با منشأ گیاهی در جهان تولید می شود اما هنوز افرادی ترجیح می دهند از لوسیون ها و داروهای گیاهی تولید شده بدون بدون دخالت دستگاه های صنعتی، برای حفظ و سلامت پوست و موی خود بهره ببرند.یکی از این گیاهان پرکاربرد ، رازیانه است که از دانه ، روغن و بخور آن برای زیبایی پوست استفاده می شود .
    خواص رازیانه  
    خواص بخور رازیانه 
    یکی از روش های پرکاربرد برای بستن منافذ پوست ،استفاده از بخور رازیانه است. برای اینکه اکثر بخورها موجب باز شدن منافذ پوستی می شوند ، اما بخور رازیانه به صورت استثنا در انقباض منافذ پوستی بسیار موثر است و پس از استفاده از این بخور نیازی به استفاده از مواد قابض کننده سطح پوست وجود ندارد. همچنین بخور رازیانه خواص ضدپیری دارد .خاصیت آنی اکسیدانی رازیانه باعث جوانسازی پوست شده و علائم پیری را از بین میبرد. 
    بخور رازیانه علاوه بر پاک سازی و آبرسانی پوست ، موجب دریافت مواد غذایی توسط سلولهای پوستی در بهترین شکل ممکن می شود . 
    یکی دیگر از فواید بخور رازیانه ، درمان جوش و آکنه می باشد . رازیانه با خاصیت ضد التهابی اش باکتر های عامل جوش و آکنه را از بین میبرد. 
    روش استفاده از بخور رازیانه  
    برای بخور رازیانه، 2 تا 3 قاشق غذاخوری برگ رازیانه خشک شده را درون 2 لیوان آب جوش بریزید و اجازه دهید به آرامی بجوشد . سپس از بخار این آب برای بخور دادن صورت خود استفاده کنید. 
    برای بسته شدن منافذ پوست که موجب از بین رفتن آراستگی پوست صورت می شود ، استفاده از این بخور دوبار در هفته موثر می باشد .

    منبع:

    https://namnak.com/%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA.p48059

    فروشنده فروشگاه
    شنبه 11 / 2 / 1400 - 18:58
    بازدید : 312
    برچسب‌ها :

    حتماً تابحال با شیوه های زيادي برای زیبا ساختن پوست و جوانسازی پوست صورت و بدن اشنا شده اید. در این مطلب یکی از جديدترين و بهترین شیوه های جوانسازی پوست را به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آن داشتن زیباترین و جوان ترین پوست را تجربه کنید.
    پلاسما( Plasma) چیست؟

    مواد پیرامون ما یا گاز هستند، یا مایع و یا جامد. ولی حالت چهارمی از ماده وجود دارد که پلاسما( گاز یونیزه شده) نامیده می شود و خصوصیت های خاصی دارد.

    پلاسما دارای ذرات باردار مانند الکترون، یون و رادیکالهای ازاد است که انرژی جنبشی بسیار بسیار بالایی دارند و هر موقع در تماس با سطحی قرار گیرند سلول های آنرا فرازش یا تصعید می کند.

     

    نوک دستگاه پلاسما در فاصله 1 الی 2 میلی متری از سطح پوست نگه داشته می شود و پرتاب متعدد ذرات پلاسما در محل درمان انجام می شود. درصورتی که نوک دستگاه پوست را لمس کند، دستگاه سریعاً برداشته خواهد شد تا از اسیب جلوگیری شود. با این حال، به احتمال زیاد گرما و ناراحتی در ناحیه درمان را حس خواهید کرد. درمان تنها بین 10 تا 60 دقیقه باتوجه به اندازه ناحیه درمان طول خواهد کشید.

     

    پلاسما تراپی یک روش درمانی غیر لیزری است که با استفاده از یک دستگاه ارائه کننده انرژی بصورت پلاسما، برای جوانسازی پوست، بهبود خطوط صورت و چروک ( ریتیدها) و ترميم تغییرات پوستی ناشی از اشعه UV( افتاب سوختگی – photoaging) کاربرد دارد. دستگاه پلاسمای زیبایی نخستین تکنولوژی غیر لیزری است که به وسیله FDA تائید شده است و از لحاظ بالینی ثابت شده است که میتواند با استفاده از انرژی پلاسما، باعث احیاء و بازسازی پوست شود.

     

    از فواید این شیوه فراگیر بودن آن است، به این معنی که محدودیت سنی، رنگی و جنسیتی ندارد. این درمان برای سن 35 تا 55 سال مناسب بوده ولی برای تمام سنین پاسخ دهی داشته و مناسب است. همچنين این درمان نسبت به درمانهای مشابه مثل هایفو تراپی عارضه های جانبی کم تر داشته و به وسیله اپراتور قابل اجرا است.

    https://elanza.com/brand/jute

    پلاسماتراپی چیست, عوارض پلاسما تراپی
    کاربردهای پلاسماتراپی

     

    کاربردهای پلاسما تراپی به شرح زیر است.

    لیفت صورت

    لیفت پوست گردن

    درمان چین و چروک 

    رفع غبغب

    رفع ناهمواری های پوستی

    بهبود رنگ پوست 

    کاهش ترک های شکمی ناشی از سزارین و چاقی

    رفع افتادگى پوست شکم

    لیفت پلک

    رفع خطوط زیر چشم

    کاهش عمق خط خنده

    رفع خطوط ریز دور لب

    برطرف کردن لک های حاصل از افتاب سوختگی

    پاک کردن تتو های آرایشی

    لیفت بینی

    سفت کردن پوست شل شده

    درمان رگ های عنکبوتی و رگ های سطحی پوست

    ازبین بردن خال، زگیل، اسکین تگ یا منگوله های پوستی

    رفع جای جوش

     

    تعداد جلسات مورد نیاز برای جوان سازی 4 تا 6 جلسه به فاصله یک ماه است و اثرات آن وابسته به لایف استایل، سن و ژنتیک بین 1/5 تا 2 سال ماندگار هست.

     

    بهبودی و دوره بعد از درمان  پلاسماتراپی

    درمان های PSR1 کم انرژی ممکن است سبب قرمزی خفیف پوست شود که ۲ الی ۳ روز طول میکشد تا از بین برود. بعضی وقت ها ممکن است پوسته پوسته شدن پوست اتفاق بیفتد، زیرا پس از درمان، پوست مرده با پوست جدید جایگزین می شود.

     

    درمان های PSR با انرژی بالا باعث قرمزی خفیف تا متوسط ​​پوست و قهوه ای شدن و ریختن یا پوسته پوسته شدن در طی ۵ تا ۱۰ روز پس از درمان می شود. در این موقع به بیماران توصیه می شود که برای جلوگیری از زخم شدن، پوست کهنه یا مرده خویش را نکنند.

     

    در طول دوره بهبودی و چند ماه بعد از درمان، توصیه می شود که محل درمان با استفاده از یک کرم ضد افتاب مرطوب با SPF حداقل ۵۰+ نگهداری شود. همچنين باید از لباس ها و کلاه های محافظ استفاده شود.

     

    معمولاً نتایج درمان، سریع اتفاق می افتند ولی کم کم در طی زمان روند بهبودی بیمار پیشرفت می کند. پژوهش های بالینی نشان می دهد که پیشرفت بهبودی حداقل تا یک سال بعد از درمان ادامه دارد.

     

    پلاسماتراپی چیست, عوارض پلاسما تراپی
    مزایای پلاسماتراپی

     

    عوارض پلاسما تراپی

    تا به حال هیچ عوارض جانبی عمده ای گزارش نشده است. بعضی از اثرات و عوارض جانبی که ممکن است رخ دهد، به خصوص بعد از درمان با سطح بالای انرژی عبارتند از:
    پیشنهاد ویژه
     آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیخرید انواع مواد شوینده با قیمت مناسبفروشگاه تخصصی لوازم زناشوییتا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسیلیزر هموروئید و بواسیرانواع جراحی زیبایی سینه

     

    پوست ریزی بی اندازه ( پوسته پوسته شدن، لایه لایه شدن) و ایجاد یک لایه سفت بر روی پوست

     

    قرمزی و تورم تا یک هفته بعد از درمان ادامه دارد که این امر میتواند با استفاده از بسته یخ در فواصل ۱۰ دقیقه ای برای ۲۴ ساعت اول بهبود یابد. این قرمزی در بیمارانی که PSR3 را با دو پاس انرژی بالا دریافت نموده اند ، میتواند تا ۶ تا ۸ هفته بعد از درمان ادامه یابد.

     

    هایپرپیگمانتاسیون موقت

     

    مراحل پلاسما تراپی چگونه است؟

    پس از مشاوره ای که در آن شما توقعات خویش را برای درمان عنوان می کنید و معلوم شد که پلاسما تراپی، درمان مناسبی برای شما است یا خیر، شما فرم رضایت نامه ای را امضاء خواهید کرد. پزشک برای مقایسه، قبل و بعداز درمان، از شما تعدادی عکس خواهد گرفت.

     

    معمولاً در این شیوه از بی حسی موضعی بصورت تزریق یا کرم بی حسی، بسته به ناحیه ی درمانی، استفاده می شود. به عنوان مثال ، برای برداشتن خال، معمولاً از تزریق بی حس کننده و در لیفت پلک معمولاً از کرم بی حس کننده استفاده می شود. برای تأثير بی حسی تقریباً 30 دقیقه زمان لازم است. زمانیکه درمان شروع می شود، حس حرارت و گرما خواهید داشت و نواحی که پوست نازک تری دارند، مثل پوست اطراف چشم، معمولاً حس ناراحتی بیشتر است.

    https://elanza.com/brand/good-life

    دوره نقاهت پلاسما تراپی چه قدر است؟

    در این شیوه اکثر اشخاص میتوانند در همان روز به فعالیت های عادی خویش بازگردند و احتیاج به استراحت زيادي نیست.

     

    پلاسما تراپی صورت

    پس از درمان، مقدار کمی حس گرما، مثل یک احساس افتاب سوختگی و قرمزی و کمی پوسته سیاه رنگ در جایی که تحت درمان قرار گرفته است، وجود خواهد داشت. این پوسته ها در عرض 5 الی 7 روز بهبود می یابند. ممکن است بسته به محل درمان، تورم وجود داشته باشد، ولی این تورم در عرض چند روز رفع می شود.

    پلاسما تراپی برای این اشخاص توصیه نمی شود:

    بیماران دیابتی

    بیماران مبتلا به کلاژن عروقی

    شخص مبتلا به سرطان 

    بیماران مبتلا به صرع

    https://elanza.com/brand/lancome

    خانم های حامله

    بیمارانی مبتلا به عفونت های ویروسی

    در صورتی که ناحیه موردنظر برای درمان طی دو سه ماه گذشته پوسته پوسته شده باشد.

    در صورت حضور ایمپلنت های فلزی در نواحی نزدیک به منطقه درمانی

     

    منبع:

    https://www.beytoote.com/attire/cuticle/functional8-plasma-applications.html

    فروشنده فروشگاه
    چهارشنبه 8 / 2 / 1400 - 19:53
    بازدید : 276
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 92
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه